Idd , volgens de zoon was het een niet gechipte standaard motor
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Belcar 2007
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door olivierooo Bekijk BerichtenJa, die mini's heften daar ook altijd hun poot op.
Niemand nog wat foto's van de FR1.6?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door TomT Bekijk BerichtenIemand een idee hoe de Mc Donald's porsche het doet?
Comment
-
PK Carsport de G&A Mosler (nu wel in divisie 1) zijn trouwens niet toegelaten tot de 1ste kwalificatie wegens geluidsoverlast. In Donington geldt een limiet van 110dB, in de Belcar van 115dB.
En Coekelbergs (van de DBRS9) dreigde ermee de wagen terug te trekken uit de race als er geen minimumtijd voor een pitstop zou worden ingevoerd, zoals in de Dutch Supercar Challenge.
“Wij verliezen enorm veel tijd tijdens het tanken omdat we meer liters nodig hebben dan bijvoorbeeld de Porsches. Ik ben van mening dat gezien de balance of power filosofie van de GT3, waardoor iedereen even snel zou moeten zijn, ook de pitstops in evenwicht zouden moeten zijn. Dit probleem is natuurlijk onbesproken daar in FIA GT3 er geen tankbeurten zijn, omdat de races maar één uur duren. Ik denk dat ik dan maar FIA GT3 ga rijden.”
bron: pitstop.tv
Weer heel wat discussie dus in de Belcar.
Comment
-
De Mosler van Lémeret-Radermecker staat op pole naast de tweede Mosler van Kelders-Lambert (maar die werd gediskwalificeerd omdat 'ie te laag stond). Op de tweede plaats de AD-Porsche van Heylen-Vanierschot, op de plaats 3 de PK-Corvette. De G&A-Mosler (met Chevrolet-blok ipv. BMW) en de Corvette hadden trouwens allebei problemen omdat ze volgende de Engelse normen te luid waren. De Aston van Coeckelbergs-Marchal start slechts op de 7de plaats.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door F430 Bekijk BerichtenLémeret-Radermecker winnen voor PK-Corvette en de Aston. De Corvette kreeg in de laatste ronden nog probs met de cardanas maar kon de Aston nog net afhouden. Mosler
Enkele minuten voor het afvlaggen had ik op de live-timing gekeken en toen leed Kermit nog met een 12-tal seconden voorsprong.
Leuk dat er eens een ander smoelwerk wint
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Maxime Soete Bekijk BerichtenDie van François Bouillon onder andere?
Tis de porsche van Gabriël Racing.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door TomT Bekijk BerichtenIk denk het wel, reed er vorig jaar toch bij.
Tis de porsche van Gabriël Racing.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Maxime Soete Bekijk BerichtenBouillon is manager van 3 Mc Donalds restaurants hier in Kortrijk
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door TomT Bekijk BerichtenNochtans zag ik op een site bij de piloten van 2006 'Bouillon' staan. Zou het kunnen dat hij ook piloot is? Zo een redelijk kleine man, met kort zwart haar, lichtjes kalend?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Corvetteboy Bekijk BerichtenJa, zelf rijd hij ook met de Porsche
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door TomT Bekijk BerichtenDan zijn zij het. Weet er nu iemand hoe ze het gedaan hebben in Donnington?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Corvetteboy Bekijk BerichtenDacht dat ze op het einde zijn uitgevallen.
Comment
-
De RACB-sportcommissie hebben het reglement naar het schijnt niet toegepast in de laatste race.
De laatste ronde mag voor een auto niet langer duren dan 2 keer de algemeen snelste rondetijd. De Mosler deed dat in 1:09.500. Door de pech op de PK Corvette deed Longin daar echter 2:48.654, of 23 seconden te traag. Normaal zou PK deze laatste ronde dan verloren zijn en dan op 1 ronde achterstand op de 7de plaats in het eindresultaat moeten opgenomen zijn.
De sport commissie merkte dit echter niet op en geen enkel team heeft klacht ingediend waardoor het resultaat behouden blijft, met PK op 2 dus.
Deze regel werd ingevoerd om te beletten dat teams tijdens de 24u enkele minuten voor het einde hun wagen parkeren voor de finish en dan wachten op de geblokte vlag. In het reglement (sportreglement artikel 8.3) is er echter geen vermelding dat het alleen om de 24u zou gaan. Dit geldt dus ook voor de normale Belcarraces. Er zijn ook geen verzachtende omstandigheden, zoals mechanische pech, in het reglement opgenomen.
Pitstop.tv
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door driver_to_be Bekijk BerichtenDe RACB-sportcommissie hebben het reglement naar het schijnt niet toegepast in de laatste race.
De laatste ronde mag voor een auto niet langer duren dan 2 keer de algemeen snelste rondetijd. De Mosler deed dat in 1:09.500. Door de pech op de PK Corvette deed Longin daar echter 2:48.654, of 23 seconden te traag. Normaal zou PK deze laatste ronde dan verloren zijn en dan op 1 ronde achterstand op de 7de plaats in het eindresultaat moeten opgenomen zijn.
De sport commissie merkte dit echter niet op en geen enkel team heeft klacht ingediend waardoor het resultaat behouden blijft, met PK op 2 dus.
Deze regel werd ingevoerd om te beletten dat teams tijdens de 24u enkele minuten voor het einde hun wagen parkeren voor de finish en dan wachten op de geblokte vlag. In het reglement (sportreglement artikel 8.3) is er echter geen vermelding dat het alleen om de 24u zou gaan. Dit geldt dus ook voor de normale Belcarraces. Er zijn ook geen verzachtende omstandigheden, zoals mechanische pech, in het reglement opgenomen.
Pitstop.tv
Comment
Comment