Mededeling

Collapse
No announcement yet.

F1 Grote Prijs van België 2012

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

Oorspronkelijk geplaatst door Mathiasvf Bekijk Berichten
    Vooral, bijna een seconde sneller dan Hamilton, dus inderdaad zeer straf van Butten. Perez en Kobayashi hun prestatie is nog net een iets grotere verassing En dan Maldonado er nog tussen, die weer maar eens een domme zet doet. Och ja, het wordt een plezante start morgen, met de titelkandidaten in het midden van het pak

Verder viel mij ook op dat ze bij RedBull iets te zeker waren van hun stuk met Vettel. 1 run proberen maar 0.012seconden te traag blijken voor een 10e plaats, dat was hun verdiende loon.

Groeten,

een teleurgestelde Hamilton-fan
    Idd, spijtig dat Hamilton niet zo goed presteerde. Ik had graag de 2 McLarens bovenaan gezien. En blijkbaar voelt de Sauber zich goed op Spa. Maar Kobayashi en Perez zijn 2 zeer goede rijders ook.

Het feit dat Vettel het niet gehaald heeft, vond ik ook heel terecht. Ze stonden op plaasts 10, ik had het zo zien gebeuren.

Comment

Alonso vertrekt dan 5de zeker. Hij heeft het weer voor mekaar. Die gast word nog kampioen zo consistent.
      Ben benieuwt hoe de low downforce setup van Button het gaat doen op vlak van Bandenslijtage.
      Het zou me niet verbazen als Kimi wint.

Comment

Grosjean?????? wat een klojo
        Alfa Romeo 156 sw 1.9 jtd 16v m-jet (sold)

Lancia Dedra 1.9 TD LX (sold)

Seat Ibiza Evo2 ​

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door geertqv Bekijk Berichten
          Grosjean?????? wat een klojo
          Nog lichtjes uitgedrukt dat, gelukkig geen zware blessures want wat een crash. Nu ben ik eens benieuwd wat voor straf hij gaat krijgen. Was dat van Maldonado eigenlijk een valse start? Ik dacht van niet, maar dan was al de rest heel traag weg.

Edit: blijkbaar wel een jumpstart.
          Last edited by ; 02/09/2012, 14:17.

Comment

Dat was duidelijk een jumpstart van Maldonado,tja een straf ben ook benieuwd,hij staat langs de kant met kapotte neus... dat Hamilton zo kalm kan blijven? hij ging er naar toe en Grosjean wist blijkbaar van niets pffff is dat een piloot??
            Alfa Romeo 156 sw 1.9 jtd 16v m-jet (sold)

Lancia Dedra 1.9 TD LX (sold)

Seat Ibiza Evo2 ​

Comment

Uploaded with ImageShack.us

1991 Audi S2 coupe
              2001 AUDI RS4 b5 imola

Comment

1991 Audi S2 coupe
                2001 AUDI RS4 b5 imola

Comment

1991 Audi S2 coupe
                  2001 AUDI RS4 b5 imola

Comment

1991 Audi S2 coupe
                    2001 AUDI RS4 b5 imola

Comment

1991 Audi S2 coupe
                      2001 AUDI RS4 b5 imola

Comment

Belgian GP: Romain Grosjean gets one-race ban for start crash

Romain Grosjean has been given a one-race ban for triggering the Belgian Grand Prix start crash.

The Lotus driver moved across on Lewis Hamilton on the run towards the first corner of the Spa race, causing the McLaren to take to the grass.

The two cars then made contact and ploughed into Fernando Alonso's Ferrari and the two Saubers.

Grosjean said he could not be sure who had caused the crash.

"[I had] a very good start and then boom - it was the end of the race. I haven't seen the images and I need to see them to have any point of view," he said.

"But the main thing is that everybody is OK. That is the most important for me."

But the Frenchman was widely held responsible and has now been given a one-race ban for next week's Italian GP.

