Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Belcar 2007

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Lotuzzz Bekijk Berichten
    Oh waart gij daar toen ook? Nochtans ken ik uw gezicht nog van in Gent... Jammer!

Had de mini-meeting aan de maesstand niet gevonden
    Maar het gelukkige Alfa-gezinnetje gelukkig een beetje later wél
    Inderdaad . Was weer een leuk weerzien .

Alhoewel een terrasje " op den buiten " toch wel beter geschikt is voor een lekker praatje . Ik heb bijna geen stem meer .

Ik vond het wel veel te pokkedruk . Bijna geen geslaagde foto's kunnen nemen wegens te veel mensen in beeld .

Gelukkig was er nog een heel lekker Alfatoetje in Nederland later op de dag .
    Grote boot

Kleine boot

Dagelijks brood

Comment

De wagens zijn nu gelijkwaardiger, en ik zag dus meer échte uitremacties, échte duels, en dát is racen.
      Nja ik heb er maar weinig gezien. Een hele tijd staan kijken aan de Chicane en de Villeneuve... 'k vond het triestig. Uiteraard was er vroeger veel meer sprake van dubbelen ipv echt inhalen, maar net dat gaf het spektakel. De BTCS vond ik daarom nu véél aangenamer om kijken dan de Belcar zelf.

Of het nu "echt racen" is of niet, mijn zorg niet, ik ga voor het spektakel... en met mij waarschijnlijk heel veel kijkers. Slechts een beperkt aantal toeschouwers op zo'n dagje Zolder zijn echte racefans.
      BMW E46 318d '05

VW Touran Highline 1.6 TDI Bluemotion '13

Comment

• Kheb nog foto's van een lotus getrokken speciaal voor Lotuzzz zal ze morge ofzo wel is poste

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Caesar2 Bekijk Berichten
          Nja ik heb er maar weinig gezien. Een hele tijd staan kijken aan de Chicane en de Villeneuve... 'k vond het triestig. Uiteraard was er vroeger veel meer sprake van dubbelen ipv echt inhalen, maar net dat gaf het spektakel. De BTCS vond ik daarom nu véél aangenamer om kijken dan de Belcar zelf.

Of het nu "echt racen" is of niet, mijn zorg niet, ik ga voor het spektakel... en met mij waarschijnlijk heel veel kijkers. Slechts een beperkt aantal toeschouwers op zo'n dagje Zolder zijn echte racefans.
          Dat krijg je natuurlijk als je a volonté kaarten uitdeeld .

Het was een beetje te warm voor meubeltoerisme en Zolder is ook gratis , dus allen daarheen .

Wel geen prettige evolutie . Zeker ook niet het feit dat de historics een beetje weggemoffeld werden ...
          Grote boot

Kleine boot

Dagelijks brood

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door takke Bekijk Berichten
            Kheb nog foto's van een lotus getrokken speciaal voor Lotuzzz zal ze morge ofzo wel is poste
            Ik heb er ook , speciaal voor Lotuzzz en mezelf .
            Grote boot

Kleine boot

Dagelijks brood

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door SPIDERVELOCE1750 Bekijk Berichten
              Dat krijg je natuurlijk als je a volonté kaarten uitdeeld .
              'k Moet nog even natellen hoeveel gratis tickets voor de World Series van Renault ik vandaag in handen gekregen heb
              BMW E46 318d '05

VW Touran Highline 1.6 TDI Bluemotion '13

Comment

• Haha ik ook wel een paar, ze gaven ze met 3 per keer
                Staat op waarde 15 euro, ik verkoop de helft op school en geef de andere helft aan kameraden

Comment

Jacky Ickx en Eerste Linkse stond ik.

