Mededeling

Collapse
No announcement yet.

F1 Grote Prijs van Brazilië 2012

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

Oorspronkelijk geplaatst door jlsoundlover Bekijk Berichten
    mooie afsluiter voor lewis bij mclaren
    Hamilton

Mooie afsluiter voor heel McLaren, een 1e rij. Wat Alonso betreft, die staat volgens mij morgen een plaatsje hoger, na 'problemen' bij Massa. Hopelijk een mooie/spannende race morgen.

Comment

bahnee, Massa gaat alles moeten geven om voor Vettel te gaan rijden en hem vervolgens op te houden tot Alonso er is.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Bouncing Bullet Bekijk Berichten
        bahnee, Massa gaat alles moeten geven om voor Vettel te gaan rijden en hem vervolgens op te houden tot Alonso er is.
        Ook een mogelijkheid natuurlijk Zolang ze maar niet iets proberen als Briatore in Singapore een paar jaar terug. Maar dat zal wel niet, veel te riskant.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Mathiasvf Bekijk Berichten
          Ook een mogelijkheid natuurlijk Zolang ze maar niet iets proberen als Briatore in Singapore een paar jaar terug. Maar dat zal wel niet, veel te riskant.
          Niet echt, dat geval is gewoon uitgekomen, je mag er 100% zeker van zijn dat er nu en dan gelijkaardige zaken gebeuren, alleen weet je het niet. Denk je echt dat de F1 gerund wordt door bloedeerlijke mensen ? Met de bedragen die daar rondgaan, is dat gewoon onmogelijk. De baas van dat spel zelf, is al niet de meest zuivere. Eens de deuren dichtgaan, kom je niet te weten wat die gasten afspreken, en de rijders zelf hebben daar meestal weinig weet van, want die zouden dat wel eens kunnen doorvertellen.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Mathiasvf Bekijk Berichten
            Hamilton

Mooie afsluiter voor heel McLaren, een 1e rij. Wat Alonso betreft, die staat volgens mij morgen een plaatsje hoger, na 'problemen' bij Massa. Hopelijk een mooie/spannende race morgen.
            Idd, maar wel niet door Massa, maar door Maldonado! 10 plaatsen gridpenalty. Ik denkt niet dat ze bij Massa rap 'een nieuwe versnellingsbak gaan plaatsen'. Hij staat vlak achter Vettel en heeft al het meeste plaatsen gewonnen bij de start dit jaar!
            Opel Corsa 1.7 cdti (sold)

Opel Astra ST Sport (sold)

Opel Zafira Tourer Cosmo 2.0 cdti 165 pk start/stop

Comment

Massa laten doorgaan bij de start , Vettel gaat toch moeten inhouden of zijn WK is om zeep bij contact (en dan Vettel maar wat ophouden hè) ...
              TT roadster (8J) / Audi A3 (8V) / 3x vespa

Comment

Comment

Vettel wereldkampioen,100% niet terrecht,maar bon,iedereen moet eens geluk hebben hé
                  Alfa Romeo 156 sw 1.9 jtd 16v m-jet (sold)

Lancia Dedra 1.9 TD LX (sold)

Seat Ibiza Evo2 ​

Comment

1991 Audi S2 coupe
                    2001 AUDI RS4 b5 imola

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door geertqv Bekijk Berichten
                      Vettel wereldkampioen,100% niet terrecht,maar bon,iedereen moet eens geluk hebben hé
                      Bwa niet terecht, das wel heel straf. Oké, Alonso haalde veel meer uit een auto die veel zwakker was, maar om te zeggen dat hij daarom wereldkampioen moet worden. Ik vind het wel verdient na zo een mooie race.

Comment

1991 Audi S2 coupe
                        2001 AUDI RS4 b5 imola

Comment

Wat een race he. Als ze volgend seizoen ook zo spannend kunnen maken met evenveel mooie races dan zijn ze goed bezig in de F1.

Comment

Goed gedaan Vettel (al had ik liever Alonso) maar sportief blijven hé!!!
                            Het gaat je goed SCHUMACHER. Ik ga hem best wel missen in de F1
                            En zo is de F1 weer gedaan voor dit jaar.
                            Kijk al uit naar 2013.
                            Grts
                            Jiri

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door geertqv Bekijk Berichten
                              Niet terecht? Heeft hij niet de meeste punten dan?
                              Sinds wanneer wordt je wereldkampioen F1 door "eens geluk te hebben"? En waarin zat dat geluk dan volgens jou?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door sink Bekijk Berichten
                                Mooie vergelijking
                                Vaarwel Schumi

Comment

Mooie en spannende race. Had liever gezien dat Alonso won maar Vettel is terecht wereldkampioen. Spijtig dat Hulkenberg zijn koppositie niet kon aan houden en dat Hamilton zijn laatste race voor McLaren moest opgeven.

