Mededeling
Collapse
No announcement yet.
F1 Grote Prijs van Abu Dhabi 2012
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door jlsoundlover Bekijk BerichtenAlfa Romeo 156 sw 1.9 jtd 16v m-jet (sold)
Lancia Dedra 1.9 TD LX (sold)
Seat Ibiza Evo2
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Mathiasvf Bekijk Berichten+1
Al snap ik niet hoe dit kan gebeuren, waarom nemen ze gewoon niet 1l extra mee, uit veiligheid. Gaat misschien 0.05s verschillen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Gordon Bekijk BerichtenEr kwam volgens mij rook uit de wagen van Karthikeyan z'n wagen voordat Rosberg er in knalde.
En weer valt Hamilton uit met motorprobleem. Ik begin zijn keuze voor Mercedes stilaan te begrijpen. McLaren hun betrouwbaarheid is beschamend. Om niet te zeggen onbestaande.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Mathiasvf Bekijk BerichtenDat dacht ik ook.
En weer valt Hamilton uit met motorprobleem. Ik begin zijn keuze voor Mercedes stilaan te begrijpen. McLaren hun betrouwbaarheid is beschamend. Om niet te zeggen onbestaande.
Hamilton zit in een sukkelstraatje volgens mij; het is duidelijk dat het niet lukt bij McLaren, en daar zijn verschillende oorzaken voor, maar ik vrees dat het bij Mercedes ook niet gaat uitdraaien op een kampioenschap, toch niet op zeer korte termijn. Hamilton's carriere is niet echt op, maar ik hoop dat het op iets uitdraait daar (voor hem, ik ben geen fan van Lewis), want anders zijn we 3 jaar verder, en dan ben je ex-wereldkampioen van 10 jaar geleden, en we weten hoe zoiets uitdraait.
Ferrari zou leuk geweest zijn, maar Ferrari laat Alonso niet vallen, zeker niet voor Lewis, en Red Bull ... ik krijg het idee dat die binnen 5 jaar nog met Vettel en Webber gaan rondrijden. Lotus zou ergens nog een betere keuze zijn, Engels team, op zoek naar een toprijder. Net wel of net niet naast een ex-wereldkampioen.
Comment
-
Knap voor Kimi & Lotus team.
Het is een wonder dat Hamilton zo koel blijft na de zoveelste tegenslag. Als je alle pech van Hamilton dit seizoen samentelt is het idd beschamend. Geen idee of het aan zijn rijstijl ligt, maar het had wel fijn geweest als hij de volledige race vooraan kon meestrijden...
Doet me denken aan de periode dat Räikkönen in zijn laatste jaar bij McLaren ook zoveel pech had.
Comment
-
Code:World Championship standings, round 18: Drivers: Constructors: 1. Vettel 255 1. Red Bull-Renault 422 2. Alonso 245 2. Ferrari 340 3. Raikkonen 198 3. McLaren-Mercedes 318 4. Webber 167 4. Lotus-Renault 288 5. Hamilton 165 5. Mercedes 136 6. Button 153 6. Sauber-Ferrari 124 7. Massa 95 7. Force India-Mercedes 95 8. Rosberg 93 8. Williams-Renault 73 9. Grosjean 90 9. Toro Rosso-Ferrari 22 10. Perez 66 11. Kobayashi 58 12. Hulkenberg 49 13. Di Resta 46 14. Maldonado 43 15. Schumacher 43 16. Senna 30 17. Vergne 12 18. Ricciardo 10
Comment
-
Beestige GP!!
Respect voor Vettel en Red Bull, zeer goed aangepakt. 't Zijn m'n favorieten niet, maar niettemin terechte thumbs up.
En yes Kimi! "Leave me alone, I know what I'm doing." en (als reactie op de 'Work all four tires" achter de safety car) "Yes yes yes, I'm doing that all the time!"Beestig! Blij ook dat "Lotus" op 1 staat, zeker in die livery. *nostalgie*
Was me het rommeltje wel in de achterhoedezalig om te zien. De actie met 4 waar uiteindelijk Grosjean en Webber mee uit de race werden geknikkerd: ge voelde al van 2-3 bochten op voorhand aankomen dat dat er hard op ging zitten
Genoten!
Comment
-
Schitterende race inderdaad, superspannend !
Zeer knap gespeeld van Vettel, mits de nodige hulp van de safety cars toch een zeer degelijk resultaat neergezet, al had hij het moeilijk met de betere pilotenTactisch niks op aan te merken !
Tja, wat die crash betreft die Perez veroorzaakte : zo zie je maar dat er heel wat verschil is tussen vb Perez en echte top-piloten die zij aan zij door een bocht gaan die voorzien is voor slechts 1 wagen ...
En even de billen dichtknijpen nadat Alonso na een 2e safety car Kimi letterlijk op de hielen kwam zitten, maar de Iceman hield het hoofd koel, met de nodige droge commmentaar, op zijn manier, simpelweg de max !
Na Senna in 1987 terug een Lotus-rijder op het hoogste schavotje!
Comment
-
HLN - Het Laatste Nieuws - Volg het nieuws op de nr1 nieuwssite in België, HLN.be brengt je het allerlaatste nieuws 24/24 en 7/7, uit binnen - en buitenland, evenals dichtbij met nieuws uit je eigen regio.
Maar echt een zalige race. Kimi heeft zich nog maar eens in de geschiedenisboeken kunnen rijden, sterk!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk BerichtenEn yes Kimi! "Leave me alone, I know what I'm doing."
"De 33-jarige Fin gaf het complete Lotus-team een T-shirt (opklik voor groot) met zijn gevleugelde uitspraak, uiteraard op een zwart stuk katoen met gouden letters, Lotus-stylo, zo meldt de BBC."
(Bron: autoblog.nl)
Comment
Comment