Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Isle of Man TT 2013

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

Mijn ex-vriendin (maar nog altijd goeie vriendin) is er in 2010 geweest en heeft toen (oa) deze foto's genomen :

Comment

Comment

So jealous
        Do not argue with an idiot. He will drag you down to his level and beat you with experience.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Teus Bekijk Berichten
          IOM TT

ooit ga ik er naartoe
          Ik heb dat ook lang gezegd... Gelukkig had ik opeens een goeie trigger.
          Mijn ex kende voor we samen waren niets van moto's, had er nog nooit ene van dicht gezien. Door mij dan in het wereldje van moto's en racen gerold, dan begonnen met circuitfotografie (im-design.be). Toen we net uit elkaar waren kon ze ook last minute mee met nen kameraad naar de TT.
          Daar zat ik dan, thuis en mijn ex op IoM, gingen mijn ogen efkes open zunne . Verdoeme, volgend jaar ga ik !! En zo geschiedde .

En in 2012 dan maar van den eerste keer ook naar de Ulster GP in Noord-Ierland geweest, ook vetjes zunne .

Highlights of the Ulster Grand Prix: Real Road Racing from Ireland!!

Comment

knappe fotos van guy martin. publieksfavoriet.
            1994 Honda VFR750 1998 Mercedes-Benz C220 CDI

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Teus Bekijk Berichten
              knappe fotos van guy martin. publieksfavoriet.
              Bwaah, let op, ook veel die em minder graag hebben. Michael Dunlop heeft ook heel aanhangers en uiteraard ook Mc Pint .

Comment

Man zo veel .....materiaal in 1 topic!!!!!
                Hoe meer video's dat ik hier bekijk hoe meer goesting ik krijg om daar ter plaatse te gaan kwijlen.

Comment

pure madness
                  de ambiance moet er ook ongelofelijk zijn
                  iedereen zijn hart die op één lijn staan
                  1994 Honda VFR750 1998 Mercedes-Benz C220 CDI

Comment

Zalig! Vorige week was er al een klein voorsmaakje met de north west 200
                    1978 BMW E21 323i
                    2011 Seat Leon 1.6TDI Ecomotive
                    2007 Kawasaki ZX6-R Ninja

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Tracer Bekijk Berichten
                      Zalig! Vorige week was er al een klein voorsmaakje met de north west 200
                      Te zien hoe je het bekijkt hoop ik dat het geen voorsmaakje wordt .

Eerste practice is daar nu gereden en het was goe weer, dat hebben ze toch al gehad, hopelijk voor de rest ook.
                      Nog dagske werken morgen en dan GOOOOOOO .

Comment

Wat zeker ook de moeite is , en voor mij het beste kampioenschap op wereldvlak is de BSB:
                        “If someone isn't what others want them to be, the others become angry. Everyone seems to have a clear idea of how other people should lead their lives, but none about his or her own.”

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door trx78 Bekijk Berichten
                          Bwaah, let op, ook veel die em minder graag hebben. Michael Dunlop heeft ook heel aanhangers en uiteraard ook Mc Pint .
                          Ik was fan van David Jefferies, met de Gsx-R verpulverde hij alle records.
                          Hij zette in de bochten een merkteken waar hij moest overrijden.
                          Zat hij niet op dat merkteken dan wist hij dat het geen nieuw record zou worden.

Jammer genoeg is ook hij daar verongelukt.
                          En in de nasleep van dit ongeval was ook Jim Moodie bijna verongelukt.
                          Als ik mij niet vergis was Mc Pint de eerste man ter plaatse.
                          den borre

"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..."
                          "Eenmaal de weg is gemaakt, rij je er makkelijker over... "

Int3x0r
                          Als ik vroeger op unief examens had, dan was dat nefast voor mijn "soldaat".

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Utah Bekijk Berichten
                            Wat zeker ook de moeite is , en voor mij het beste kampioenschap op wereldvlak is de BSB:
                            Juist, maar dit jaar is de spoeling dunner dan de vorige jaren.
                            In WSB trouwens ook.
                            den borre

Int3x0r

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door trx78 Bekijk Berichten
                              Te zien hoe je het bekijkt hoop ik dat het geen voorsmaakje wordt .

Eerste practice is daar nu gereden en het was goe weer, dat hebben ze toch al gehad, hopelijk voor de rest ook.
                              Nog dagske werken morgen en dan GOOOOOOO .
                              het weer viel in elk geval al dik tegen hopelijk heb jij het ginds beter
                              1978 BMW E21 323i
                              2011 Seat Leon 1.6TDI Ecomotive
                              2007 Kawasaki ZX6-R Ninja

Comment

isle of man tt

spijtig van de accidenten

Comment

Altijd al fan geweest van dit straatrace evenement!
                                  Mijn favo is Guy Martin , wa ne zalige down to earth kerel Hopelijk wint hem dit jaar eindelijk eens z'n eerste TT!

Gisteren deze documentaire gevonden op youtube. Man, ik kreeg er kiekevel van.... gwn op full hd zetten en geluid op en dan genieten Daar moet ik gwn ooit eens naar toegegaan zijn!

Comment

En er valt al weer een dode te betreuren.
                                    Een zeer ervaren Japanner (43 j) die voor het 4 jaar meedeed.
                                    den borre

Int3x0r

Comment

Prachtige docu!!!
                                      U hoeft dit niet te lezen.

Comment

Opnieuw dodelijke crash bij Isle of Man TT

Comment

Heeft iemand van jullie al een livestream gevonden?

Comment

Working...
                                          X