Lotus has former Virgin racer Jerome D'Ambrosio as a reserve driver.
                        Bron: autosport.com

Comment

Voila, dat vind ik nu eens een duidelijke straf, die zouden ze Maldonado ook nog eens moeten geven Een formidabele kans voor Jerome D'Ambrosio om zijn kunnen te tonen, of kan Renault nog in beroep gaan?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Mathiasvf Bekijk Berichten
                            of kan Renault nog in beroep gaan?
                            Zowel Lotus als Grosjean hebben al te kennen gegeven dat ze de straf accepteren, dus de kans is heel groot dat d'Ambrosio gaat rijden volgende week (tenzij ze nog iemand anders uit een doosje toveren)

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door sink Bekijk Berichten
                              Zowel Lotus als Grosjean hebben al te kennen gegeven dat ze de straf accepteren, dus de kans is heel groot dat d'Ambrosio gaat rijden volgende week (tenzij ze nog iemand anders uit een doosje toveren)
                              Ik kijk er al naar uit Het zou echt schitterend zijn moest hij kunnen rijden, en een punt scoren in Monza. Al zal dat een hele opgave zijn.

Comment

Ik vond er maar niks aan, aan de GP. De crash in 't begin kegelde 2 toppers eruit die m.i. voor de spanning moesten gaan zorgen. Jammer ook dat Vettel zo toch naar de 2e plaats kon rijden (mooie verdienste wel, maar met Alonso en Hamilton in de race zou de kans klein geweest zijn dat 'ie dat zou hebben klaargespeeld), want 't is allerminst m'n maatje.

Comment

Vettel " Did you also have a fight with Michael?"
                                  Kimi " pfff... yeah he was so slow..."

Priceless
                                  2012 Renault Megane RS

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Cash Bekijk Berichten
                                    Vettel " Did you also have a fight with Michael?"
                                    Kimi " pfff... yeah he was so slow..."

Priceless
                                    als Kimi zo verder doet is het een kwestie van tijd voor een overwinning en een mooi resultaat in het rijderskampioenschap.

Ik ben teleurgesteld in Schumacher, sinds zijn terugkeer is hij ronduit middelmoot, en dan kan je je echt niet veroorloven als 7voudig wereldkampioen. Running out of excuses.
                                    2015 BMW S1000R
                                    2010 Renault Clio RS Cup
                                    1987 Volkswagen Golf GTI

Comment

Ik heb ervan genoten .
                                      Kimi had de meeste fans precies . Kabaal dat de fans maakten toen hij de micro kreeg voor de interview op de podium

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door BlackHorse Bekijk Berichten
                                        Ik heb ervan genoten .
                                        Kimi had de meeste fans precies . Kabaal dat de fans maakten toen hij de micro kreeg voor de interview op de podium
                                        Hij is enorm populair doordat hij een figuur is die de F1 wat extra kleur geeft maar dat beseft hij zelf niet denk ik.
                                        Met zijn 3de plaats vandaag was hij weer totaal niet tevreden, hij wil enkel winnen. Kerel is al jaren mijn favoriete rijder en ik ben blij dat hij zijn comeback niet gemist heeft, integendeel. Laat vaak mooie dingen zien dus ik hoop dat hij ooit nog 1 wereldtitel kan pakken.

Zijn inhaalmanoeuvre vandaag op Schumacher was meteen ook (imho) het knapste wat we dit seizoen gezien hebben.

En dan dit
                                        Bekijk je favoriete video's, luister naar de muziek die je leuk vindt, upload originele content en deel alles met vrienden, familie en anderen op YouTube.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Glenn-N Bekijk Berichten
                                          Hij is enorm populair doordat hij een figuur is die de F1 wat extra kleur geeft maar dat beseft hij zelf niet denk ik.
                                          Met zijn 3de plaats vandaag was hij weer totaal niet tevreden, hij wil enkel winnen. Kerel is al jaren mijn favoriete rijder en ik ben blij dat hij zijn comeback niet gemist heeft, integendeel. Laat vaak mooie dingen zien dus ik hoop dat hij ooit nog 1 wereldtitel kan pakken.

Zijn inhaalmanoeuvre vandaag op Schumacher was meteen ook (imho) het knapste wat we dit seizoen gezien hebben.

En dan dit
                                          http://www.youtube.com/watch?v=85A7VUEDSAs
                                          Over big balls gesproken, jawadde. Ik stond aan de voet van de Radillion gestaan toen Senna zijn voorlaatste wedstrijd op Spa reed. Hij was de enige die toen niet lifte en gooide zijn auto zowaar nog die eerste rechtse in. Adembenemend gewoon. Dit mag van dezelfde orde genoemd worden.

Comment

Working...
                                          X