Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Isle of Man TT 2013

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

ai ai ai, volgend jaar wil ik toch graag nekeer gaan zien!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Philippe_RS Bekijk Berichten
      Heeft iemand van jullie al een livestream gevonden?
      http://new.livestream.com/isleofmantt en http://www.iom-tt.com/ of op ITV
      Do not argue with an idiot. He will drag you down to his level and beat you with experience.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door MaXX99 Bekijk Berichten
        Thanks mate!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Philippe_RS Bekijk Berichten
          Thanks mate!
          Ya welcom' lad !
          Do not argue with an idiot. He will drag you down to his level and beat you with experience.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Bouver Bekijk Berichten

Part of the game. De eerste piloot van het team dat ik sponsor droomt ook van de TT. Het laatste dat we gaan doen is hem tegenhouden als em dat wil doen en als er een kans is om die droom te realiseren dan gaan we hem daar voor de volle 100% mee helpen. Zelfs zijn vrouw staat voor de volle 100% achter hem.
            U hoeft dit niet te lezen.

Comment

Manx radio TT

Alsook nog deze korte docu tegengekomen.

Comment

Alsook full onboard lap for the newcomers, met commentaar dus over de ganse lap. Zeker de moeite om te zien...

Comment

1ste race gaat zodra beginnen. Come on Guy!

Comment

1. Michael Dunlop (6) (L6) 2012 Honda CBR1000RR 00:59.063 131.1733 (17:15.485)
                    2. Cameron Donald (2) (L6) 2012 Honda CBR1000RR 00:59.834 130.6494 (17:19.637)
                    +40.937
                    3. John McGuinness (3) (L6) 2012 Honda CBR1000RR 00:59.596 131.6708 (17:11.572)
                    +1:21.927
                    4. Guy Martin (4) (L6) 2013 Suzuki GSX-R1000 01:00.393 129.8744 (17:25.841)
                    +1:28.914

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Alfa-Beemer Bekijk Berichten
                      Part of the game. De eerste piloot van het team dat ik sponsor droomt ook van de TT. Het laatste dat we gaan doen is hem tegenhouden als em dat wil doen en als er een kans is om die droom te realiseren dan gaan we hem daar voor de volle 100% mee helpen. Zelfs zijn vrouw staat voor de volle 100% achter hem.
                      Wie is dat als ik vragen mag? Toevallig Vick dcm niet?
                      Weet dat em alleszins goesting heeft en Celine vindt het ok :p .

Comment

Ondertussen toch al mooie actie gezien hier op Man.
                        Vandaag een vliegende Dunlop gezien die iedereen overklaste, alhoewel Mc Pint toch nog effe de puntjes op de i gezet heeft door een nieuw ronderecord te rijden in de 6e ronde en zo Guy Martin van het podium te rijden....

Morgen supersport en superstock. Als het goe weer is misschien eens op de mountain gaan kijken.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door clio16v Bekijk Berichten
                          ai ai ai, volgend jaar wil ik toch graag nekeer gaan zien!
                          Dan hoop ik dat je al je ferry van uk naar Iom hebt gereserveerd want beste data en uren zijn al uitverkocht lees ik....

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Tracer Bekijk Berichten
                            het weer viel in elk geval al dik tegen hopelijk heb jij het ginds beter
                            Ik kan bevestigen dat het weer beter is . De laatste echte regen was de dag dat we arriveerden, sindsdien quasi droog gebleven en meestal zelfs goed weer...

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door trx78 Bekijk Berichten
                              Ondertussen toch al mooie actie gezien hier op Man.
                              Vandaag een vliegende Dunlop gezien die iedereen overklaste, alhoewel Mc Pint toch nog effe de puntjes op de i gezet heeft door een nieuw ronderecord te rijden in de 6e ronde en zo Guy Martin van het podium te rijden....

Morgen supersport en superstock. Als het goe weer is misschien eens op de mountain gaan kijken.
                              Ik ben toch zwaar aant nadenken om volgend jaar ook eens tot daar te gaan...
                              Vandaag de race via Manxx radio, live timing en 4 webcams gevolgd en ik moet zeggen , I wish I was there
                              daarbij m'n vraag : ik weet dat de sfeer zowizo zalig is maar kan je de race daar goed volgen? Zijn er speakers waar de race gecommentarieerd wordt enz...? Rond hoelaat zijn de races morgen,dan weet ik wanneer dat ik de radio tijdens het werk moet streamen

Idd straffe race van Mcpint en indrukwekkend dat hij na zen straftijd van 60? sec nog op het 3de schavot eindigde,ookal had ik daar liever Guy zien staan Mooie race van Dunlop die dat vanaf het begin een 30tal sec voorsprong had en ook zijn eerste Superbike overwinning behaalde. Ook haalde een rookie, zijn naam ontglipt me,een nieuwe record tijd voor de nieuwkomers.
                              Last edited by Philippe_RS; 03/06/2013, 14:05.

Comment

Heel goed te volgen, op veel plaatsen speakers en met een draagbaar radiootje kan je overal volgen. Ik heb voor mijn tablet een datakaartje gekocht van 10gbp voor 10 dagen, 500mb per dag. Kan ik perfect de livetiming mee volgen op de site.

Voor volgend jaar wel al wat laat voor de ferry's, als ik jou was zou ik vandaag nog zien wat er beschikbaar is.

Comment

Supersport race1 gewonnen door Michael Dunlop! Guy Martin 6de, lijkt me zowel vandaag als gisteren, op superbike, tijd te verliezen op de op de Honda's. In topsnelheid is er al een groot verschil...

Comment

Ik kan bevestigen dat het weer beter is . De laatste echte regen was de dag dat we arriveerden, sindsdien quasi droog gebleven en meestal zelfs goed weer...
                                    ik zag het op de beelden dat het echt wel goed weer is daar zalig!

Btw die Michael Dunlop is ook goed bezig 4 races op zijn naam ... misschien de 5de op zondag?
                                    1978 BMW E21 323i
                                    2011 Seat Leon 1.6TDI Ecomotive
                                    2007 Kawasaki ZX6-R Ninja

Comment

De 5e op zondag lijkt me moeilijk, vrijdag echter is ie favoriet .

Vrijdag dus de senior met er voor nog de lichtgewichten. Die lichtgewichten gaan trouwens ook hard zunne, ik zou ze ( 650 cc twee cilinders) niet bbijhouden met mijn 1050cc .

Comment

Vandaag een dagske op de mountain gezeten, 2 jaar geleden was het er ijzig koud, vandaag zonnecréme moet smeren .

M. Dunlop nog bijna zien crashen in zijn alweer fenomenale laatste ronde. Bocht voor bungalow vanvoor opeens weg, em recht kunnen houden maar dan heel wijd ad bungalow...

Comment

Vandaag een dagske op de mountain gezeten, 2 jaar geleden was het er ijzig koud, vandaag zonnecréme moet smeren .

M. Dunlop nog bijna zien crashen in zijn alweer fenomenale laatste ronde. Bocht voor bungalow vanvoor opeens weg, em recht kunnen houden maar dan heel wijd ad bungalow...
                                          daar was ie 'm inderdaad bijna kwijt!
                                          1978 BMW E21 323i
                                          2011 Seat Leon 1.6TDI Ecomotive
                                          2007 Kawasaki ZX6-R Ninja

Comment

Working...
                                          X