Mededeling

Collapse
No announcement yet.

zwaar ongeval Michael Schumacher

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

ik vind dit een jammer zaak en zou zeker zonde zijn als de autowereld zo een persoon zou verliezen.
    de vergelijking met paul walker is gewoon absurd. paul was een autoliefhebber tot en met, en dat hij een bepaald typetje moest neerzetten is een film wil niet zeggen dat hij effectief zo ook is. het is een jammer zaak dat paul gestorven is. so wat dat die wat films gespeeld heeft.
    de andere is een topcoureur tot en met (niks akteur)

mischael schumacher had zijn carriere toch ook al achter zich gelaten en heeft voor de rest geen invloed meer op de F1. toch blijft het ook een jammerlijk feit dat die nu in het ziekenhuis ligt. voor gelijk wie en wat die ook bereikt heeft is <50jaar sterven gewoonweg veel te vroeg

Comment

Wat is er mis met leestekens en hoofdletters om te beginnen.

Sent from my iPhone using Tapatalk
      U hoeft dit niet te lezen.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door David67 Bekijk Berichten
        Hoop dat dit goed komt. Pluspunt is wel dat hij een zeer goede conditie heeft en dat speelt in z'n voordeel.
        Volgens Dr. Luc Beaucourt is er totaal geen voordeel of iemand in een goede conditie is of niet, bij zo'n zwaar hersenkwetsuur.

Mijn woorden niet maar die van Beaucourt op 't nieuws.

Een carrière in de F1 zonder enig zeer zwaar letsel en dan op zo'n manier in levensgevaar verkeren. Nie normaal.

Ik hoop voor hem en vooral voor zijn familie dat hij er doorkomt zonder enig hersenletsel.
        Last edited by ; 30/12/2013, 20:27.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door kikie Bekijk Berichten
          Een carrière in de F1 zonder enig zeer zwaar letsel en dan op zo'n manier in levensgevaar verkeren. Nie normaal.
          Tegenwoordig is in een F1 zitten veiliger dan op ski's staan.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Daan Bekijk Berichten
            Tegenwoordig is in een F1 zitten veiliger dan op ski's staan.
            Ja maar dat was in het begin van zijn carrière niet het geval.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door kikie Bekijk Berichten
              Volgens Dr. Luc Beaucourt is er totaal geen voordeel of iemand in een goede conditie is of niet, bij zo'n zwaar hersenkwetsuur.
              Mijn woorden niet maar die van Beaucourt op 't nieuws.
              Ik heb dit ook gelezen . Ik heb altijd enorm opgekeken naar die man. Heb vandaag niks anders gedaan dan het nieuws volgen en geregeld autosport sites en HLN bekeken .
              The shark is BACK! BMW 635csi

BMW E24 635csi 1985
              BMW F10 520da 2012
              MINI Clubman Cooper 2017

2x BMW 635csi 1981 & BMW 728i -> RIP: donorwagens
              BMW 635csi 1980, BMW 320 1977 -> sold
              Opel corsa 1.7dti sport 2003 & BMW E39 520d 2002 -& BMW 728i 1999 > sold
              VW Polo 1.4 1999 & BMW 318is coupé 1995 & BMW 525d touring 2001, BMW 525da touring 2003 & BMW 320d coupe 2008 -> sold

Comment

Je best wel beperken tot de artikels op HLN.be en de reacties laten voor wat ze zijn. Sommige reacties zijn echt schandalig...

Comment

Zeer spijtig ongeval. Ik ken de man niet persoonlijk en voel me er verder ook niet bij betrokken.

Comment

wat een belachelijke zever over PW.

die kerel was op en top autoliefhebber, had enkele mooie zaken, heeft geen typisch Amerikaans getunede kar maar echte rijders auto's.

Dat zijn F&F niet super waren is een feit, maar hij heeft wel enkele andere pareltjes gemaakt. Shumi is toch ook niet altijd goed geweest?
                    BMW X5 45e

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door kefkie Bekijk Berichten
                      wat een belachelijke zever over PW.

die kerel was op en top autoliefhebber, had enkele mooie zaken, heeft geen typisch Amerikaans getunede kar maar echte rijders auto's.

