Mededeling

Collapse
No announcement yet.

BRCC

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• BRCC

Hey iedereen,

Ik doe dit jaar mee samen met 3 andere meisjes aan de BRCC koersen + de 24u van Zolder, en dit allemaal met de Porsche van het Skylimit Yokohame race-team ( 996 GT3 CUP )

Omdat ik zo net aan het rond snuiten was bij het onderwerp autosport vond ik niets over de BRCC ( Ons Belgisch kampioenschap )

Ik ben van plan hier telkens een verslagje op te zetten van mijn ervaringen in mijn eerste koersjaar!
    Voor de mensen die geinteresseerd zijn, mensen mogen hier ook foto's opzetten, ervaringen.. Maakt niet uit!

De start van het nieuwe seizoen van de BRCC gaat van start tijdens het weekend van 20 & 21 april + met voorprogramma van de FIA GT SERIES

Als jullie zin moesten hebben mogen jullie komen kijken ( Mannen moeten helaas wel inkom betalen, maar als jullie wederhelft mee wilt mogen ze gratis binnen! )

Als jullie mij willen volgen op Facebook : http://www.facebook.com/KarenVaesDriftRaceGirl Gewoon klikken op de link en 'liken'

See you in Zolder!

Snelle groeten

72672_4825385234909_915811869_n.jpg398005_10151416203329596_2071594149_n.jpg

Nice! Heb geliked op Fb. Hoe ben je er eigenlijk op gekomen? Al een passie voor auto's?

Vind het echt zalig, vrouwen die koersen

Comment

Ik kom de 21ste al supporteren

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door NürburgRay Bekijk Berichten
        Ik kom de 21ste al supporteren
        Slijmbal

Comment

Denk dat eerder het BRCC in het voorprogramma rijdt van de FIA GT dan andersom...

Comment

BRCC rijdt na de FIA GT Maar idd, FIA GT is wel de hoofdact

Comment

Een snelle vrouw in een snelle wagen wat wilt een man nog

Comment

De Supercar Challenge niet vergeten: ook een mooi startveld!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door BlackHorse Bekijk Berichten
                  Een snelle vrouw in een snelle wagen wat wilt een man nog

centen om ze te onderhouden...

Comment

Elwood, voor die reactie zouden ze een like-knopke moeten maken op dit forum. Good one!

Comment

²

Comment

Met deelnemerslijst voor Supercar Challenge en timetable onderaan de pagina:

Comment

Working...
                        X