Mededeling

Collapse
No announcement yet.

HeavyMetal Kart-Battle

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• HeavyMetal Kart-Battle

Uniek concept in het Belgische karting

Een mini-kart toernooi (5 races)
    Voor de "zwaardere" karters. Min 90KG en MAX 10Kg lood
    (dus piloten vanaf 80kg maar dan met 10 kilo lood)

Dit zijn dus wedstrijden waar eigenlijk de piloot kan aan deelnemen die op de andere races afgestraft word op zijn gewicht...

Meer info:

HMKBVB2.jpginfokartbattle.jpg

Ik zie nergens een locatie staan, maar ik veronderstel dat het Olen is.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Ralphke Bekijk Berichten
      Ik zie nergens een locatie staan, maar ik veronderstel dat het Olen is.
      Jep. op de info-brochure staat het wel op

Comment

Zo uniek is het niet, in Eupen is het ook vanaf 85kg dat de endurance wedstrijden worden gehouden.
        Verschil is wel dat je in Eupen een fatsoenlijke kartbaan hebt met fatsoenlijke karts, waar je in Olen over een hobbelbaan rijdt met karts van de jaren stillekes.

Ik rij dus liever ff naar Eupen!

Comment

het verschil is dan ook dat die karts van de jaren stillekes??? beter rijden dan die sodi of CRG bulle ... maar das ieders zijn goesting natuurlijk.

Comment

Een spekretenklasse! Ik voel me aangesproken.

Comment

gewoon meedoen he

Comment

Ik kom 4 kg te kort voor de 80kg en ben vel over been , anders had ik wel goesting maar mijn stofwisseling doet wa moeilijk om snel 4kg bij te komen
                Toyota corolla 2006 1400d4d 124.000km
                Mercedes benz 190E 2.6 1987 163.000km
                Mercedes benz 190E 2.3-16v 1984 167.000km

Comment

Lood is de oplossing :p

Comment

Je kan meedoen vanaf 75KG mits je 15kg lood meeneemt dus inschrijven kan in u geval nog, maar wees dan wel heel snel!!! inschrijven via heavykartbattle@live.be of bij Goodwill karting te Olen

Comment

Ook nog effe bijvermelden dat je ook kan meedoen per race, en dus ook betalen per race, als je maar eens 1 race zou willen rijden ipv 5... voor meer info mailen naar mail adres in de post hierboven

Comment

Pff, zo ver... Met mijn 86kg droog aan de haak (dus in uitrusting eerder 88kg) kom ik perfect in aanmerking, maar den andere kant van het land zie ik zo niet zitten...
                        Wel goed initiatief, dat gewicht wordt altijd zo weggelachen, maar als je 0,2 sec per ronde te kort komt tov ene die 20kg lichter is komt dat wel door die 20kg en niet door het verschil in rijkunsten (er van uit gaande dat de karts gelijk zijn).

Comment

Olen en Ieper ligt inderdaad niet vlak bijeen.. wel spijtig.. maar toch misschien eens leuk om eens 1 race mee te komen rijden , kan je er een zondagse dag-uitstap van maken

Comment

toeme, spijtig dat dat zo ver is

Comment

Working...
                            X