Mededeling

Collapse
No announcement yet.

F1 Grote Prijs van Europa 2012

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
    Een beetje teleurgesteld in Kimi. Ik kan me niet van de indruk ontdoen dat 'ie met een extra dosis peper in zijn gat nog dat beetje meer zou presteren. En ik kan niet plaatsen waar het aan ligt: 't is niet dat 'ie een extroverte driftkikker is, dus 'm meer sérieux toewensen is misschien niet de remedie; en 'm meer ballen of een extra dosis attack-mode toewensen lijkt me ook niet helemaal de oplossing, want 't is niet dat 't een "passieve" rijder is. Ik vermoed dat z'n Lotus gewoon in de eerste helft van de race net het tikkeltje speed mist om van dan al mee aan de top te strijden? En z'n slechte start van vandaag deed 'm natuurlijk ook geen goed. Niettemin blij met z'n 2e plaats.
    Hij was op zich wel zeer goed gestart denk ik. In de bocht was hij al voorbij Grosjean en zat hij naast Maldonado, maar heeft dan helaas moeten inhouden ofzo.

Comment

Hij reed ook rond met een minder ontwikkelde voorvleugel dan die van Grosjean. Grosjean had de nieuwe stukken op zijn auto staan.
      2012 Renault Megane RS

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Earthwalker Bekijk Berichten
        Een koppel mannen hebben heel knap gereden, Grosjean ook
        En Schumi heeft eens geluk, da's ook lang geleden

De brokkenrijders bij uitstek hebben elkaar gevonden & elkaar eruit gereden, dat is niet de eerste keer en niet de laatste keer
        Hamilton had sinds een paar weken zijn verstand teruggevonden, maar gisteren ... weer het gevoel laten overheersen, een meter naar rechts sturen en hij kon uitrijden en deftige punten pakken

move van Maldonado was natuurlijk ook niet mooi.

Comment

Working...
        X