Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Rush niet meer te zien in Vlaanderen?

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Rush niet meer te zien in Vlaanderen?

Dus de film maakt zijn debuut in België op 3 oktober, we zijn nu een goeie maand verder en de film wordt enkel nog maar in Wallonië getoond??

Dinsdag gezien bij Euroscoop te Maasmechelen. Was de moeite en blijkbaar net op tijd want ook daar niet meer op de affiche. Tja, wat goed scoort qua bezoekersaantallen zijn redelijk slechte comedies en actiefilms.

Comment

Het is mij ook opgevallen. Ik kom net uit een drukke periode, dus ik dacht nu te gaan kijken.

Comment

Idem . Ik wou kijken maar was na een 4weken weg.

Comment

Ik heb deze nog kunnen zien. Kan maar zeggen dat het de moeite waard was.
          Golf V GTI Edition 30 ---> Verkocht
          2012 Audi A4 Avant ---> Verkocht
          2014 Golf 7 R ---> Verkocht
          2008 BMW E91 335i --> Verkocht
          2015 Golf 7 GTD

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Frédéric_01 Bekijk Berichten
            Same, maar ook ik had al geluk. Werd 2 weken geleden al 'verdrongen' in zo'n klein zaaltje in de Kinepolis. Toen ook geen late vertoning meer.. had het wel gedacht dat hij snel uit de zalen zou verdwijnen jammer genoeg

Comment

In Brussel is hij blijkbaar nog te zien. http://www.cinebel.be/nl/film/1009264/Rush

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Frédéric_01 Bekijk Berichten
                idem hier! Honderd keer beter dan die Michel Vaillant-film van een paar jaar geleden
                sigpic*Lancia Beta Spider *Lancia Beta HPE 2.0 i.e. *Lancia Delta Integrale 8V *Lancia Ypsilon 1.4 16V Platino

Comment

Ben deze gaan zien op 25 september. Was in de cityscoop in Roeselare (was de enigste in W-VL waar je hem nog kon zien)
                  Aan de kassa wisten ze me te vertellen dat het ook het laatste weekend was dat ze deze draaiden.
                  Te weinig succes, aangezien het meer een film is voor de liefhebbers. We zaten er dan ook maar met 8 in heel de zaal

Nu het was een film die meer dan de moeite waard was om te gaan zien. Zeker om die F1 eens door cinemaboxen te horen.
                  Zelf de vriendin vond het een goeie film

Comment

Zalige film inderdaad. Wel super vieze scène als je hem ziet liggen met al zijn brandwonden etc.
                    Mijn vriendin is toch even de zaal moeten uitgaan Maar eerlijk is eerlijk, ik heb toch ook even weggekeken.

Comment

Ik kan er wel tegen. Alsook de scene met het been die een "beetje" kapot was en het onthoofde lichaam.

Waar ik toch eens heb moeten slikken is de scene waar men vocht uit zijn longen pompte.
                      Golf V GTI Edition 30 ---> Verkocht
                      2012 Audi A4 Avant ---> Verkocht
                      2014 Golf 7 R ---> Verkocht
                      2008 BMW E91 335i --> Verkocht
                      2015 Golf 7 GTD

Comment

Ik vond het ergste als hij terug z'n helm wou opzetten over al die zwachtels

Moet echt verschrikkelijk helse pijn zijn

Comment

Pfff, sissy's.

Comment

Working...
                          X