Dat zijn F&F niet super waren is een feit, maar hij heeft wel enkele andere pareltjes gemaakt. Shumi is toch ook niet altijd goed geweest?
                      Klopt, zonder iemand te willen beledigen of op zijne teen te trappen. Schumacher is niet altijd de meest fair sportman geweest. Was veel te goed beschermd door Benetton/Ferrari en (dit is volledig mijn opinie en hoop dat niemand hier problemen met heeft) verdient in mijn ogen een paar van zijn titels niet. Maar het is en blijft wel een top coureur.

Voor de rest is hij naar het schijnt, in het privé leven, een toffe gast te zijn. Dit weet ik van een zeer goede kennis van Marc Goossens, die Schumacher persoonlijk heel goed kent.

Voor Shumacher zelf is er nu geel vuiltje aan de lucht, hij ziet niet af en weet waarschijnlijk van niets (met coma's weet je nooit). 't Is zijn familie die verschrikkelijke momenten meemaken. Zijn vrouw, kinderen, vader en broer. Niet simpel.

Comment

Ik wens dat alles goed komt met Michael Schumacher.
                        Ik heb hem graag bezig gezien en was best wel een idool voor mij.

Comment

Voor mij ook. Ook al begrijp ik het standpunt van vele mensen wel dat hij niet altijd even fair was... Wanneer het over racen ging, dan ging hij er altijd 200% voor. Maar dergelijke discussie houden we nu beter niet denk ik. Ik vrees dat het ofwel "hate him" of "like him" is. Iets ertussen bestaat niet. De reacties van de mensen op HLN lees ik beter ook niet. Zo een banale reacties waar ik me druk in kan maken. Iedereen heeft het recht op een mening maar dan wel liefst als je voldoende opzoekwerk gedaan hebt of als je de carriere ietswat gevolgd hebt.

Het ongeval van Paul Walker met fatale afloop is ook te betreuren . Ik heb die man echter nooit gevolgd, laat staan dat ik er een film van gezien heb . Ik heb onlangs wel een filmpje gezien van zijn autocollectie en daar stonden wel juweeltjes tussen.
                          The shark is BACK! BMW 635csi

BMW E24 635csi 1985
                          BMW F10 520da 2012
                          MINI Clubman Cooper 2017

2x BMW 635csi 1981 & BMW 728i -> RIP: donorwagens
                          BMW 635csi 1980, BMW 320 1977 -> sold
                          Opel corsa 1.7dti sport 2003 & BMW E39 520d 2002 -& BMW 728i 1999 > sold
                          VW Polo 1.4 1999 & BMW 318is coupé 1995 & BMW 525d touring 2001, BMW 525da touring 2003 & BMW 320d coupe 2008 -> sold

