Mededeling

Collapse
No announcement yet.

24u Zolder

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• 24u Zolder

Kwalificatie:
    Toyota corolla 2006 1400d4d 124.000km
    Mercedes benz 190E 2.6 1987 163.000km
    Mercedes benz 190E 2.3-16v 1984 167.000km

Ik ga!
    Ihr guter stern auf allen straßen, Mercedes-Benz.
    Current:
    1987 Mercedes-Benz W124 200D
    1979 Mercedes-Benz W123 280E
    1985 Mercedes-Benz 190E 2.3-16
    Ex:
    1994 Mercedes-Benz W124 E200 Diesel
    1976 Mercedes-Benz W123 250
    1987 Mercedes-Benz W124 230E

1979 Mercedes-Benz W123 300d
    1992 Mercedes-Benz W201 190E 2.0
    1973 Mercedes-Benz W115 /8 230
    1993 Mercedes-Benz W202 C200 Diesel
    2003 Mercedes-Benz W211 E220 CDI

1990 Mercedes-Benz C124 300CE
    1980 Mercedes-Benz W123 280
    1989 Mercedes-Benz W124 230E

Comment

Ocharme, 21 auto's...

Mazda6 MPS - The Ultimate Zoom-Zoom sedan.

Comment

De racingstars vallen uit de toon, ze hadden beter een 120d gekozen en wat meer gereden op t circuit, ik zie t nog slecht aflopen.

Comment

Ik ben juist eens gaan kijken.

Racing Stars is eigenlijk erg om te zien. De vrouwen mogen zelfs nie sneller zijn als de mannen. Zijn 2 totaaaal verschillende mazdas.

Voor de rest is t eigenlijk al duidelijk wie gaat winnen. (zonder brokken)

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door krikkie Bekijk Berichten
            De racingstars vallen uit de toon, ze hadden beter een 120d gekozen en wat meer gereden op t circuit, ik zie t nog slecht aflopen.
            Is idd wel een gigantisch snelheidsverschil als je kijkt naar die tijd.
            Toen ik indertijd NBC reed (op 2 wielen) reden de snelsten rond de 1.45 op Zolder en de traagste 2.05 en dat was al een serieus verschil, hier is dat verschil nog een pak groter en neemt een wagen zowiezo meer plaats in .

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Joske_ Bekijk Berichten
              De vrouwen mogen zelfs nie sneller zijn als de mannen. Zijn 2 totaaaal verschillende mazdas.
              Op welk vlak dan ? Dacht dat het 2 dezelfde zouden zijn ?

Comment

Mazda als sponsor die voor de kosten mag opdraaien en dan met een ander merk gaan rijden?

Dat er snelheidsverschil is met de wagens die voor de zege strijden is toch niet erg. In Engeland gaat dit perfect, waarom hier dan niet. Daar zie je races met een Morgan uit 1935 en Porsches GT2, dat is helemaal geen probleem. Is een kwestie van je lijn houden en de snellere wagens moeten je maar voorbij steken.

Comment

De Mazda is pas in februari gekozen, er waren nog andere merken die in aanmerking kwamen.
                  Heb de organisatie toen een mail gestuurd (heb er ook aan meegedaan)

Comment

Denk niet dat een 120d veel sneller zou zijn, en het ander merk dat ik opgevangen heb zou een beetje te gevaarlijk zijn geweest voor de meeste racingstars. Nuja, mijn maat doe mee in één van die Mazda's dus k'zal ook eens gaan kijken.

Comment

21 auto's Dit lijkt meer op de zwanezang van de 24u...

Comment

21 auto's aan de start, dat betekent zondag rond de 10 auto's in de wedstrijd :-D Lijkt mij inderdaad het einde van een tijdperk

Comment

Die Audi moet gewoon zien dat hij geen pannes heeft en een beetje opletten van de proto's en de 24u is binnen.
                          Kunt ge daar niet op wedden ???

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door BMW Power Bekijk Berichten
                            21 auto's aan de start, dat betekent zondag rond de 10 auto's in de wedstrijd :-D Lijkt mij inderdaad het einde van een tijdperk
                            Dit zat er al lang aan te komen.
                            Het zijn net die paar semi-prof.-teams die de boel naar de verdoemenis doen.
                            Laat al die dikke GT-wagens maar elders gaan racen en ga terug naar waar het eigenlijk om draait in de 24u van Zolder. -> amateurs met een beperkt budget en je hebt er terug 50 aan de start.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door trx78 Bekijk Berichten
                              Op welk vlak dan ? Dacht dat het 2 dezelfde zouden zijn ?
                              De ene heeft een kw var2 de andere een sportophanging van Bilstein nog op originele hoogte.
                              kunstofdak vs glazen dak...

Comment

voordeel is wel dat deze die het halen bijna zeker zijn van een podiumplaats in hun klasse :-p

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Atenza Bekijk Berichten
                                  Dit zat er al lang aan te komen.
                                  Het zijn net die paar semi-prof.-teams die de boel naar de verdoemenis doen.
                                  Laat al die dikke GT-wagens maar elders gaan racen en ga terug naar waar het eigenlijk om draait in de 24u van Zolder. -> amateurs met een beperkt budget en je hebt er terug 50 aan de start.
                                  Idd, ik denk dat ze dat ook inzien, ze hebben nu een klasse gemaakt voor de mazda's en ne lotus. Daar willen ze volgend jaar meer op inzetten, terug betaalbaardere auto's in de 24u.

Comment

Komt t eigenlijk op TV of livestream?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door krisd1 Bekijk Berichten
                                      voordeel is wel dat deze die het halen bijna zeker zijn van een podiumplaats in hun klasse :-p
                                      Tja, als er maar 3 in een klasse zitten.

Comment

Komt t eigenlijk op TV of livestream?
                                        Korte samenvatting en de finish zal worden uitgezonden op Vier

Comment

Working...
                                        X