Oorspronkelijk geplaatst door sepultura
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Belcar 2007
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door LP640 Bekijk Berichtenkomt die gallardo dan ook?!?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BMW Z4 M Bekijk BerichtenIk veronderstel van wel,als 'ie officieel Belcar rijdt wel (normaal hé )
Comment
-
Blijkbaar toch iets verkeerd gezegd:
http://www.circuit-zolder.be/nl/even...sday_race.html
Volgende week rijden deze:
BonGou Belcar Endurance Cup
Belcar Sprint Cup
State of Art Belcar Historic Sprint
De eerste volgende echte Belcar is bij de 24u in september.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door sepultura Bekijk BerichtenHet kan zijn dat ik donderdag kom. Kan je dan parkeren binnen het circuit?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BMW Z4 M Bekijk BerichtenPrachtige foto's Tim
Ga je morgen naar de vrije trainingen?
Volgende week donderdag hoop ik een dag vrij te kunnen maken. Dan kan je me waarschijnlijk wel vinden op circuit Zolder.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Reynaerde Bekijk BerichtenEn geen foto's van de Marders, schandalig
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door oveRRide Bekijk BerichtenGaat niet lukken voor vandaag - zit met een project dat veel tijd vraagt.
Volgende week donderdag hoop ik een dag vrij te kunnen maken. Dan kan je me waarschijnlijk wel vinden op circuit Zolder.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BMW Z4 M Bekijk BerichtenDat hangt er vanaf, als je er vroeg bent mss nog aan het Wheels-Café, maar volgens mij zal je moeten kiezen voor een andere parking. (Ik zal straks foto's van verschillende parkings nemen die de moeite lonen)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door sepultura Bekijk BerichtenEn die grote parking die je als eerste tegenkomt als je binnenkomt? Niet dat ik me niet buiten het circuit wil parkeren ofzo, maar ik denk toch niet dat er veel volk gaat zijn, en het is een gratis evenement.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BMW Z4 M Bekijk BerichtenTegenstrijdige zin: Gratis is net heel veel volk (kijk maar naar de Renault Days), Die eerste parking die je tegenkomt zou wel kunnen ja
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door sepultura Bekijk BerichtenJa, maar het is op een donderdag en veel mensen moeten nog werken of zijn op vakantie.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door wouteb Bekijk BerichtenIemand al iets vernomen over de nieuwe wagen van PK-carsport?
Echter nog niks officieels van gehoord en/of gelezen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door oveRRide Bekijk BerichtenHet zou blijkbaar publiek geheim zijn dat het een F430 wordt.
Echter nog niks officieels van gehoord en/of gelezen.BMW = Freude Am Fahren
Comment
Comment