Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Dan hebben jullie me beide te last gehad Ik kwam de tijden vragen van nummer 83, 99,100,101,102 en 103 we waren met 2, eentje had een trui aan van casier racing team.
Eigenlijk weinig last gehad van die ambetante mensen die tijden nodig hadden.
Aan de stop van Wasquehal stond dat bord waar ik mooi de tijden op noteerde.
Start Boezinge alleen een filmploeg van RTBF die ons kwam filmen en sommige deelnemers die van ons foto's namen, maar het feit dat er een gekende co in dat kot stond zal daar wel iets mee te maken hebben.
Eigenlijk weinig last gehad van die ambetante mensen die tijden nodig hadden.
Aan de stop van Wasquehal stond dat bord waar ik mooi de tijden op noteerde.
Start Boezinge alleen een filmploeg van RTBF die ons kwam filmen en sommige deelnemers die van ons foto's namen, maar het feit dat er een gekende co in dat kot stond zal daar wel iets mee te maken hebben.
Zijnde ?
Elwood: "Gelukkig weet er bij mij thuis ook niemand dat ik op Autoforum zit. Ik maak ze wijs dat ik porno kijk !"
Wat me vooral opviel qua pers was die ongelikte beer van de ERC radio.
De mannen van rallyradio zelf zijn best fijn om mee samen te werken en kennen hun job, maar die Engelse kwakkel duwde constant iedereen uit de weg.
En moest hij dan nog interessante informatie meekrijgen, maar die kerel stelde gewoon suffe vragen en gaf vaak zelf gewoon aan de piloot zijn veronderstelling "hello xxx, I see that this stage was like this and this and that you drove as such. You OK for the rest of the stages?"... en dan kon het "slachtoffer van dienst" vaak enkel "OK" zeggen en hij trok zijn micro weg...
Dat gezegd zijnde, die gelegenheidsmadame van rallyradio zelf gaat ook nog moeten oefenen. Eén keer op twee noemde ze de verkeerde piloot en ze had duidelijk nog niet door dat je, als je live-verslaggeving wil doen aan de finish, je één kant van uw koptelefoon op uw oor moet zetten en dat ander oor moet vrijhouden om te horen wat er rond u gebeurt. Helpt vooral om er niet naast te kloppen
(Beetje basiskennis van rally ware ook een plus)
Elwood: "Gelukkig weet er bij mij thuis ook niemand dat ik op Autoforum zit. Ik maak ze wijs dat ik porno kijk !"
Wat me vooral opviel qua pers was die ongelikte beer van de ERC radio.
De mannen van rallyradio zelf zijn best fijn om mee samen te werken en kennen hun job, maar die Engelse kwakkel duwde constant iedereen uit de weg.
En moest hij dan nog interessante informatie meekrijgen, maar die kerel stelde gewoon suffe vragen en gaf vaak zelf gewoon aan de piloot zijn veronderstelling "hello xxx, I see that this stage was like this and this and that you drove as such. You OK for the rest of the stages?"... en dan kon het "slachtoffer van dienst" vaak enkel "OK" zeggen en hij trok zijn micro weg...
Dat gezegd zijnde, die gelegenheidsmadame van rallyradio zelf gaat ook nog moeten oefenen. Eén keer op twee noemde ze de verkeerde piloot en ze had duidelijk nog niet door dat je, als je live-verslaggeving wil doen aan de finish, je één kant van uw koptelefoon op uw oor moet zetten en dat ander oor moet vrijhouden om te horen wat er rond u gebeurt. Helpt vooral om er niet naast te kloppen
(Beetje basiskennis van rally ware ook een plus)
Beter dan deze Italiaan, met media-pasje rond zijn nek, zijn we niet tegengekomen.
Waren eigenlijk aan het wachten tot hij zo ver naar voren knikte tot hij viel, maar gebeurde niet.
Ah ja. Hoe gaat het met die gast? Die heeft over de laatste seizoenen wel in enkele "dreunen" gezeten, hé.
Werkt voor Van Merksteijn Motorsport als navigator. Zijn echter meer bezig met opleiding en verhuur van wagens. Daarnaast met zandbak-rally's ( Dakar, e.d )
Comment