Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Het kan zijn dat ik donderdag kom. Kan je dan parkeren binnen het circuit?
Dat hangt er vanaf, als je er vroeg bent mss nog aan het Wheels-Café, maar volgens mij zal je moeten kiezen voor een andere parking. (Ik zal straks foto's van verschillende parkings nemen die de moeite lonen)
Dat hangt er vanaf, als je er vroeg bent mss nog aan het Wheels-Café, maar volgens mij zal je moeten kiezen voor een andere parking. (Ik zal straks foto's van verschillende parkings nemen die de moeite lonen)
En die grote parking die je als eerste tegenkomt als je binnenkomt? Niet dat ik me niet buiten het circuit wil parkeren ofzo, maar ik denk toch niet dat er veel volk gaat zijn, en het is een gratis evenement.
En die grote parking die je als eerste tegenkomt als je binnenkomt? Niet dat ik me niet buiten het circuit wil parkeren ofzo, maar ik denk toch niet dat er veel volk gaat zijn, en het is een gratis evenement.
Tegenstrijdige zin: Gratis is net heel veel volk (kijk maar naar de Renault Days), Die eerste parking die je tegenkomt zou wel kunnen ja
Het zou blijkbaar publiek geheim zijn dat het een F430 wordt.
Echter nog niks officieels van gehoord en/of gelezen.
Eindelijk een italiaanse bolide in de belcar die niet in de gastklasse rijd. Wat zou dan het voorstel zijn dat ze niet konden afslaan? Een 599 voor de FIA GT? Ik hoop dat de Z06 in de belcar blijft. Liever dat dan dat er Porsches bijkomen.
Comment