Comment

jammer dat ik het moet zeggen maar als hij ook buiten de toegelaten zone was zoals men melde is het zijn eigen fout niet dat hij moet sterven of blijvende letsels houden zeker niet . een voorbeeld voor de genen die het ook zouden proberen . hopelijk komt alles goed sterke aan de familie het is ne man met karakter zo hij zal vechten
                            En dan ben je zo rijk en heb je alles. Maar dan is alles nog niet genoeg precies. Blijf gewoon jezelf en loop niet naast je schoenen. Zie maar wat er ook met Friso is gebeurt. Je hebt maar 1 leven en thats it. Profiteer er op een gewone manier van en je bent al zoveel rijker.
                            Als je dag in dag uit je leven op het spel zet, dan gaat het vroeg of laat mis. En moet je ook niet klagen natuurlijk.
                            Hoeveel ongelukken moeten er nog gebeuren vooraleer ze beseffen dat buiten de pistes skiën levensgevaarlijk is! Ik vind het erg maar heb geen medelijden als het daadwerkelijk buiten de piste gebeurde!
                            Eigen schuld dikke bult ! Die heeft nu zoveel geld verdiend met een gevaarlijke sport en nu hij een onbezorgd leven zou kunnen leiden, neem hij zo'n risico. Hoe dom kan je zijn ?
                            Buiten de piste...commentaar overbodig Ik wens het niemand toe maar mijn medeleven met zij die het gevaar opzoeken is eerder beperkt
                            Hij die buiten de piste skiet doet dit op eigen risico. Dit heeft niets te maken met de verzuring van de maatschappij of wat dan ook. Hopelijk komt alles goed, maar laat dit een les zijn voor alle toekomstige waaghalzen !
                            verzuurde ? sorry maar als ge buiten de pist gaat weet ge dat ge risico's neemt . en dan moet ge nadien ook niet klagen; de onderhoudsmensen zijn dag en nacht bezig om de pistes in orde te houden en nog altijd zijn er idioten die een kick krijgen van er buiten te gaan. wel der hebben der al een flink aantal een kick gehad . dat ze zelf ook maar voor de kosten opdraaien
                            Inderdaad, eigen schuld, dikke bult (letterlijk). Hij moet er nu de gevolgen van dragen maar vind het wel erg voor zijn familie en gezin die hier niet echt iets kan aan doen.
                            Het zijn steeds de hoogmoedigen die zich buiten de piste wagen die in dit soort berichten voorkomen. Ook voor deze kerel, eigen schuld, dikke bult.
                            Buiten de piste? Dan denk ik dat de persoon in kwestie geen rechten meer heeft.
                            altijd eigenschuld met buiten de piste te willen skieen . hoe erg ookdat risico neem je zelf!! anderen moeten dan weer wel ter hulp komen
                            Het blijkt dus, hoe slimmer hoe meer ze de wetten aan hun laars lappen. Doe enkel wat je mag, en blijf op de piste. Jongeren kijken naar u op maar niet op die manier. Ik hoop dat hij hier goed uitkomt en dat het een les is voor de toekomst doe het nooit meer en zeker niet met je zoon er bij !!!!Ll
                            Eigen fout,je moet niet buiten de piste ski een,maar ja hij denkt dat hij God is.....of die(God) hem zal helpen is nog maar de vraag.
                            het beste toegewenst voor hem maar eerlijk gezegd heb ik voor die soort mensen, niet denegrerend bedoeld!, een naam, ik noem ze steeds de risicopakkertjes, ik bedoel dan risico s met gezondheid en leven de grootste inzet. Meestal doen ze sporten waar ze kicks van krijgen, valscherm, racen, motorcross, etc en meestal lappen ze hun laars aan regels zoals snelheid, beschermende kledij, of in dit geval buiten de piste skiien. je kan ook in je zetel doodvallen maar extra risico s kies je zelf voor
                            7 keer de beste van de wereld, volle snelheid, g-krachten, lichaam uitputten tot het uiterste maar verloren van een rots. Zo zie je maar dat iedereen op het einde over dezelfde kam heen moet. Onze levens zijn allemaal verschillend maar allemaal met dezelfde uitkomst.
                            Doet me denken aan Sterchele, nog zo een held die zelf het gevaar opzocht! Sorry, maar die verdienen al die aandacht niet ! Er zijn dagelijks honderden mensen die slachtoffer worden van onheil zonder dat ze het zelf zochten !!
                            sorry dak het moe zeggen maar het is de eerste en de laatste niet, buiten de voorziende plaats skiën is en blijft gevaarlijk ook als je Schumacher heet. zijn dood zal ook nog eindigen op snelheid .
                            Waarom peizen die mannen, omdat ze een bekende naam hebben en meer geld dat ze meer mogen dan een ander?? Idd mamamaaike voor de mensen rondom hem is het veel erger. Met die prins van NL was 't hetzelfde he. En nee ik heb weinig hoop op goed herstel, hersenletsels zijn niet te onderschatten.
                            Jammer voor die mens en voor zijn familie, maar buiten de piste gaan kunstjes doen is problemen zoeken. Ik heb meer te doen met die mensen die omgekomen zijn in die ontploffing in Volgograd, die hebben er niét zelf voor gekozen...
                            Ongelooflijk.

