Oorspronkelijk geplaatst door BlackHorse
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
F1 Grote Prijs van België 2013
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Bjoxx Bekijk BerichtenIs het dan mogelijk alleen een ticket te kopen voor vrijdag? En hoeveel kost dat dan? Ik heb hier naar gezocht omdat mijn 5-jarige zoon dit wel leuk zou vinden maar de race zelf vind ik te druk en te duur.
F1 blijft toch wel indrukwekkend. Zowel de auto's als het hele circus dat erbij hoort
Comment
-
Schitterende kwalificaties gisteren, lang geleden dat het zo spannend was. Ik denk dat de meeste piloten echt aan elkaar gewaagd waren want het was echt haasje over op een bepaald moment. Ik hoop op hetzelfde weer vandaag tijdens de race als gisteren tijdens de kwalificaties.
Comment
-
Spijtig dat het typisch Belgisch zomerweer van gisteren ontbrak, het had de race de nodige 'schwung' gegeven.
Vettel is echter de terechte winnaar, vind ik. Dit heerschap heeft alles mee, behalve z'n kop... ik kan 'm nog steeds niet zien.
Jammer dat Button zijn 1-pitstopstrategie mislukte, ik wou 'm nog eens graag op het podium zien."Greed, for lack of a better word, is good. Greed is right. Greed works. Greed clarifies and cuts through to the essence of the evolutionary spirit."
Comment
-
Al bij al een mooie race, een beetje regenweer had het idd nog leuker gemaakt. Ik had liever wel iemand anders op het podium gezien, kwestie van wat spanning in het kampioenschap te houden. Al was zijn overwinning natuurlijk wel verdiend, foutloze race gereden.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door kefkie Bekijk Berichtenik volg de F1 niet zo hard.
maar als kimi 2de staat of stond in het algemene klassement in een Lotus, dan moet die toch serieuze potten kunnen breken in een ferrari of redbull?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Mathiasvf Bekijk BerichtenDat is zeker zo, maar het probleem is dat er bij Ferrari en Redbull telkens een rijder zit die veel te zeggen heeft. Volgens mij wil geen van die 2 Raikonen naast zich hebben.
Ik denk dat Raikkonen bij Lotus blijft hoewel ik hem liever bij Redbull zie.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Bjoxx Bekijk BerichtenIs het dan mogelijk alleen een ticket te kopen voor vrijdag? En hoeveel kost dat dan? Ik heb hier naar gezocht omdat mijn 5-jarige zoon dit wel leuk zou vinden maar de race zelf vind ik te druk en te duur.Oorspronkelijk geplaatst door zwoemba Bekijk BerichtenWat te laat voor deze GP, maar misschien nog interessant naar volgend jaar toe. Ik heb €20 betaald via sportstadion.nl voor een bronze ticket op vrijdag.
@Raidillion
EN nog een paar foto's (Iphone kwaliteit)
Comment
Comment