Comment

Vettel terecht kampioen . Als je de éérste ronde word uitgetikt en je kunt u terug na een aantal rondes onder zulke omstandigheden naar voren knokken verdien je het zeker . Vettel heeft ook geen onnodige risico's genomen door de Ferrari's aan te vallen . Slim gereden dus en wat een prestatie op zich 3x WK.
                                    Alonso heeft gedaan wat hij kon maar de Redbull was een klasse apart dit seizoen . Ze hebben allebei pech gehad maar je kunt niet blijven profiteren van andermans pech .
                                    Moest lachen toen ik Kimi de verkeerde route zag nemen . Maar al bij al knap om het seizoen als 3de te eindigen met een mindere wagen en na 2 seizoen eruit geweest te zijn.

Genoten van de race.

Hopelijk vind Kobayashi een zitje voor 2013. Zulke aanvallende rijders verdienen een zitje.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door dePAUL Bekijk Berichten
                                      Niet terecht? Heeft hij niet de meeste punten dan?
                                      Sinds wanneer wordt je wereldkampioen F1 door "eens geluk te hebben"? En waarin zat dat geluk dan volgens jou?
                                      Als je dat geluk niet ziet,ben je een wat fanatieke suporter;

-Als er KERS-problemen waren was dat op Webber s wagen.
                                      -De pacecar is voor hem op cruciale momenten telkens goed op tijd gekomen.
                                      -Na een aanrijden zoals die met Senna vandaag moet je "verdomd veel geluk" hebben om nog verder te kunnen.

Natuurlijk is Vettel verdiend kampioen,hij heeft het niet gestolen hé. Maar Alonso is heel het jaar veel dieper moeten gaan om een degelijk resultaat uit die Ferrari te krijgen. Mensen zien natuurlijk graag een favoriet die geklopt word door een underdog,ik ook trouwens.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door C'Mon Bekijk Berichten
                                        Mooie en spannende race. Had liever gezien dat Alonso won maar Vettel is terecht wereldkampioen. Spijtig dat Hulkenberg zijn koppositie niet kon aan houden en dat Hamilton zijn laatste race voor McLaren moest opgeven.
                                        Bij Hamilton liep de laatste race zoals heel zijn seizoen liep. Altijd wel een probleem. Als ik mij niet vergis had hij voor vandaag al 3 keer moeten opgeven toen hij op de 1e plek lag. Had hij die tegenslagen niet gehad, dan deed hij vandaag ook mee voor de titel.

Maar ja, sommigen hebben pech, anderen hebben dan een beetje 'geluk' zoals icefarmer het mooi neerschreef. Maar volgens mij kan je een titel niet stelen, wanneer je na 20 races aan de leiding staat, dan moet je toch goed gereden hebben. En F1 is een teamsport, zonder team ben je niets. En als dan blijkt dat jouw team sterker is, is dat dan geluk? Ja, Vettel had minder vaak pech dan Webber, al is hij ook uitgevallen met problemen.

Vettel is nu eenmaal kampioen, en de jongste drievoudige ooit. Allemaal onterecht of met geluk dan? Want telkens had hij de snelste auto. Voor mij niet, ik vind het een schitterende prestatie. Ook al ben ik helemaal geen Vettel fan.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door ICEFARMER Bekijk Berichten
                                          Als je dat geluk niet ziet,ben je een wat fanatieke suporter;
                                          -Als er KERS-problemen waren was dat op Webber s wagen.
                                          Dus het niet hebben van een probleem is geluk? Dan heeft Alonso veel geluk gehad want die heeft nooit KERS propblemen gehad.
                                          -De pacecar is voor hem op cruciale momenten telkens goed op tijd gekomen.
                                          Je doelt op de race waarin hij vanuit de pits is moeten vertrekken als allerlaatste?
                                          -Na een aanrijden zoals die met Senna vandaag moet je "verdomd veel geluk" hebben om nog verder te kunnen.
                                          Dus aangereden worden, vervolgens als laatste rijden om de rest van de race te moeten afwerken met een gehavende wagen, dat noem jij geluk hebben?
                                          Natuurlijk is Vettel verdiend kampioen,hij heeft het niet gestolen hé. Maar Alonso is heel het jaar veel dieper moeten gaan om een degelijk resultaat uit die Ferrari te krijgen.
                                          Daar ben ik het volledig met u eens. Alonso heeft een enorme prestatie neergezet, nooit opgegeven en in die zin is hij de beste rijder van het veld. Misschien een klein beetje ontsierd door kleine dingetjes zoals de zogezegde versnellingsbakproblemen bij Massa doch dat is verwaarloosbaar. Het ding is dat dit een mechanische sport is waarin de wereldtitel wordt gewonnen door de beste combinatie mens-machine. Alonso heeft de pecht dat Ferrari hem geen race auto heeft kunnen schenken.
                                          Mensen zien natuurlijk graag een favoriet die geklopt word door een underdog,ik ook trouwens.
                                          Soms denk ik dat Vettel de echte underdog is. Vergeet niet dat hij op achterstand stond. En het is een Duitser, hetgeen associaties opwekt met die andere dominante Duitser. Hij is nu ook nog eens de jongste 3-voudige wereldkamioen ooit, en verslaat daarmee een veel geliefder persoon.

Comment

Working...
                                          X