Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Belcar 2007

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• neen niet echt een andere uitlaat en die dinge hij is veel sneller als een standaard wagen maar is bijna niks aan verandert dan de uitlaat,slicks, racekit, en van die dinge.
    heb er ook al een ongelukje mee gehad. Een bout van de as vanachter los gekomen en door men nafttank gevlogen. naft op de uitlaten en vuur. kijk maar op:http://www.youtube.com/watch?v=ACM2DTCdfWg

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door PHlL1 Bekijk Berichten
      Naar waar?
      kijk gewoon boven dit topic

Auto forum > Evenementen > Evenementen
      Deze pagina opnieuw laden BElCAR Z4

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door PHlL1 Bekijk Berichten
        Heeft het een koppelingspedaal of niet? Anders is het vast en zeker een gerobotiseerde.
        Racewagens met zoals jij zegt 'gerobotiseerde' (sequentiële eigenlijk) versnellingsbak hebben ook een koppelingspedaal hoor! Om te vertrekken, en soms (eventueel), om de mechaniek te sparen, bij het terugschakelen.

Maar goed, die Z4 heeft gewoon een manuele 6-bak hoor, het GT4-reglement laat niet veel (dure) snufjes toe!
        Oorspronkelijk geplaatst door Kaiser Chief
        Bestelt
        1995 Mazda MX-5 1.8

Comment

• Heb tijdens het New race Festival nog wat foto's genomen van de Z4:

Bestelt
          1995 Mazda MX-5 1.8

Comment

• ja het GT4 is heel gek ik kan voor minder geld vanvoor in een porsche rijden dus wat dat geld betreft nee echt nie naar kijken!

Comment

• mooie foto!! er reed ook een GT4 lotus mee maar die heeft afgehaakt. jammer eigenlijk wa&nt nu rij ik nog alleen met een GT4.

Comment

• Mocht een moderator het lezen: dit hoort bij Autosport... Misschien invoegen in de Belcar-thread
                Bestelt
                1995 Mazda MX-5 1.8

Comment

• heb nog niks van een moderator gemerkt :p mja ga jij naar 24 uren ?

Comment

• Jep ik ga.

Ik woon vlakbij G&A Motors dus ik ben fan
                    Bestelt
                    1995 Mazda MX-5 1.8

Comment

• A oke is goed!! dus je kende me eigenlijk al?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Niels Lagr. Bekijk Berichten
                        A oke is goed!! dus je kende me eigenlijk al?
                        Ik heb je volgens mij zelfs al in FR 1.6 en ik denk Legens Cars ook weten rijden, in Zolder
                        Bestelt
                        1995 Mazda MX-5 1.8

Comment

• ja da klopt haha mheb met de FR1.6 licentie gehaald. met Marc Goossens men Idool die ook meedoet aan de 24 uren op de Porsche van Body coach.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Lotuzzz Bekijk Berichten
                            Racewagens met zoals jij zegt 'gerobotiseerde' (sequentiële eigenlijk) versnellingsbak hebben ook een koppelingspedaal hoor! Om te vertrekken, en soms (eventueel), om de mechaniek te sparen, bij het terugschakelen.
                            Oops, wist ik niet

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Niels Lagr. Bekijk Berichten
                              heb nog niks van een moderator gemerkt :p mja ga jij naar 24 uren ?
                              Toch wel, hij (of ze in dit geval) heeft je topic al verplaatst.

Comment

Mocht een moderator het lezen: dit hoort bij Autosport... Misschien invoegen in de Belcar-thread
                                Is gebeurd. Bedankt!

Comment

• Nu we het er toch over hebben, wie gaat allemaal naar de 24u?

Ik hoop zaterdag en zondag aanwezig te zijn.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door driver_to_be Bekijk Berichten
                                    Nu we het er toch over hebben, wie gaat allemaal naar de 24u?

Ik hoop zaterdag en zondag aanwezig te zijn.
                                    Zaterdag

Zondag misschien
                                    Bestelt
                                    1995 Mazda MX-5 1.8

Comment

• En PK dus met de 'vertrouwde' Z06 aan de start, geen F430
                                      Bestelt
                                      1995 Mazda MX-5 1.8

Comment

Zaterdag

Zondag misschien
                                        Is het eigenlijk mogelijk om zoals bij de 24 u op Franco ergens 'n tentje op te slaan?

Comment

• Jup er is een camping. Als je de hoofdingang binnenkomt en ge loopt daar rechtdoor (Wheels Thema Cafe ligt er ook).

Comment

Working...
                                          X