Dus de film maakt zijn debuut in België op 3 oktober, we zijn nu een goeie maand verder en de film wordt enkel nog maar in Wallonië getoond??
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Rush niet meer te zien in Vlaanderen?
Collapse
X
-
Ik heb deze nog kunnen zien. Kan maar zeggen dat het de moeite waard was.Golf V GTI Edition 30 ---> Verkocht
2012 Audi A4 Avant ---> Verkocht
2014 Golf 7 R ---> Verkocht
2008 BMW E91 335i --> Verkocht
2015 Golf 7 GTD
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Frédéric_01 Bekijk BerichtenIk heb deze nog kunnen zien. Kan maar zeggen dat het de moeite waard was.
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Frédéric_01 Bekijk BerichtenIk heb deze nog kunnen zien. Kan maar zeggen dat het de moeite waard was.sigpic*Lancia Beta Spider *Lancia Beta HPE 2.0 i.e. *Lancia Delta Integrale 8V *Lancia Ypsilon 1.4 16V Platino
Comment
-
Ben deze gaan zien op 25 september. Was in de cityscoop in Roeselare (was de enigste in W-VL waar je hem nog kon zien)
Aan de kassa wisten ze me te vertellen dat het ook het laatste weekend was dat ze deze draaiden.
Te weinig succes, aangezien het meer een film is voor de liefhebbers. We zaten er dan ook maar met 8 in heel de zaal
Nu het was een film die meer dan de moeite waard was om te gaan zien. Zeker om die F1 eens door cinemaboxen te horen.
Zelf de vriendin vond het een goeie film
Comment
-
Ik kan er wel tegen. Alsook de scene met het been die een "beetje" kapot was en het onthoofde lichaam.
Waar ik toch eens heb moeten slikken is de scene waar men vocht uit zijn longen pompte.Golf V GTI Edition 30 ---> Verkocht
2012 Audi A4 Avant ---> Verkocht
2014 Golf 7 R ---> Verkocht
2008 BMW E91 335i --> Verkocht
2015 Golf 7 GTD
Comment
Comment