Oorspronkelijk geplaatst door BMW Z4 M
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Belcar 2007
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Atenza Bekijk BerichtenOp de PRESS-parking. Nu nog zoeken waar dat is zeker.
Ik kijk er al naar uit, hopelijk goed weer.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door TomT Bekijk BerichtenWie weet moet ik dat niet zeggen van jou.
We hebben allesinds iets gemeen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BMW Z4 M Bekijk BerichtenMisschien even een lijstje aanmaken wie er zal zijn?
- Atenza
- Zwoemb
- BMWZ4M
- Kristal&Manu
- Lotuzzz
- TomT
Kristal en Manu er niet uitkegelen hé
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BMW Z4 M Bekijk BerichtenMan man, spant dat hemdje nog niet ter hoogt van uw nek?
Ik kijk er al naar uit, hopelijk goed weer.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Atenza Bekijk BerichtenNeen, ik rij 'maar' met een Mazda.
En daarbij , ik draag enkel Marcellekes .
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door zwoemba Bekijk BerichtenZeg Atenza, weet jij iets ivm de pitboxen?
Of wordt de BEC weer ergens op een parking in een tentje gegooid?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door zwoemba Bekijk BerichtenZeg Atenza, weet jij iets ivm de pitboxen?
Of wordt de BEC weer ergens op een parking in een tentje gegooid?
Neem het tentje dus maar mee.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door zwoemba Bekijk BerichtenAllé hup, hopen dat het dan maar niet zal regenen of het is helemaal compleet
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door zwoemba Bekijk BerichtenAllé hup, hopen dat het dan maar niet zal regenen of het is helemaal compleet
Een goede oplossing voor natte bougies : Haardroger .
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door F430 Bekijk BerichtenToch liever regen dan dat het heet wordt (al is die kans in maart niet groot). Ik herinner mij de midsummer race in juni '06, dat wat gewoon niet te doen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door F430 Bekijk BerichtenToch liever regen dan dat het heet wordt (al is die kans in maart niet groot). Ik herinner mij de midsummer race in juni '06, dat wat gewoon niet te doen
Geestig
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door SPIDERVELOCE1750 Bekijk BerichtenGeef mij en mijn fotokodakske maar 30 graden en meer .
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BMW Z4 M Bekijk BerichtenKristal, Wo treffen wir uns?
Oorspronkelijk geplaatst door F430 Bekijk BerichtenDaar kan ik echt niet tegen
Comment
Comment