Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Belcar 2007

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door sepultura Bekijk Berichten
    Wanneer is het nog eens Belcar in Zolder?
    Volgende week donderdag, gratis toegang

Comment

• komt die gallardo dan ook?!?, voor dat hij crashte, op welke plaats hing hij dan eigenlijk

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door LP640 Bekijk Berichten
        komt die gallardo dan ook?!?
        Ik veronderstel van wel,als 'ie officieel Belcar rijdt wel (normaal hé )

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BMW Z4 M Bekijk Berichten
          Ik veronderstel van wel,als 'ie officieel Belcar rijdt wel (normaal hé )
          thansk,om hoeveel uur is het te doen?

Comment

• Blijkbaar toch iets verkeerd gezegd:

http://www.circuit-zolder.be/nl/even...sday_race.html

Volgende week rijden deze:

BonGou Belcar Endurance Cup
            Belcar Sprint Cup
            State of Art Belcar Historic Sprint

De eerste volgende echte Belcar is bij de 24u in september.

Comment

• Het kan zijn dat ik donderdag kom. Kan je dan parkeren binnen het circuit?

Comment

• En geen foto's van de Marders, schandalig

Comment

Het kan zijn dat ik donderdag kom. Kan je dan parkeren binnen het circuit?
                  Dat hangt er vanaf, als je er vroeg bent mss nog aan het Wheels-Café, maar volgens mij zal je moeten kiezen voor een andere parking. (Ik zal straks foto's van verschillende parkings nemen die de moeite lonen)

Comment

Prachtige foto's Tim

Ga je morgen naar de vrije trainingen?
                    Gaat niet lukken voor vandaag - zit met een project dat veel tijd vraagt.

Volgende week donderdag hoop ik een dag vrij te kunnen maken. Dan kan je me waarschijnlijk wel vinden op circuit Zolder.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Reynaerde Bekijk Berichten
                      En geen foto's van de Marders, schandalig
                      Tja ... ik zei het nog hé ... 2 keer gepasseerd en de Marder-mannen waren aan 't pauzeren.

Comment

• Sleutelen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door oveRRide Bekijk Berichten
                          Gaat niet lukken voor vandaag - zit met een project dat veel tijd vraagt.

Volgende week donderdag hoop ik een dag vrij te kunnen maken. Dan kan je me waarschijnlijk wel vinden op circuit Zolder.
                          Idem, tot dan

Comment

Dat hangt er vanaf, als je er vroeg bent mss nog aan het Wheels-Café, maar volgens mij zal je moeten kiezen voor een andere parking. (Ik zal straks foto's van verschillende parkings nemen die de moeite lonen)
                            En die grote parking die je als eerste tegenkomt als je binnenkomt? Niet dat ik me niet buiten het circuit wil parkeren ofzo, maar ik denk toch niet dat er veel volk gaat zijn, en het is een gratis evenement.

Comment

En die grote parking die je als eerste tegenkomt als je binnenkomt? Niet dat ik me niet buiten het circuit wil parkeren ofzo, maar ik denk toch niet dat er veel volk gaat zijn, en het is een gratis evenement.
                              Tegenstrijdige zin: Gratis is net heel veel volk (kijk maar naar de Renault Days), Die eerste parking die je tegenkomt zou wel kunnen ja

Comment

Tegenstrijdige zin: Gratis is net heel veel volk (kijk maar naar de Renault Days), Die eerste parking die je tegenkomt zou wel kunnen ja
                                Ja, maar het is op een donderdag en veel mensen moeten nog werken of zijn op vakantie.

Comment

Ja, maar het is op een donderdag en veel mensen moeten nog werken of zijn op vakantie.
                                  dat is ook de reden waarom ik niet kan komen, mijn papa moet werken , ik vind donderdag ook een rare dag om zoiets te organiseren.

Comment

• Iemand al iets vernomen over de nieuwe wagen van PK-carsport?
                                    BMW = Freude Am Fahren

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door wouteb Bekijk Berichten
                                      Iemand al iets vernomen over de nieuwe wagen van PK-carsport?
                                      Het zou blijkbaar publiek geheim zijn dat het een F430 wordt.

Echter nog niks officieels van gehoord en/of gelezen.

Comment

• Bij dit team ben ik gaan kijken in de garage aan het circuit op een vrije training, ferm machien

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door oveRRide Bekijk Berichten
                                          Het zou blijkbaar publiek geheim zijn dat het een F430 wordt.

Echter nog niks officieels van gehoord en/of gelezen.
                                          Eindelijk een italiaanse bolide in de belcar die niet in de gastklasse rijd. Wat zou dan het voorstel zijn dat ze niet konden afslaan? Een 599 voor de FIA GT? Ik hoop dat de Z06 in de belcar blijft. Liever dat dan dat er Porsches bijkomen.
                                          BMW = Freude Am Fahren

Comment

Working...
                                          X