Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Belcar 2007

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Ik ben er zaterdag, wss tot in de vroege uurtjes

Comment

• * dubbeltje

Comment

• Ik heb op 8 september mijn laatste race van het BK in Mariembourg, met de Rotax Max. Misschien ga ik wel na de wedstrijd rechtstreeks naar Zolder.

Comment

• het hele weekend uiteraard

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door F430 Bekijk Berichten
            het hele weekend uiteraard
            Same here - fotokes nemen!

Eens zien of ik m'n record aan foto's van de 24h van Francorchamps kan breken. Dat was een weekendje van een paar Gb aan foto's.

Comment

• Zoals al vele jaren het geval is zal ik op zaterdag en zondag aanwezig zijn.

Comment

• Ik ben ook heel het weekend daar. Vooral bij G&A natuurlijk

Comment

• Oke problems voor Lagrange bij G&A, hij rijdt de 24h nu bij A+racing in de Viper bij de vrouwen. Het zal een van deze dagen wel in de pers verschijnen, ik heb het nieuws net gehoord toen hij thuis was

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door NineEleven Bekijk Berichten
                    Oke problems voor Lagrange bij G&A, hij rijdt de 24h nu bij A+racing in de Viper bij de vrouwen. Het zal een van deze dagen wel in de pers verschijnen, ik heb het nieuws net gehoord toen hij thuis was
                    Spannend - ben benieuwd naar wat daar achter zou zitten.

Nuja ... een Viper ... vrouwen. Een mens kon slechter vallen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door oveRRide Bekijk Berichten
                      Spannend - ben benieuwd naar wat daar achter zou zitten.

Nuja ... een Viper ... vrouwen. Een mens kon slechter vallen.
                      Ik weet het maar kga het hier niet in detail uitleggen, zijt blij dat ge al iets weet voor de pers

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door driver_to_be Bekijk Berichten
                        Nu we het er toch over hebben, wie gaat allemaal naar de 24u?

Ik hoop zaterdag en zondag aanwezig te zijn.
                        Gij MOET zaterdag en zondag aanwezig zijn Ik ga mee!

Comment

• hallo mensen.
                          Ik heb al eens een advertentie geplaatst over de bmw Z4 van G&A racing.
                          Ik rij niet meer mee op de G&A bmw we hebben onze routes verlegd en ga deelnemen aan de 24 uren van Zolder met de Viper van daikin airco's. Ik wilde niet van achter blijven bengelen duw hebben we gezamelijk besloten om te stoppen met de bmw. De viper geeft mij misschien nieuwe kansen om vanvoor te rijden.

grtz Niels Lagrange

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Niels Lagr. Bekijk Berichten
                            hallo mensen.
                            Ik heb al eens een advertentie geplaatst over de bmw Z4 van G&A racing.
                            Ik rij niet meer mee op de G&A bmw we hebben onze routes verlegd en ga deelnemen aan de 24 uren van Zolder met de Viper van daikin airco's. Ik wilde niet van achter blijven bengelen duw hebben we gezamelijk besloten om te stoppen met de bmw. De viper geeft mij misschien nieuwe kansen om vanvoor te rijden.

grtz Niels Lagrange
                            Dus de Z4 doet niet mee aan de 24Uren? Ohnee!

Comment

• Gisteren vernomen dat er maar (voorlopig) 32 teams ingeschreven waren voor de 24 uur.

Mager deelnemersveld.

Mazda6 MPS - The Ultimate Zoom-Zoom sedan.

Comment

• Er zijn nog veel teams op zoek naar een 4de of misschien zelfs 3de man.

Comment

• Het boeit misschien weinigen , maar zondag rijden de Historics in Chimay .
                                  Grote boot

Kleine boot

Dagelijks brood

Comment

• Niels gisteren:
                                    + YouTube Video
                                    ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Comment

• 24 Hours of Zolder - kleine selectie BEC race fotos staat online.

Meer: *click*

Comment

• fout.

Comment

• Man man man, amateurs dat het zijn op Zolder

Kwalificatie op P8, beide coureurs rijden een fenomenale race en op het einde was P2 binnen. Iedereen van het team in de wolken met de eerste podiumplaats van het seizoen... Nou ja, benzinetekort en uiteindelijk gefinisht op P3...

... of niet?

Blijkbaar heeft men een 'foutje' gemaakt waardoor het circuit al werd afgesloten een ronde voor de echte finish. Onze coureur rijdt dus door de pitstraat en denkt dat de race erop zit, ook al heeft 'ie de finishvlag niet gezien. Men had de fout opgemerkt en het circuit terug opgengesteld. Iedereen afgevlagd behalve wij

Race uitslag: P27 en DNF

Gaan klagen bij race control en die mannen beweren doodleuk dat we aan het tanken waren en er dus niets aan de hand was. Wat 'hogere' personen bijgehaald en toen hebben ze uiteindelijk toegegeven dat ze in fout waren. Krijgen we uiteindelijk P4 toegedeeld terwijl we recht hadden/hebben op P3.

Het is best klote als een team naar het podium loopt, de timing op de tv zei dat we op P3 stonden, ze het omriepen door de boxen, maar als je toekomt er al een ander team op het podium staat. Da's een zware domper.

Comment

Working...
                                          X