Oorspronkelijk geplaatst door Jokke_vlo
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
24u Zolder
Collapse
X
-
-
Eerste linkse Zolder, eerste trackday:
Het is niet alleen arrogant, maar ook bullshit dat je snel bent en "kunt" rijden, zonder degelijke opleiding en training, (Karters hebben natuurlijk een immens voordeel en passen zich sneller aan), je kan met geld idd meerijden in grote races maar dan zijn de tijden en de ongelukken er ook naar.......
Bovendien vind ik het denigrerend naar iedereen die met deze sport bezig is te laten uitschijnen dat het makkelijk is om snel over een circuit te scheuren.
Maar goed als je een beetje gaat rijden heb je er al veel zien sneuvelen of met de voetjes op de grond terecht zien komen......we zijn nu eenmaal macho's die denken dat als we een gaspedaal kunnen indrukken of op de karting een snel rondje rijden, ook denken dat we het kunnen.
Ik wil hiermee geen steen werpen want ik was net zoLast edited by Jokke_vlo; 20/09/2013, 10:47.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jokke_vlo Bekijk BerichtenEerste linkse Zolder, eerste trackday:
Het is niet alleen arrogant, maar ook bullshit dat je snel bent en "kunt" rijden, zonder degelijke opleiding en training, (Karters hebben natuurlijk een immens voordeel en passen zich sneller aan), je kan met geld idd meerijden in grote races maar dan zijn de tijden en de ongelukken er ook naar.......
Bovendien vind ik het denigrerend naar iedereen die met deze sport bezig is te laten uitschijnen dat het makkelijk is om snel over een circuit te scheuren.
Maar goed als je een beetje gaat rijden heb je er al veel zien sneuvelen of met de voetjes op de grond terecht zien komen......we zijn nu eenmaal macho's die denken dat als we een gaspedaal kunnen indrukken of op de karting een snel rondje rijden, ook denken dat we het kunnen.
Ik wil hiermee geen steen werpen want ik was net zo
Bij mij is het zelfs eens voorgevallen op Zandvoort. Kerel reed met een M3 en ik was er met de Porsche.
Die wilde mij niet laten passeren, want ik ben dat jonge gastje met de 911 van de papaa zal die wel gedacht hebben.
Uiteindelijk was die meer gefocust om mij te blokkeren dan op de baan te letten en is dan recht de vangrail in gegaan.
Ik lach niet veel met de mensen hun miserie, maar hier had ik toch zoiets van ja pech eigen schuld.BMW X5 45e
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door geilenbarry Bekijk BerichtenIk vind dat hij onterecht in de grond wordt geboord. Zeker nu blijkt dat het geen stuurmansfout was...
Achja veel mensen zijn volgens mij jaloers, en geven daarom van die reacties, ik denk wel dat Stan nog wel eens zal bewijzen dat hij talent heeft!
ik heb jullie nu wel gevolgd toen ik er zelf ook was op Zolder maar dan zie je natuurlijk niet allesBMW X5 45e
Comment
-
Ik vraag me af hoe ik het er zou van af brengen op circuit met een wagen.
Heb redelijk wat ervaring met de moto, zo'n 70 à 80 dagen vrij rijden gedaan en 15 endurancewedstrijden ( 2 tot 8h).
Tijden waren niet slecht, reed altijd met 600cc van minstens 10 jaar oud, op Zolder 1.49,Mettet 1.14 maar Folembray beviel me het best, 56.75 .
Paar weken geleden met mijn mini uit '77 een dagske Mettet gedaan (zat id organisatie) en dat was dikke leute . Natuurlijk veel pks en grip te kort maar des ondanks toch plezant !
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door trx78 Bekijk BerichtenIk vraag me af hoe ik het er zou van af brengen op circuit met een wagen.
Heb redelijk wat ervaring met de moto, zo'n 70 à 80 dagen vrij rijden gedaan en 15 endurancewedstrijden ( 2 tot 8h).
Tijden waren niet slecht, reed altijd met 600cc van minstens 10 jaar oud, op Zolder 1.49,Mettet 1.14 maar Folembray beviel me het best, 56.75 .
Paar weken geleden met mijn mini uit '77 een dagske Mettet gedaan (zat id organisatie) en dat was dikke leute . Natuurlijk veel pks en grip te kort maar des ondanks toch plezant !
Comment
Comment