Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Is het dan mogelijk alleen een ticket te kopen voor vrijdag? En hoeveel kost dat dan? Ik heb hier naar gezocht omdat mijn 5-jarige zoon dit wel leuk zou vinden maar de race zelf vind ik te druk en te duur.
Wat te laat voor deze GP, maar misschien nog interessant naar volgend jaar toe. Ik heb €20 betaald via sportstadion.nl voor een bronze ticket op vrijdag. Voor de zaterdag had ik een Golden ticket, op de tribune net voor de pitboxen. Die vond ik wat op het randje van te duur (€90 dacht ik), maar ik moet zeggen dat het toch wel een extra dimensie geeft. Je ziet wat meer van de actie, quasi alle piloten passeren wel eens wandelend door de pitlane, goed zicht op een tv scherm... En voor de rest maak je het zo duur zoals je zelf wil.
F1 blijft toch wel indrukwekkend. Zowel de auto's als het hele circus dat erbij hoort
Schitterende kwalificaties gisteren, lang geleden dat het zo spannend was. Ik denk dat de meeste piloten echt aan elkaar gewaagd waren want het was echt haasje over op een bepaald moment. Ik hoop op hetzelfde weer vandaag tijdens de race als gisteren tijdens de kwalificaties.
Spijtig dat het typisch Belgisch zomerweer van gisteren ontbrak, het had de race de nodige 'schwung' gegeven.
Vettel is echter de terechte winnaar, vind ik. Dit heerschap heeft alles mee, behalve z'n kop... ik kan 'm nog steeds niet zien.
Jammer dat Button zijn 1-pitstopstrategie mislukte, ik wou 'm nog eens graag op het podium zien.
"Greed, for lack of a better word, is good. Greed is right. Greed works. Greed clarifies and cuts through to the essence of the evolutionary spirit."
Al bij al een mooie race, een beetje regenweer had het idd nog leuker gemaakt. Ik had liever wel iemand anders op het podium gezien, kwestie van wat spanning in het kampioenschap te houden. Al was zijn overwinning natuurlijk wel verdiend, foutloze race gereden.
maar als kimi 2de staat of stond in het algemene klassement in een Lotus, dan moet die toch serieuze potten kunnen breken in een ferrari of redbull?
Dat is zeker zo, maar het probleem is dat er bij Ferrari en Redbull telkens een rijder zit die veel te zeggen heeft. Volgens mij wil geen van die 2 Raikonen naast zich hebben.
Dat is zeker zo, maar het probleem is dat er bij Ferrari en Redbull telkens een rijder zit die veel te zeggen heeft. Volgens mij wil geen van die 2 Raikonen naast zich hebben.
Idem . Alonso en Vettel zullen dat ontkennen maar die gasten hebben een reputatie hoog te houden en zullen liever een minder snelle teammaat willen hebben.
Ik denk dat Raikkonen bij Lotus blijft hoewel ik hem liever bij Redbull zie.
Is het dan mogelijk alleen een ticket te kopen voor vrijdag? En hoeveel kost dat dan? Ik heb hier naar gezocht omdat mijn 5-jarige zoon dit wel leuk zou vinden maar de race zelf vind ik te druk en te duur.
Wat te laat voor deze GP, maar misschien nog interessant naar volgend jaar toe. Ik heb €20 betaald via sportstadion.nl voor een bronze ticket op vrijdag.
Ik heb dit jaar ook een 20/25€ betaald voor Bronze ticket voor vrijdag + 10€ voor de parking.
Comment