Mededeling

Collapse
No announcement yet.

F1 Grote Prijs van Abu Dhabi 2012

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

1991 Audi S2 coupe
    2001 AUDI RS4 b5 imola

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door jlsoundlover Bekijk Berichten

klopt ook niet echt,dat manneke op de derde plaats mag helemaal achteraan starten,vind ik leuk
      Alfa Romeo 156 sw 1.9 jtd 16v m-jet (sold)

Lancia Dedra 1.9 TD LX (sold)

Seat Ibiza Evo2 ​

Comment

Vettel naar achter
        Beter voor Alonso YES!!!!!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Mathiasvf Bekijk Berichten
          +1

Al snap ik niet hoe dit kan gebeuren, waarom nemen ze gewoon niet 1l extra mee, uit veiligheid. Gaat misschien 0.05s verschillen.
          Ge beantwoord uw eigen vraag he

Comment

Renault bepaald hoeveel benzine er in de wagen moet, niet Red Bull

Comment

Er kwam volgens mij rook uit de wagen van Karthikeyan z'n wagen voordat Rosberg er in knalde.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Gordon Bekijk Berichten
                Er kwam volgens mij rook uit de wagen van Karthikeyan z'n wagen voordat Rosberg er in knalde.
                Dat dacht ik ook.

En weer valt Hamilton uit met motorprobleem. Ik begin zijn keuze voor Mercedes stilaan te begrijpen. McLaren hun betrouwbaarheid is beschamend. Om niet te zeggen onbestaande.

Comment

Yes Kimi!!!!

En Vettel van pits naar podium !!! RESPECT

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Mathiasvf Bekijk Berichten
                    Dat dacht ik ook.

En weer valt Hamilton uit met motorprobleem. Ik begin zijn keuze voor Mercedes stilaan te begrijpen. McLaren hun betrouwbaarheid is beschamend. Om niet te zeggen onbestaande.
                    Dat van Mercedes (het team) is anders niet echt bijzonder veel beter op dat vlak, of toch niet voor Schumacher. Then again, Schumi heeft nog eens een race kunnen uitrijden, dat gebeurt ook niet vaak.

Hamilton zit in een sukkelstraatje volgens mij; het is duidelijk dat het niet lukt bij McLaren, en daar zijn verschillende oorzaken voor, maar ik vrees dat het bij Mercedes ook niet gaat uitdraaien op een kampioenschap, toch niet op zeer korte termijn. Hamilton's carriere is niet echt op, maar ik hoop dat het op iets uitdraait daar (voor hem, ik ben geen fan van Lewis), want anders zijn we 3 jaar verder, en dan ben je ex-wereldkampioen van 10 jaar geleden, en we weten hoe zoiets uitdraait.

Ferrari zou leuk geweest zijn, maar Ferrari laat Alonso niet vallen, zeker niet voor Lewis, en Red Bull ... ik krijg het idee dat die binnen 5 jaar nog met Vettel en Webber gaan rondrijden. Lotus zou ergens nog een betere keuze zijn, Engels team, op zoek naar een toprijder. Net wel of net niet naast een ex-wereldkampioen.

Comment

Alonso zit het nog volledig zitten: komt goed!

Comment

Knap voor Kimi & Lotus team.

Het is een wonder dat Hamilton zo koel blijft na de zoveelste tegenslag. Als je alle pech van Hamilton dit seizoen samentelt is het idd beschamend. Geen idee of het aan zijn rijstijl ligt, maar het had wel fijn geweest als hij de volledige race vooraan kon meestrijden...

Doet me denken aan de periode dat Räikkönen in zijn laatste jaar bij McLaren ook zoveel pech had.

Comment

Van deze race heb ik het meeste genoten dit seizoen . Respect voor Vettel als je weet dat hij 2keer vanachter komt.

Kimi heeft het geflikt

Comment

Top Kimi
                            Goed gedaan Alonso
                            Slecht gedaan Vettel
                            Hahaha nee Vettel was echt heel goed,
                            al had ik het liever anders gezien

Comment

Code:
                              World Championship standings, round 18:                

Drivers:                    Constructors:             
                               1.  Vettel       255        1.  Red Bull-Renault          422
                               2.  Alonso       245        2.  Ferrari                   340
                               3.  Raikkonen    198        3.  McLaren-Mercedes          318
                               4.  Webber       167        4.  Lotus-Renault             288
                               5.  Hamilton     165        5.  Mercedes                  136
                               6.  Button       153        6.  Sauber-Ferrari            124
                               7.  Massa         95        7.  Force India-Mercedes       95
                               8.  Rosberg       93        8.  Williams-Renault           73
                               9.  Grosjean      90        9.  Toro Rosso-Ferrari         22
                              10.  Perez         66       
                              11.  Kobayashi     58       
                              12.  Hulkenberg    49       
                              13.  Di Resta      46       
                              14.  Maldonado     43       
                              15.  Schumacher    43       
                              16.  Senna         30       
                              17.  Vergne        12       
                              18.  Ricciardo     10

Comment

Beestige GP!!

Respect voor Vettel en Red Bull, zeer goed aangepakt. 't Zijn m'n favorieten niet, maar niettemin terechte thumbs up.

En yes Kimi! "Leave me alone, I know what I'm doing." en (als reactie op de 'Work all four tires" achter de safety car) "Yes yes yes, I'm doing that all the time!" Beestig! Blij ook dat "Lotus" op 1 staat, zeker in die livery. *nostalgie*

Was me het rommeltje wel in de achterhoede zalig om te zien. De actie met 4 waar uiteindelijk Grosjean en Webber mee uit de race werden geknikkerd: ge voelde al van 2-3 bochten op voorhand aankomen dat dat er hard op ging zitten

Genoten!

Comment

Schitterende race inderdaad, superspannend !

Zeer knap gespeeld van Vettel, mits de nodige hulp van de safety cars toch een zeer degelijk resultaat neergezet, al had hij het moeilijk met de betere piloten Tactisch niks op aan te merken !

Tja, wat die crash betreft die Perez veroorzaakte : zo zie je maar dat er heel wat verschil is tussen vb Perez en echte top-piloten die zij aan zij door een bocht gaan die voorzien is voor slechts 1 wagen ...

En even de billen dichtknijpen nadat Alonso na een 2e safety car Kimi letterlijk op de hielen kwam zitten, maar de Iceman hield het hoofd koel, met de nodige droge commmentaar, op zijn manier, simpelweg de max !

Na Senna in 1987 terug een Lotus-rijder op het hoogste schavotje !

Comment

HLN - Het Laatste Nieuws - Volg het nieuws op de nr1 nieuwssite in België, HLN.be brengt je het allerlaatste nieuws 24/24 en 7/7, uit binnen - en buitenland, evenals dichtbij met nieuws uit je eigen regio.

Maar echt een zalige race. Kimi heeft zich nog maar eens in de geschiedenisboeken kunnen rijden, sterk!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
                                      En yes Kimi! "Leave me alone, I know what I'm doing."

"De 33-jarige Fin gaf het complete Lotus-team een T-shirt (opklik voor groot) met zijn gevleugelde uitspraak, uiteraard op een zwart stuk katoen met gouden letters, Lotus-stylo, zo meldt de BBC."

(Bron: autoblog.nl)

Comment

Working...
                                      X