Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Belcar 2007

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Comment

• Comment

• Comment

• Comment

• Comment

• Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BMW Power Bekijk Berichten
                Jawadde man .

Prachtige pic's Niels

Comment

• Waar was die ene zijn deur naartoe op de eerste foto?
                  Enne wat voor iets zijn die 2 baluwe Peugeot achtige racewagens?
                  ps: zit hier iedereen jaloers te maken hier opt school dat ik daar naaartoe ga, héhé.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gtx Bekijk Berichten
                    Waar was die ene zijn deur naartoe op de eerste foto?
                    Enne wat voor iets zijn die 2 blauwe Peugeot achtige racewagens?
                    ps: zit hier iedereen jaloers te maken hier opt school dat ik daar naaartoe ga, héhé.
                    Die 2 blauwe Peugeots zijn van het BTCS. Veel deuren waren nog ingepakt, en zaten in de vrachtwagens. Staat de timing op de website van Zolder?

@ BMW Z4 M: thanx

Comment

Die 2 blauwe Peugeots zijn van het BTCS. Veel deuren waren nog ingepakt, en zaten in de vrachtwagens. Staat de timing op de website van Zolder?

@ BMW Z4 M: thanx
                      Check openingspost van het FIA GT @ Zolder topic

Comment

• Hebt ge geen foto van de Porsche #99? Dat is normaal Team Tech 9 met Sean Edwards en Leo Machitski.

Comment

• Jammer dat ik zondag niet kan gaan!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door driver_to_be Bekijk Berichten
                            Hebt ge geen foto van de Porsche #99? Dat is normaal Team Tech 9 met Sean Edwards en Leo Machitski.
                            Nope, geen genomen. Er stonden zoveel Porsches, en ik had niet meteen de neiging om daar een foto van te maken. De meeste Porsches stonden ook in de boxen. Kom mee hé zondag, dan ziet ge hem aant werk . Ik hoop dat het weer droog blijft.

Comment

Nope, geen genomen. Er stonden zoveel Porsches, en ik had niet meteen de neiging om daar een foto van te maken. De meeste Porsches stonden ook in de boxen. Kom mee hé zondag, dan ziet ge hem aant werk . Ik hoop dat het weer droog blijft.
                              Morgen wordt het redelijk mooi

Comment

• Maar over morgen wordt het kouder

Comment

De 99 is blijkbaar niet ingeschreven

Tijdens de eerste training leken de Astons wel ontzettend snel.

Phoenix Racing reed zelfs een 1:27.7 De snelste Maserati was een seconde trager (Vitaphone #1). PK had de 5de tijd.

Comment

• Net terug van Zolder. Er was opvallend weinig volk. Dit ondanks het feit dat er veel moois te zien viel.
                                    Heb op m'n gemak alle garages eens gedaan. Zoiets is morgen moeilijker omdat de mecano's dan iets meer gespannen zijn. Op de Lamborghini van Duez waren ze de motor aan het vervangen. Ben benieuwd of ie straks klaar zal zijn voor de qualifying.

Comment

• De Aston van Racing For Belgium in de Belcar doet niet mee, die izt nu in Dubai

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gtx Bekijk Berichten
                                        De Aston van Racing For Belgium in de Belcar doet niet mee, die izt nu in Dubai
                                        Daar vertrekt de FIA GT morgenvroeg ook naar!

Comment

• Comment

Working...
                                          X