Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Belcar 2007
Collapse
X
-
-
-
-
-
-
-
-
-
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door TomT Bekijk BerichtenIemand een straatnaam zodat ik mappy kan raadplegen?
Knap fotomateriaal atenza!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door TomT Bekijk BerichtenMezelf even quoten, omdat dit verdwenen is tussen de foto's.
Knap fotomateriaal atenza!
Gewoon vanop de Antwerpse ring richting Hasselt - Luik rijden . Aan het knooppt Lummen naar links ( Beware of spookrijden ) en dan de eerstvolgende uitrit nemen . Einde uitrit naar links en dan kan je er echt niet meer naast kijken .
Staat sowieso goed aangegeven .
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door TomT Bekijk BerichtenTot aan de afrit wist ik het.
Aan Antwerpen richting Eindhoven volgen hé zeker? Dan richting lummen, en dan proberen van niet te spookrijden.
Welke richting is dat dan uit aan Lummen?
Derde afslag dus , geen flauw idee wat daar op de wegwijzers staat . Pure intuitie .
Hoog tijd dat je jezelf eens een kaart van België cadeau doet .
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door SPIDERVELOCE1750 Bekijk BerichtenZoals ik al zei : Naar links .
Derde afslag dus , geen flauw idee wat daar op de wegwijzers staat . Pure intuitie .
Hoog tijd dat je jezelf eens een kaart van België cadeau doet .
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door oveRRide Bekijk BerichtenIk heb een kleine 1600 foto's van vandaag ... maar ff veel te moe om ze nu up te loaden.
Zal voor morgen zijn.
Oorspronkelijk geplaatst door TomT Bekijk BerichtenIk heb er één, maar die ligt in de auto, en de auto staat buiten en ik zit binnen.
Volgend advies dan : Een goede copiloot zoeken die kan kaartlezen ttz waar je blind op kan vertrouwen .
Sorry , ik ben bezet .
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door TomT Bekijk BerichtenKheb een copiloot, maar tis nen chiller, dus geen idee of hij kan kaartlezen. Hij is gelukkig al van het goede geslacht voor die taak.
Comment
Comment