Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Belcar 2007
Collapse
X
-
-
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door TomT Bekijk BerichtenHeb je toevallig die foto van de mc donald's porsche in groot formaat?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Atenza Bekijk Berichten
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door oveRRide Bekijk Berichten
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Atenza Bekijk BerichtenNiet lachten met de Jef hé.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Lotuzzz Bekijk BerichtenKNAP
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door sledge Bekijk BerichtenHa, dan stond ik niet ver van u Stond jij achter de draad en stak je uw hand erdoor? Dan heb ik u op foto
M'n hand niet door de draad, maar erachterdoor
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Lotuzzz Bekijk BerichtenOff-topic (of toch een beetje on):
Ik denk dat we onbewust je wagen gespot hebben, de koerstomat stond daar iets verderop in de zelfde rij. Op de parking binnen het circuit stond trouwens nog een Esprit V8. En in de padock een Lotus Omega. Kristal heeft er foto's van denk ik.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door sepultura Bekijk BerichtenIk denk dat we onbewust je wagen gespot hebben, de koerstomat stond daar iets verderop in de zelfde rij. Op de parking binnen het circuit stond trouwens nog een Esprit V8. En in de padock een Lotus Omega. Kristal heeft er foto's van denk ik.
Comment
-
Tijdens de warm-up in de soep gedraaid. Onheilspellende rook en een slecht geurtje vertelden mij dat ik deze niet zou terugzien in de wedstrijd. Nu weet ik weer waarom ik er altijd zo vroeg ben
Zoals ik al zei tegen Kristal: Een Lotus, daar race je niet mee op een zondagmorgen. Je rijdt er rustig mee naar de bakker en in de namiddag draai je pas het circuit op
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Lotuzzz Bekijk Berichten
Tijdens de warm-up in de soep gedraaid. Onheilspellende rook en een slecht geurtje vertelden mij dat ik deze niet zou terugzien in de wedstrijd. Nu weet ik weer waarom ik er altijd zo vroeg ben
Zoals ik al zei tegen Kristal: Een Lotus, daar race je niet mee op een zondagmorgen. Je rijdt er rustig mee naar de bakker en in de namiddag draai je pas het circuit op
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door sepultura Bekijk BerichtenWie heeft de Belcar gewonnen?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door sepultura Bekijk BerichtenWie heeft de Belcar gewonnen?
Comment
Comment