Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Formula Student Competition

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Formula Student Competition

Hi Guys!!

Even voorstellen:
    Name: Pieraerts Yuri
    Sex: Male
    Education: Event-en projectmanagement @ Karel de Grote Hogeschool.

Ik werk dit jaar mee aan een RaceProject binnen mijn Hogeschool.
    Wat voor een project?
    Wel, KdG heeft een racingteam genaamd Fastrada. Fastrada doet mee aan de Internationale 'Formula Student' competitie, een competitie waar verschillende universiteiten over de hele wereld aan deelnemen.
    (informatie over de competitie: www.formulastudent.com)
    Kort: De racewagen die het studententeam ontwikkeld wordt onderworpen aan verschillende tests. Dit jaar zal ons Fastrada Team deelnemen, aan de wedstrijd op het circuit van Silverstone. Wij zijn ook nog aan het kijken of Hongarije en Tsjechië haalbaar zijn.

Nu: Het is altijd leuk om tijdens zulke events fans te hebben. Daarom zijn we actief op SociaMedia (Facebook & Twitter) en we hebben een website. Onze sponsors willen offcourse wel zien dat we op deze pagina's 'Likes' en 'Followers' hebben.

Op onze pages kan je de ontwikkeling van onze wagen volgen en hoe we het doen in de competitie op Silverstone. Kort: We delen ons leertraject met mensen, zodat ook zij kunnen leren van ons en wij van hen.

Mag ik jullie daarom vragen om ons 'Fastrada'-team te supporten. Ik weet dat dit een enorme morele steun zou zijn voor de boys.

Dus, aub,
    Like us on Facebook and share our page: https://www.facebook.com/pages/Fastrada/520630621304267

Follow us on Twitter: www.twitter.com/fstrda

Learn and read about us on : www.fastrada.be

Ik wil jullie alvast bedankten voor de support, en hoop dat we samen met jullie een mooie weg bewandelen naar de overwinning. (Yes, you matter in our road to victory!!)

voor meer informatie over ons team kan u altijd terecht via volgende mailadressen:
    yuripieraerts@hotmail.com
    peter.mechels@fastrada.be
    dennis.deboes@fastrada.be

Met vriendelijke groeten,

Fastrada Racing Team
    Last edited by ; 26/02/2013, 12:37.

Als jullie nog een piloot zoeken. Stel ik mij kandidaat :p ziet er wel iets leuk en tof uit.

Comment

Haha!!!

We zullen wel degelijk een piloot nodig hebben!! Zodra ik hier meer informatie over heb, laat ik je iets weten!
      Tip --> als je onze facebook page 'liked' en ons 'followed' op twitter. Dan kan je het ook heel makkelijk volgen. De informatie inzake piloten etc. zal hier zeker en vast ook op verschijnen.

+ Binnenkort gaan we misschien met het team een eventje organiseren om te karten etc. Maybe you can join us then ? Altijd leuk nieuwe mensen met dezelfde interesse te ontmoeten

Comment

Is allemaal al gebeurt ik zal het op de voet proberen volgen

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Matthias.M Bekijk Berichten
          Als jullie nog een piloot zoeken. Stel ik mij kandidaat :p ziet er wel iets leuk en tof uit.
          Ziet er zeker leuk!

Comment

Working...
          X