Mededeling

Collapse
No announcement yet.

24 uur spa

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• 24 uur spa

Hoi,

Binnen paar weken is het terug 24 uur van spa. Eindelijk kan ik dit jaar eens zelf gaan aangezien ik andere jaren moest werken.

Heb gewoon 1 vraagje: weet er iemand waar je gemakkelijk je tent kwijt kunt? Daarmee bedoel ik niet op officiele camping waar je 40€ of meer betaald. Vindt dat iets teveel geld voor die paar uur dat je even je ogen sluit.

Heeft er anders nog iemand goeie tips?

Oorspronkelijk geplaatst door simtje Bekijk Berichten
    Hoi,

Binnen paar weken is het terug 24 uur van spa. Eindelijk kan ik dit jaar eens zelf gaan aangezien ik andere jaren moest werken.

Heb gewoon 1 vraagje: weet er iemand waar je gemakkelijk je tent kwijt kunt? Daarmee bedoel ik niet op officiele camping waar je 40€ of meer betaald. Vindt dat iets teveel geld voor die paar uur dat je even je ogen sluit.

Heeft er anders nog iemand goeie tips?
    Eens je binnen bent in het circuit, kan/mag je eigenlijk je tent zetten waar het je zowat uitkomt.
    Ga zelf al een paar jaar en onze tent heeft al op de meeste diverse locaties gestaan:
    -2x aan de lichte rechtse boven aan de raidillon
    -3x aan rivage
    -1x tussen rivage en de linkse richting pouhon
    -2x pouhon (1x bovenaan en 1 keer beneden in het midden van de bocht)
    -1x buiten het circuit op de parking niet ver van malmedy

Maw, man met ervaring

Comment

NICE!

wat met bbq? We waren van plan om kleine bbq mee te nemen (altijd wel gezellig).

Raidillon tofste locatie om te kamperen of welkeen raadt je aan?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door simtje Bekijk Berichten
        NICE!

wat met bbq? We waren van plan om kleine bbq mee te nemen (altijd wel gezellig).

Raidillon tofste locatie om te kamperen of welkeen raadt je aan?
        In 2010 zaten we in de double gauche:

Onze spot:

Ons zicht:

Comment

Ik weet dat kamperen in het verleden geen probleem was. Hoop voor jullie dat dit nog steeds het geval is, want de 'sécurité' is sinds dit jaar door het management wel behoorlijk aangepast. Nu, als ze daar lastig over beginnen doen, moeten ze wel beseffen dat ze helemaal hun eigen doodvonnis aan het tekenen zijn: de kampeerders zijn net wat de 24u z'n charme geeft!! Ik zal er dit jaar enkel op donderdag zijn (vertrek daarna met vakantie, maar ben blij de avondtraining nog te kunnen meepikken). Laat maar weten waar jullie uiteindelijk je kamp opslaan: dan kan ik wuiven als we voorbijrijden - mini Autoforum meeting.

@Maxime S: Geen problemen gehad omdat de auto's niet meer konden kruisen ter hoogte van jullie kampeerplaats? 't Is daar behoorlijk smal, niet? Wel een prachtig uitzicht. Boven aan Bruxelles moet ook machtig zijn: nu er zoveel bomen weg zijn, zie je er echt bijna de helft van het circuit. Mooie foto's trouwens.

Comment

Ik ben er ook weer dit jaar, wel zoals ieder jaar om te werken
            Ben er van woensdag tot zondag.
            Zal nadien voor de forummers weer een threadje starten met foto's!

Comment

Wordt deze race rechtstreeks uitgezonden via Eurosport ofzo? Dat ik dan kan kijken voor een livestream.

Comment

Audi tv zendt ook weer live uit: http://tv.audi.com/#/01.

Comment

Ik zie niet direct dat er iets wordt uitgezonden via Eurosport en aangezien de Olympische Spelen starten zullen ze daar wel de voorkeur aan geven.

Dit jaar toch nog eens live gaan kijken. Morgen dagje mee met Michelin!

Comment

Wij vertrekken morgenvoormiddag ook voor een weekendje Spa.
                    Voor de 1e maal de kindjes van 2 en 4 jaar mee. Hopelijk houden
                    ze het een beetje vol.
                    Hoop terug op een prachtige race met leuke sfeer overal.

Comment

Ik heb een weekend pass misschien ga ik zaterdag.

Comment

Wat een weertje.
                        Hier via youtube: http://www.youtube.com/user/gt1world?v=FGJkT3YqHo8
                        1999 Alfa Romeo 156 1.9 JTD
                        2006 Ford Focus 1.8 TDCi Sport Clipper
                        2010 Opel Astra 1.3 CDTI Sports Tourer

Comment

Die Audi's klinken ook echt goed e

Comment

twas vetjes . eerste keer na daar maar het was wijs
                            Nooit discussueren met idioten, ze trekken u naar beneden op hun niveau en dan verslagen ze u.

Comment

Van gisterenmiddag tot 2u 's nachts daar geweest leuke sfeer, er werd zeer scherp gereden maar wel te weinig. Denk dat er meer rondjes safety car dan race waren.

Wel spijtig dat twee favorieten uit de race werden geknald door DEZELFDE amateur wagen. De eerste keer hebben ze piloot die het deed raceverbod gegeven, de tweede keer was hun auto naar de zak. Twee toptien rijders (en niet de minste) uit de race geknald.

Ook de VDS BMW3 onderging hetzelfde lot door een Ferrari met amateurs.....Maar de VDS is wel in koers gebleven, wel 5 ronden verloren

Comment

Stream van http://www.youtube.com/user/gt1world is weg

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door McLovin Bekijk Berichten

Daar heb je opnieuw de live stream.

Comment

Wat was er aan de hand met de VDS Mustang ? Ik zag dat ze hem over de streep duwden ?

Comment

[ Voor het volledige artikel: Carblog.be | Meer foto's: Facebookpagina ]

Special: 24-uren van Spa anders bekeken

Een team dat deelneemt aan de Blancpain Endurance Series wil natuurlijk zo goed mogelijk presteren op alle manches, maar een plaats op het hoogste schavotje
                                      van het podium in de 24 uren van Spa heeft toch net iets meer waarde. Dankzij bandenproducent
                                      Michelin kon ik een kijkje nemen achter de schermen en werd
                                      duidelijk dat het voor alle betrokkenen een stresserend gebeuren is.

10 000 banden van Michelin

Alle deelnemende GT3-wagens rijden rond met banden van Michelin en voor een Michelinploeg van 50 personen is het dan ook 24 uur lang werken geblazen om
                                      de teams zo snel mogelijk van de nodige banden te voorzien en versleten banden te vervangen door nieuwe. De teams kunnen enkel kiezen voor de twee uiterste
                                      compounds - slicks en regenbanden – en hebben ongeveer 20 setjes banden nodig om de wedstrijd uit te rijden. Om dit mogelijk te maken heeft Michelin 10 000
                                      banden laten aanvoeren en indien er nood zou zijn aan meer regenbanden, dan zijn er nog beschikbaar in een depot nabij Francorchamps.
                                      Voor de bandenproducent is de motorsport zeer belangrijk om technologieën te testen die nadien gebruikt kunnen worden op gewone wegbanden. Zo tracht Michelin
                                      ieder jaar met minder banden af te zakken naar Spa door de levensduur ervan te verbeteren. Een uithoudingsrace is natuurlijk dé manier om de consument te tonen
                                      tot wat Michielinbanden in staat zijn.

[ Voor het volledige artikel: Carblog.be | Meer foto's: Facebookpagina ]

Comment

Working...
                                      X