Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Ken Blocks Gymkhana Five: San Francisco
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel Bekijk BerichtenEn zie op 3:37 die GoPro vliegen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Namaz Bekijk BerichtenMoest hij niet medeoprichter van DC zijn, hij zou er niet staan.
Buiten veel show heb ik die qua rally toch niet veel zien presteren, geweldige kerel op het gebied van PR, maar daar stopt het.
Bij de Red Bull X games in de VS was het hetzelfde. Loeb deed mee samen met de plaatselijke ster Pastrana. Loeb reed iedereen naar huis, ze kwamen zelfs niet in zijn buurt en Pastrana maar een grote bek opzetten terwijl hij zijn auto in de eerste bocht al total loss reed. Ik zal straks eens het filmpje posten, het stond ook op autoblog.
Edit: Gevonden: http://www.autojunk.nl/2012/07/sebas...t-x-games-2012
Comment
-
der zitten (of er waren) hier mensen waarvan ik dacht, geeft die 2jaar een cursus en alle middelen die nodig zijn en die kunnen dat ook.. Ken Block heeft gewoon chance dat er een gigantische PR machine achter hem staat, zo één filmpje brengt zen bedrijf en sponsers 100 keer meer op dan wat het gekost heeft. Juist wat ze in de WRC willen, geld en aandacht
Comment
-
Block mag dan misschien niet de meest getalenteerde rally rijder zijn. Hij kan wel rijden, zal er ongetwijfeld veel plezier aan beleven en zal er zijne kost mee verdienen. Dikke show allemaal, 'k zou gerust in z'n schoenen willen staan hoor.
Comment
Comment