Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Aan Antwerpen richting Eindhoven volgen hé zeker? Dan richting lummen, en dan proberen van niet te spookrijden.
Welke richting is dat dan uit aan Lummen?
Ik zou in Antwerpen richting Hasselt volgen maat! Richting Eindhoven, dat is de E34, en dan kom je door Vosselaar waar héél weinig te zien is!!
Nee serieus, zie dat je op de E313 blijft tot Lummen. Als je turnhout-Eindhoven volgt kom je op de E34, foute boel
Ben net terug, 130 tal foto's genomen met een kutkodak vele mislukt wel.. Heb veel in de paddock gestaan en heb nog wel enkele mooie auto's kunnen fotografferen voor de rest heeft Corvette een zalige race gereden van start tot finish aan de kop, capeau.
Fotos volgen later wel
Ben net terug, 130 tal foto's genomen met een kutkodak vele mislukt wel.. Heb veel in de paddock gestaan en heb nog wel enkele mooie auto's kunnen fotografferen voor de rest heeft Corvette een zalige race gereden van start tot finish aan de kop, capeau.
Fotos volgen later wel
Ik zou in Antwerpen richting Hasselt volgen maat! Richting Eindhoven, dat is de E34, en dan kom je door Vosselaar waar héél weinig te zien is!!
Nee serieus, zie dat je op de E313 blijft tot Lummen. Als je turnhout-Eindhoven volgt kom je op de E34, foute boel
Da's op de antwerpse ring, maar als de e34 en de e313 splitsen volg ik uiteraard de e313. Kheb u trouwens 2x van ver gespot vandaag denk ik. Kheb u volgens mij op de foto staan doen ik die lichtblauwe mustang fotografeerde.
BTCS was top maar over de Belcar heb ik mijn twijfels De Moslers zijn duidelijk geen voorbeeld van betrouwbaarheid en de Corvette leek mij toch een stuk sneller dan de Porsches, Vipers,... Ik hoop dat we niet nog eens een Corvette-seizoen gaan meemaken Oververdiende zege trouwens van PK: foutloos gereden en perfecte pitstop, niets op aan te merken
... maar over die vernieuwde Belcar heb ik toch mijn twijfels. Ik begrijp dat de chauffeurs misschien zelf liever die trage en "amateuristische" Touring-wagens niet op het circuit willen tijdens hun "GT-race" (Kumpen heeft daar vroeger dikwijls genoeg op gehakt), maar ze zorgen wél voor een mooi snelheidsverschil, zodat er spektakel te zien is voor de toeschouwers. Persoonlijk vond ik het vandaag redelijk saai... Weinig mooie duels gezien en minder inhaalmanoeuvers.
Mosler had het begeven als ik me niet vergis, waren ze aan aant werken in de bmw stand echt beestig geluid in die pit
Heb is gezien of ik niemand kende, ik heb er van het bmw forum zien toekomen in hun 5 reeks met m pakketje zo een blauwe .. Redelijk mooi maar van jullie , niemand gezien..
... maar over die vernieuwde Belcar heb ik toch mijn twijfels. Ik begrijp dat de chauffeurs misschien zelf liever die trage en "amateuristische" Touring-wagens niet op het circuit willen tijdens hun "GT-race" (Kumpen heeft daar vroeger dikwijls genoeg op gehakt), maar ze zorgen wél voor een mooi snelheidsverschil, zodat er spektakel te zien is voor de toeschouwers. Persoonlijk vond ik het vandaag redelijk saai... Weinig mooie duels gezien en minder inhaalmanoeuvers.
ik was er ook en na het kijken naar de btcs vond ik de belcar niet veel soeps.
<dan was de btcs veel interessanter. Het zal een saai seizoen worden want de vipers konden het tempo van de vette niet aan
Da's op de antwerpse ring, maar als de e34 en de e313 splitsen volg ik uiteraard de e313. Kheb u trouwens 2x van ver gespot vandaag denk ik. Kheb u volgens mij op de foto staan doen ik die lichtblauwe mustang fotografeerde.
Oh waart gij daar toen ook? Nochtans ken ik uw gezicht nog van in Gent... Jammer!
Had de mini-meeting aan de maesstand niet gevonden
Maar het gelukkige Alfa-gezinnetje gelukkig een beetje later wél
Persoonlijk vond ik het vandaag redelijk saai... Weinig mooie duels gezien en minder inhaalmanoeuvers.
Niet volledig akkoord. Er waren véél duels voor positie, dat inhalen vroeger was meestal dubbelen en .
De wagens zijn nu gelijkwaardiger, en ik zag dus meer échte uitremacties, échte duels, en dát is racen.
Ik begrijp de teleurstelling over de Belcar dééls, maar ik heb er verdorie met graagte naar gekeken!!
Comment