Kheb deze gezien in de pit zondag, dat was die lotus waar ik het over had.
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Belcar 2007
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Lotuzzz Bekijk BerichtenDe Corvette met Kumpen en Longin
Totaal onverwacht zou ik zo zeggen...
Begin was spannend, na de SC was het ook vrij spannend, maar na de pitstop was de fun er af... Ben dan maar de Wheels binnen getrokken.
BTW, waar waren die Mustangs trouwens??? Die zijn zondag ook niet buiten geweest...
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door PeeBee Bekijk BerichtenTotaal onverwacht zou ik zo zeggen...
Begin was spannend, na de SC was het ook vrij spannend, maar na de pitstop was de fun er af... Ben dan maar de Wheels binnen getrokken.
Oorspronkelijk geplaatst door PeeBee Bekijk BerichtenBTW, waar waren die Mustangs trouwens??? Die zijn zondag ook niet buiten geweest...
Ja, jammer... Hadden de speelvriendjes moeten zijn van de Z4 Coupé van G&A, die er nu wat op z'n alleen achterhing.
Comment
-
Hmm, die 3 laatste foto's, mooi... daar aan de 90° is zo'n een poort waardoor je zonder draad kunt trekken zeker... Nice
Zal ik volgende keer ook eens gaan zien.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door LotuzzzZoals ik al zei tegen Kristal: Een Lotus, daar race je niet mee op een zondagmorgen. Je rijdt er rustig mee naar de bakker en in de namiddag draai je pas het circuit op
Er zijn nog weinig wagens tegenwoordig die mij kunnen raken omdat " the spirit " ontbreekt . Met een Lotus daarentegen doe ik graag nog eens een praatje .
Comment
-
Inderdaad Kristal
Voila, foto's trekken achter de dubbele draad van de Jacky Ickx is niet makkelijk, maar het is zowat de enige plaats waar de actie dicht genoeg bij wordt geleverd voor een simpel kodakje
Een hele lading onderweg
Comment
-
De Corvette is in C6 GT3-vorm het meest fotogeniek op de achterzijde:
Comment
Comment