Comment

Fora i love it, tot t een familielid overkomt
                              Toyota corolla 2006 1400d4d 124.000km
                              Mercedes benz 190E 2.6 1987 163.000km
                              Mercedes benz 190E 2.3-16v 1984 167.000km

Comment

Michael Schumacher heeft zijn naam gemaakt in de F1 en ik heb daar veel respect voor.
                                Hij is een top sporter en hoop uit de grond van mijn hart dat het niet zo moet eindigen.
                                Sterkte voor familie en SCHUMI zelf!!

Comment

als het over bekende mensen gaat denkt iedereen er een mening over te mogen hebben

't is ne mens als een ander met goede maar helaas ook mindere kantjes (iedereen heeft die). Als mens heb ik hem nooit gekend, en heb enkel hem gezien in zijn sport. Daar was hij niet altijd even correct in mijn ogen.
                                  Doet dat iets af aan het ongeval: natuurlijk niet...
                                  www.peugeotforum.be

Comment

een stukje uit het 18u journaal op één

Bekijk je favoriete video's, luister naar de muziek die je leuk vindt, upload originele content en deel alles met vrienden, familie en anderen op YouTube.

Comment

Dat Paul Walker gestorven is vond ik persoonlijk vooral spijtig door de manier waarop: met iemand mee! Hij had zelf niets in de hand en is een verschrikkelijke dood gestorven. Dat hij minder verwezenlijkt heeft is relatief: nog altijd meer dan 90% van dit forum. Om niet de volle 100% te noemen want hij is en blijft uiteindelijk wereldberoemd, had een succesvolle carriere en deed veel voor goede doelen EN autoliefhebbers. Dat zijn kwaliteiten als acteur niet van oscar-niveau zijn maakt toch niets uit? Hij verdiende er zijn brood mee en het werd door velen gesmaakt. En nu is de beste man er niet meer dus mogen we dat jammer vinden.

Het hele circus er rond (inclusief de ritten imo) hoefde inderdaad niet, maar mensen doen nu eenmaal dingen die velen niet kunnen snappen... (voetbalsupporters om maar iets te noemen. Ik snap niet hoe mensen heel hun leven kunnen laten afhangen van 90 min een bal van links naar rechts zien gaan...). Daar kunnen we niets aan doen, het is de media-aandacht ervoor en de manier waarop het in de media kwam die me meer stoorde (het grootste nieuws van al die evenementen waren die 2 ongelukken die gebeurden, niet het aantal aanwezigen...).

Dat Schumacher buiten de piste ski'de is eigenlijk een onzekerheid. Wat ik wel weet van kenissen die er al geweest zijn is dat ze die pistes afbakenen voor een reden.

Het kan zijn dat hij er per ongeluk naast landde, het kan zijn dat hij vlug eventjes naar de andere piste ging, het kan zijn dat hij terugkwam van buiten de piste te skiïen, maar het eindresultaat blijft hetzelfde: een geweldig sportman verkeert in levensgevaar en zijn vrienden en familie leven nu al dagen in onzekerheid! Niets erger dan wachten op zo een momenten hoor, wees maar gerust! Been there, done that! Ik leef dus vooral mee met zijn naasten! Als hij sterft zal ik er zeker rouwig om zijn. Maar nu moeten we echt wel geen vingers zitten wijzen, kinderlijke vergelijkingen maken of ruzie maken om iets dat ver van ons bed is...

Comment

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door jiri Bekijk Berichten
                                          Ik wens dat alles goed komt met Michael Schumacher.
                                          Ik heb hem graag bezig gezien en was best wel een idool voor mij.
                                          Idem hier. Hij heeft mij vele mooie zondagen geboeid. Ik hoop dat hij hier doorkomt.

Comment

Working...
                                          X