Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Belcar 2007

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door BMW Z4 M Bekijk Berichten
    Als ge dit seizoen er nog wilt zijn mogen ze zich gaan haasten

Morgen niet aanwezig: Archief, kl*te rapport
    Geduld hebben is een absolute vereiste.

Veel succes met je rapport morgen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door oveRRide Bekijk Berichten
      Geduld hebben is een absolute vereiste.

Veel succes met je rapport morgen.
      Merci, zorgt gij maar voor wat shots dan.

Geldt ook voor de andere fotografen hier

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door F430 Bekijk Berichten
        Peter Kox komt met een Gallardo GT3 naar de Midsummer race morgen! Ik ben van de partij. Nog iemand?
        Ik kom met mijn Marder GT3, 'k zal die Lambo eens wat laten zien

Comment

• Net terug thuis! Schitterende race gezien, beste v/h seizoen tot nu toe imo.

Die Gallardo is een schitterende bak met best een leuk geluid voor een GT3. Hij kon de Corvette en de Mosler goed achter zich houden, tot 'ie er in de eerste linkse afging (gebrek aan ervaring op Zolder wss). Door een snellere pitstop ging de zege naar de Corvette, met slechts enkele seconden op de GI-Mosler van Lémeret-Radermecker. De derde plek was voor de Aston DBRS9.
          Opvallend: de G&A Z4 vloog in brand op het rechte stuk Ik ging op de tribune zitten en zag vlak voor me gebeuren, strange

Comment

• Het was ongelofelijk vet vandaag
            Het gemarder was super, de sfeer was super en de races waren heerlijk

Koen Wouters keek naar mijn Mardertalent en zag dat het goed was

Heb me achteraf nog in een paar auto's gepast zoals een Viper, de DB9 en de Elise

De crash van de Z4 heb ik nét gemist, ben nog komen kijken maar 'ie was al geblusd

Comment

• Z4 was niet gecrasht, volgens G&A was er iets mis met de aandrijving, Niels hoorde iets schuren tijdens de kwalificatie. Tijdens de race dan werd het schuren harden in is er een stang afgebroken en tegen de benzine tank gebots, deze is beginnen lekken en de benzine is gaan ontbranden door de hitte van de aandriving daar. De benzinetank is ontploft toen Niels er nog in zat maar hij heeft niks.

Tot zover het Z4 incident. Ik vond de Historics best wel leuk. De Ultima en Exige hebben me wel verbaasd eerlijk gezegd.

Comment

• Die GT40

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Reynaerde Bekijk Berichten
                  Die GT40
                  Idd

Kas is wel replica.

Comment

• Mijn selectie foto's van de Midsummer Race is ook online :

Album - http://www.bd-photography.be/gallery...s.php?album=92

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Reynaerde Bekijk Berichten
                      Die GT40

Waarde gij daar ook?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Corvetteboy Bekijk Berichten
                        Mijn selectie foto's van de Midsummer Race is ook online :

Album - http://www.bd-photography.be/gallery...s.php?album=92

bij deze foto stond ik waarschijnlijk langs jouw.

deze heb ik gemaakt:

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BMW Power Bekijk Berichten
                          Waarde gij daar ook?
                          Ahja tuurlijk
                          Hebt ge de rc auto's niet gezien of gehoord achter de Dodge Ram's ?

Comment

• Ik was ook van de partij. Schitterende dag gehad met schitterend weer en met een serieus pak foto's terug naar huis gekomen.

De Lambo was natuurlijk de blikvanger van het evenement. Het geluid (vooral toen die terugschakelde) was echt bangelijk en zeer uniek vergeleken met de 'gewone' Porsches en zelf de Moslers. Jammer dat de wagen zo snel uit koers was - waarschijnlijk toch een beetje te veel power en te weinig circuitervaring voor dit circuit.

Naast de Lambo was de tweede -ongelukkige- blikvanger ongetwijfeld de Z4 van G&A. Op de rechte lijn vatte die plots vuur en de vlammen schoten letterlijk de lucht in. Gelukkig niets ernstig met de piloot maar aan de wagen zelf zal wel behoorlijk wat werk zijn om die terug paraat te krijgen. Oorzaak van het ongeluk is denk ik hierboven reeds aangehaald.

De randanimatie onder de vorm van BenjiFun en het concertpodium heb ik niet echt veel van gezien. Enkel de 2e groep op het programma, Triple G, heb ik even bekeken en toen stond er denk ik geen 10 man voor het podium. Geen idee of dit event qua publieksopkomst echt geslaagd te noemen valt.

De Marders heb ik jammer genoeg niet kunnen fotograferen. Ik ben twee keer gepasseerd maar ze waren net een beetje aan het afkoelen denk ik. Volgende keer meer geluk.

Foto's worden dit weekend verwerkt.

Comment

• De R/C karren waren wel cool om te zien, ik wil er ook een

Comment

Ik ben twee keer gepasseerd maar ze waren net een beetje aan het afkoelen denk ik.
                                Juist ja. Afkoelen
                                Meestal waren er stukken aan als er niet gereden werd
                                Of ik was op het circuit gaan rondwandelen, want ik heb geen stukken gehad

Comment

• Kon het niet laten... toch al snel een paar foto's verwerkt.

'k zal maar beginnen met de eyecatcher zeker?

En zo ziet em er vanbinnen uit:

Der staan al wat meer foto's in m'n archieven. Maar zoals reeds gezegd zal het merendeel volgen tijdens het weekend.
                                  Last edited by ; 30/06/2007, 11:33.

Comment

• GRI Moslers:

Comment

• G&A BMW Z4:

Ultima:

Comment

• GRI Mosler op jacht:

Lambo:

Comment

En zo ziet em er vanbinnen uit:

En die Mosler in Gulf-livery

PK verkoopt zijn Corvette Z06. Naar het schijnt denken ze er sterk over na om een Ferrari F430 GT3 aan te schaffen, de Corvette zou wel in de Belcar blijven. De Ferrari wordt wss voor het eerst ingezet in de 24 uren van Zolder. Nu ga ik zeker

Comment

Working...
                                          X