Mededeling

Collapse
No announcement yet.

24 Heures du Mans 2012

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

wat je precies wel minder ziet zijn die rode remschijven ('s nachts) dat is net iets wat zo machtig en typisch is aan die endurance racing.
    Klik voor topic 1990 BMW 535i E34 manueel 6cyl

Comment

Dat hebben we te danken aan mr Hybrid.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Auto55.be
        [ATTACH=CONFIG]90415[/ATTACH]

Audi heeft het 'm weer gelapt!
        We zijn een editie verder en het is alweer van dat: 11 op 14 intussen. Algemeen gaan de Duitsers dit jaar met 4 van de eerste 5 plaatsen lopen: vooraan een paar R18 E-Tron Quattro diesel hybrides, dan een R18 Ultra -op een ronde gevolgd door een verdwaalde Lola B12/60 Coupé (Toyota) van Rebellion Racing- met nog een Ultra in het zog. Honda en Nissan sluiten de hekken af wat de top 10 betreft en van die laatste hadden we veel meer verwacht - met hun onverschrokken Batmobile (lees: Deltawing).

Meer over de race en een hoop leuke beelden van de snelle Audi's lees je op onze site: http://www.auto55.be/nieuws/18118-au...t-le-mans-2012
        Je vindt u zelf goed zeker? een verdwaalde Rebellion????? die hebben heel den tijd 4 de gereden( eerste benzine?) , zo verdwaald is dat toch niet dacht ik.
        Ik lees in jullie verslag ook zeer weinig over Toyota , die na 14jaar terugkeren en mee konden met de Audi's .
        Last edited by jurbe; 18/06/2012, 19:20.
        Nissan QQ driver.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door jurbe Bekijk Berichten
          Je vindt u zelf goed zeker? een verdwaalde Rebellion????? die hebben heel den tijd 4 de gereden( eerste benzine?) , zo verdwaald is dat toch niet dacht ik.
          Ik lees in jullie verslag ook zeer wijnig over Toyota , die na 14jaar terugkeren en mee konden met de Audi's .
          Must. Not. Mention. Typo's.
          '95 BMW E36 328i (235.700 km) Sold 04-12
          '94 Mazda 323F 1.6i (194.500 km) Sold 11-08
          '09 Fiat Doblo Malibu 1.3 JTD (169.100 km) Sold 08-16
          '12 Honda PCX 125 (27.750 km) Sold 12-14
          '13 Fiat 500 1.2i Lounge (54.500 km) Sold 11-17
          '16 Fiat Tipo 1.4i 16v Lounge (42.600 km) Sold 12-18
          '13 Abarth Punto SuperSport (122.500 km)
          '15 Fiat 500C 1.3 Multijet 95 (92.800 km) End of lease 01-19

'19 Abarth 595C Competizione (20.500 km)
          '19 Fiat Tipo 1.6 Multijet DCT S-design (64.400 km)

Comment

Ik was er niet live bij (helaas, 't heeft nochtans niet veel gescheeld), dus misschien ligt het daaraan, maar ... wat een saaie 24heures! Heeft heel den tijd opgestaan en ik denk dat ik makkelijk 2/3e van de hele 24u live heb gezien. Man man man ... dan is één GP F1 2012 tien keer leuker. In de LMP1 was 't al saai op voorhand: overmacht van Audi die zich daar als een bezete in smijt en geen concurrentie heeft: geeeuw. Spannend was het daar enkel toen enkele andere teams toch enige dreiging konden vormen (Rebellion, Toyota). LMP2 was dan eigenlijk al spannender. Meest spannende was bij de GT's, vond ik. Maar dan nog.

Ik ben niet zo'n niet-ter-plekke-24-uurs-endurance-supporter-voor-de-buis kinda guy vrees ik.

Comment

Nja, kan wel snappen dat het saaier was dan vorig jaar. Maar sowieso kijk ik echt graag naar die koers. Tzal waarschijnlijk aan dat liggen bij mij :-)

Comment

ik blijf het toch ook wel leuk vinden om naar te kijken. Vorig jaar was wel lang spannender, van de moment dat de Toyota's van de baan waren wist je het al. Al bij al knap van audi dat ze met 3/4e van hun auto's in de bandenmuur hebben gezeten en toch nog 4 audi's in de top 5 hebben.

we zullien zien voor volgend jaar he. en zeker voor 2014 want dan komt Porsche meedoen. Al blijft dat natuurlijk de VAG groep.

zou Le Mans ook wel eens graag in het echt zien, zeker nu nog, nu we nog motorgeluid horen...
                Klik voor topic 1990 BMW 535i E34 manueel 6cyl

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Joske_ Bekijk Berichten
                  Da heeft hem ondertussen al gedaan. Eerste ronde na de safetycar de deltawing een beetje van de baan toeken.
                  Tevergeefse moeite voor de Nissan Batmobile. Zeer spijtig voor die gasten.

Last edited by ; 19/06/2012, 01:53.

Comment

Held.

Comment

Triestig filmpje.

Comment

Comment

De eerste 6uur waren goed , na het uitvallen van de Toyota's was dat een heel pak minder.
                          Nissan QQ driver.

Comment

Maar naar het einde toe waren de 2 Audi e-tron's ook tegen elkaar aan het vechten, dat was wel leuk.

Comment

Hele race ter plekke gevolgd en het is voor herhaling vatbaar! Wat een sfeer! Die Engelsen zijn zot

Comment

Working...
                              X