Mededeling

Collapse
No announcement yet.

F1 Grote Prijs van Australië 2013

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

Mooie race van Raikkonen gezien! Twee-stopstrategie werkte voor hen perfect.

Red bull lijkt inderdaad toch een probleem van tyre degradation te kennen, terwijl McLaren helemaal niet aan het verhaal te pas kwam.

Comment

1991 Audi S2 coupe
      2001 AUDI RS4 b5 imola

Comment

eerste overwinning sinds 1978 voor LOTUS zeiden ze , kan dat ?
        3 wereldkampioenen op het podium
        1991 Audi S2 coupe
        2001 AUDI RS4 b5 imola

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door jlsoundlover Bekijk Berichten
          Heeft Raikonen vorig jaar niet gewonnen?

EDIT: Raikonen heeft vorig jaar inderdaad gewonnen, de GP van Abu Dhabi. Dus dat klopt niet

Comment

Knap van Raikonen.
            Teleurstellende race voor Mclaren.
            "Greed, for lack of a better word, is good. Greed is right. Greed works. Greed clarifies and cuts through to the essence of the evolutionary spirit."

Comment

Knappe race van Kimi en verdient gewonnen. Ik vond het wel een leuke race .
              Melbourne is altijd onvoorspelbaar geweest.
              Op naar Maleisie. Hopelijk regent het daar niet zo fel.

Ferrari's en Redbulls lusten precies banden. Als de temp. wat hoger liggen zal dit minderen.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Mathiasvf Bekijk Berichten
                Heeft Raikonen vorig jaar niet gewonnen?

EDIT: Raikonen heeft vorig jaar inderdaad gewonnen, de GP van Abu Dhabi. Dus dat klopt niet
                tja , presentatoren ......
                1991 Audi S2 coupe
                2001 AUDI RS4 b5 imola

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door jlsoundlover Bekijk Berichten
                  In de jaren 80 heeft Lotus ook nog GP's gewonnen. Detroit 1987 met Senna aan het stuur was de laatste onder de oude Lotus F1.

Comment

Race niet volledig gezien, maar wel opgenomen. Ben nog aan't twijfelen of ik nog naar het uitgesteld relais zal kijken.

Sutil is me opgevallen. Hopelijk kan hij af van het imago van brokkenpiloot en geeft hij Force India samen met Di Resta wat glans . Ze kunnen het blijkbaar wel gebruiken.

De bandenslijtage is fenomenaal. Pirelli moet oppassen dat ze niet gaan overdrijven.

En hoe kan je nu tegen regen zijn? Maleisië is één van mijn favoriete races, onder andere door de regen: Check http://www.youtube.com/watch?v=MlS_c2zc6cE

Felipe's visor, zalig toch!

Comment

Wat is er wel goed aan regen tegenwoordig. Bij het minste word de race gestopt.
                      Als het in Maleisie regent dan is het ook volle bak wat resulteert tot rode vlag.

Comment

Ik kan me toch heel wat regenraces voor de geest halen die volledig zijn uitgereden.

Comment

Working...
                        X