Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Dat terzijde: moet je als co ook een test afleggen evenals als piloot op de vergunning te krijgen?
Wel als je meteen nationaal wil starten, zoals de BFO baas destijds moest doen om naast Loix te mogen zitten in de Omloop. Die had helaas ook niet op voorhand getest als zijn maag het aankon :-)
he heb ng een vraagje (:
wat zijn juist de taken van een co TIJDENS de rally? (:
Weer zo'n vraag waardoor ik toch wel serieus begin te twijfelen of je wel zo "gebeten" bent door de rally als je beweert. Je kent er precies niet al te veel van...
Inderdaad en vooral als je denkt dat je alleen tijdens de rally een rolletje moet spelen, ben je niet goed bezig.
Wel in het Engels, maar dé informatie die je nodig hebt: LINK
bedankt voor de link
en nee ik besef goed dat er buiten de rally ook veel werk is voor een co (:
heb nu ontdekt dat mijn oom ook nog co is geweest dus ik kan voor veel bij hem terecht (:
he heb ng een vraagje (:
wat zijn juist de taken van een co TIJDENS de rally? (:
Tijdens de rally is het belangrijk om te zien dat de cola of ander drinken van de bestuurder niet omvalt.
Het is namelijk erg warm in de wagen en regelmatig kunnen drinken is de boodschap.
Tevens moet je ook tijdig de zak chips kunnen toedoen als er een sprong aankomt, anders vliegen die chips door de wagen en dit heeft natuurlijk ook verschillende gevaren zoals : paprika in het oog van de bestuurder, kruimels om de kuipzetels etc.
Voor de laatste taak moet je wel technisch zijn. Je moet namelijk de GSM van de bestuurder op de bluetooth carkit kunnen koppelen.
Dit klink eenvoudig maar aan hoge snelheid kan je je wel eens misduwen op een aanraak scherm.
Tijdens de rally is het belangrijk om te zien dat de cola of ander drinken van de bestuurder niet omvalt.
Het is namelijk erg warm in de wagen en regelmatig kunnen drinken is de boodschap.
Tevens moet je ook tijdig de zak chips kunnen toedoen als er een sprong aankomt, anders vliegen die chips door de wagen en dit heeft natuurlijk ook verschillende gevaren zoals : paprika in het oog van de bestuurder, kruimels om de kuipzetels etc.
Voor de laatste taak moet je wel technisch zijn. Je moet namelijk de GSM van de bestuurder op de bluetooth carkit kunnen koppelen.
Dit klink eenvoudig maar aan hoge snelheid kan je je wel eens misduwen op een aanraak scherm.
Je vergeet iets heel belangrijks: de helm van de piloot weghangen aan het haakje en weer aangeven voor de kp's!
“If someone isn't what others want them to be, the others become angry. Everyone seems to have a clear idea of how other people should lead their lives, but none about his or her own.”
Tijdens de rally is het belangrijk om te zien dat de cola of ander drinken van de bestuurder niet omvalt.
Het is namelijk erg warm in de wagen en regelmatig kunnen drinken is de boodschap.
Tevens moet je ook tijdig de zak chips kunnen toedoen als er een sprong aankomt, anders vliegen die chips door de wagen en dit heeft natuurlijk ook verschillende gevaren zoals : paprika in het oog van de bestuurder, kruimels om de kuipzetels etc.
Voor de laatste taak moet je wel technisch zijn. Je moet namelijk de GSM van de bestuurder op de bluetooth carkit kunnen koppelen.
Dit klink eenvoudig maar aan hoge snelheid kan je je wel eens misduwen op een aanraak scherm.
Als ik het weerbericht zo eens bekijk voor donderdag denk ik dat mijne co mijn voorhoofd ook wat zal moeten verfrissen hoor. Uiteraard neemt hij ook z'n fototoestel mee om de supporters te fotograferen.
Comment