Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Ken Blocks Gymkhana Five: San Francisco

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Ken Blocks Gymkhana Five: San Francisco

Een nieuw filmpje gevonden van Ken Block. Redelijk spectaculeer moet ik zeggen. Als je dat kunt met een auto, dan kunt ge al een tuitje rijden.

tja simpelweg de max eh! pfff
    BMW 118D E87 M-pack

Comment

Ma stuurt hem nie de bos in want das te moeilijk.

Wel sjiek om te zien.
      Last edited by ; 10/07/2012, 21:09.

Comment

En zie op 3:37 die GoPro vliegen.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel Bekijk Berichten
          En zie op 3:37 die GoPro vliegen.
          1 vd 2375778 die gebruikt zijn wss

Comment

Moest hij niet medeoprichter van DC zijn, hij zou er niet staan.
            Buiten veel show heb ik die qua rally toch niet veel zien presteren, geweldige kerel op het gebied van PR, maar daar stopt het.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Namaz Bekijk Berichten
              Moest hij niet medeoprichter van DC zijn, hij zou er niet staan.
              Buiten veel show heb ik die qua rally toch niet veel zien presteren, geweldige kerel op het gebied van PR, maar daar stopt het.
              Typisch Amerikaans he. Veel poeha en show maar voor de rest bakken ze er weinig van. Was het Block die heeft meegereden in WRC? Daar heeft hij buiten spectaculaire jumps inderdaad niet veel gepresteerd.

Bij de Red Bull X games in de VS was het hetzelfde. Loeb deed mee samen met de plaatselijke ster Pastrana. Loeb reed iedereen naar huis, ze kwamen zelfs niet in zijn buurt en Pastrana maar een grote bek opzetten terwijl hij zijn auto in de eerste bocht al total loss reed. Ik zal straks eens het filmpje posten, het stond ook op autoblog.

Edit: Gevonden: http://www.autojunk.nl/2012/07/sebas...t-x-games-2012
              Last edited by ; 11/07/2012, 21:15.

Comment

Ja idd, block deed mee aan de wrc.
                Pastrana... Nog zo enen die denkt dat het rally wereldje rond hem draait.
                Loeb zijn stunt op de muur van Geraardsbergen, dat was stijl hebben!

Comment

Block heeft een tijd terug eerste WRC punten gepakt. Ik vind dat wel straf voor een voormalig skater die mede een globaal schoenen/kleding bedrijf heeft opgericht en dan efkes denkt: "Awel, rally da lijkt mij nu wel eens plezant."

Comment

der zitten (of er waren) hier mensen waarvan ik dacht, geeft die 2jaar een cursus en alle middelen die nodig zijn en die kunnen dat ook.. Ken Block heeft gewoon chance dat er een gigantische PR machine achter hem staat, zo één filmpje brengt zen bedrijf en sponsers 100 keer meer op dan wat het gekost heeft. Juist wat ze in de WRC willen, geld en aandacht

Comment

Block mag dan misschien niet de meest getalenteerde rally rijder zijn. Hij kan wel rijden, zal er ongetwijfeld veel plezier aan beleven en zal er zijne kost mee verdienen. Dikke show allemaal, 'k zou gerust in z'n schoenen willen staan hoor.

Comment

No pun intended, zeker, Jakkel? 'In zijn schoenen...' Rofl.

Comment

Working...
                        X