Oorspronkelijk geplaatst door SPIDERVELOCE1750
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Belcar 2007
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door TomT Bekijk BerichtenIs Olivier al weer van engeland?
Je moe maar iets laten weten als je der bent. Ik ben der rond 10u naar schatting.
Om 8u30 vertrek ik aan Gent st-pietersstation, ik ben er klaar voor!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Peterke Bekijk Berichten
Oorspronkelijk geplaatst door TomT Bekijk BerichtenIs Olivier al weer van engeland?
Je moe maar iets laten weten als je der bent. Ik ben der rond 10u naar schatting.
Oorspronkelijk geplaatst door zwoemba Bekijk BerichtenWel niet zoveel van de historics maar daar zal jij wel voor zorgen. Uwe Bernard was precies in form... Z'n banden hebben het regelmatig wat moeilijk aan de Jacky Ickx
Vergeet de boel niet eerst af te laden voor je morgen vertrekt naar Essen hé .
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door olivierooo Bekijk BerichtenNeje, hij is terug in Belgie sinds gisterenavond.
+ een pak slaag op uw bloot gat voor te weinig AM-fotomateriaal!
Oorspronkelijk geplaatst door SPIDERVELOCE1750 Bekijk BerichtenOK . We halen U wel onderweg ergens in .
Hoe laat vertrekken jullie? Als ik jullie tegenkom zal ik jullie wel herkennen (alhoewel, FAN-997 ligt op de 90 zeker?)
Mijn nrplaat is REQ-..., en dit op de groene mazda.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door SPIDERVELOCE1750 Bekijk BerichtenAls je wat forumgekken wil ontmoeten : Vijf voor twaalf op de Sacramentsheuvel aan het Maeskot .
Comment
-
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door SPIDERVELOCE1750 Bekijk BerichtenVergeet de boel niet eerst af te laden voor je morgen vertrekt naar Essen hé .
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Pablo Govaerts Bekijk BerichtenEn wie zijn die forumgekken dan ?
Comment
-
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door TomT Bekijk Berichten
+ een pak slaag op uw bloot gat voor te weinig AM-fotomateriaal!
U zei?
Hoe laat vertrekken jullie? Als ik jullie tegenkom zal ik jullie wel herkennen (alhoewel, FAN-997 ligt op de 90 zeker?)
Mijn nrplaat is REQ-..., en dit op de groene mazda.
Neem mij niet kwalijk als ik vroeg in de ochtend niet op een Mazda let , laat staan een groene . Het is de schuld van mijn ... eu .. je weet wel .
We vertrekken hier ook rond half negen .
Oorspronkelijk geplaatst door Pablo Govaerts Bekijk BerichtenEn wie zijn die forumgekken dan ?
Comment
-
Ook terug van een dagje First Race in Zolder.
(Had maar 1537 foto's)
Het belangrijkste was natuurlijk de BEC en de BHS.
Een paar beeldekes:
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door zwoemba Bekijk BerichtenAfgelast
Je kan nog altijd met ons mee hoor . We gaan in de namiddag naar een Alfabijeenkomst , samen met een broer van jou .
Maar misschien zal mijn schoondochter nu wel heel tevreden zijn .
Comment
-
-
-
-
-
-
Comment