Maar de BTCS doet me wel denken aan de Carglass Cup en vroege Belcar-periode: Flink wat amateurs ertussen, gigantische snelheidsverschillen, spektakel... Had BTCS nog nooit live gezien, maar was aangenaam verrast hoor

Historics blijven ook super om van dichtbij door de Jacky Ickx te zien denderen
                  Oorspronkelijk geplaatst door Kaiser Chief
                  Bestelt
                  1995 Mazda MX-5 1.8

Comment

Kheb nog foto's van een lotus getrokken speciaal voor Lotuzzz zal ze morge ofzo wel is poste
                    Ha, super! Geen lotussen gezien

'k stond naast eentje op de parking
                    Bestelt
                    1995 Mazda MX-5 1.8

Comment

• Ja ik heb er van in de pit stond ook naast 1

Comment

'k Moet nog even natellen hoeveel gratis tickets voor de World Series van Renault ik vandaag in handen gekregen heb
                        Oorspronkelijk geplaatst door takke Bekijk Berichten
                        Haha ik ook wel een paar, ze gaven ze met 3 per keer
                        Staat op waarde 15 euro, ik verkoop de helft op school en geef de andere helft aan kameraden
                        Idem hier . Een ganse sjakos vol .

Toch jammer ergens . Ik wil niet naast een boerende hamburgeretende man met vier kinderkoetsen en een nijdige vrouw staan als ik geinteresseerd sta te kijken of foto's aan het maken ben . Ik wil een gesprek over auto's .

Ik wil misschien een beetje te veel .
                        Grote boot

Kleine boot

Dagelijks brood

Comment

Ja ik heb er van in de pit stond ook naast 1
                          Nee, ik bedoel dat ons Corsa'tje op de parking naast het circuit ook naast een Lotus stond
                          Bestelt
                          1995 Mazda MX-5 1.8

Comment

Nee, ik bedoel dat ons Corsa'tje op de parking naast het circuit ook naast een Lotus stond
                            Met de nodige rebellie verwezenlijkt .
                            Grote boot

Kleine boot

Dagelijks brood

Comment

• Leuk vlammetje, maar de wagen viel tegen qua looks. De GS Viper vond ik daarentegen érg geslaagd!
                              Bestelt
                              1995 Mazda MX-5 1.8

Comment

• Ik vond de aston nog wel knap eerlijk gezegt, knappe foto ook wel op het juiste moment

Comment

Met de nodige rebellie verwezenlijkt .
                                  Zo van die 16-jarige mannekes die voor een appel en een ei parkeerwachtertje spelen met prut in hun ogen en acetaldehyde (you're ought to know ) in hun grijze massa die vinden dat er een nieuwe rij moet gestart worden terwijl er nog ruim plaats is op de vorige...

...daar luister ik niét naar!!!

En daarbij, ik wou naast die Lotus
                                  Bestelt
                                  1995 Mazda MX-5 1.8

Comment

Ik vond de aston nog wel knap eerlijk gezegt, knappe foto ook wel op het juiste moment
                                    Niet ideaal, foto's trekken door 2 draden
                                    Bestelt
                                    1995 Mazda MX-5 1.8

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Kaiser Chief
                                      Bestelt
                                      1995 Mazda MX-5 1.8

Comment

Zo van die 16-jarige mannekes die voor een appel en een ei parkeerwachtertje spelen met prut in hun ogen en acetaldehyde (you're ought to know ) in hun grijze massa die vinden dat er een nieuwe rij moet gestart worden terwijl er nog ruim plaats is op de vorige...

...daar luister ik niét naar!!!

En daarbij, ik wou naast die Lotus
                                        Ik ken alleen nog acetylsalicylzuur .

Groot gelijk . Ik ben fier op U . Maar dat wist je al .
                                        Grote boot

Kleine boot

Dagelijks brood

Comment

Ik ken alleen nog acetylsalicylzuur .

Groot gelijk . Ik ben fier op U . Maar dat wist je al .
                                          Alcohol wordt afgebroken tot acetaldehyde. Indien teveel daarvan --> Kater
                                          Bestelt
                                          1995 Mazda MX-5 1.8

Comment

Working...
                                          X