Ze geven geen nieuws over de testen die ze doen . Of zouden ze het opzettelijk stilhouden om uit de media aandacht te blijven?!? Dat laatste zou nog super nieuws zijn. Je vertrekt met vakantie met je gezin, feestdagen, verjaardag,... die eraan komen en opeens is alles weg... Elke dag check ik met een bang hart de media om slecht nieuws te lezen. Een iichaam kan wellicht ook niet zo snel genezen na zo een zware klap... pfff... Geef toch eens nieuws...
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
zwaar ongeval Michael Schumacher
Collapse
X
-
The shark is BACK! BMW 635csi
BMW E24 635csi 1985
BMW F10 520da 2012
MINI Clubman Cooper 2017
2x BMW 635csi 1981 & BMW 728i -> RIP: donorwagens
BMW 635csi 1980, BMW 320 1977 -> sold
Opel corsa 1.7dti sport 2003 & BMW E39 520d 2002 -& BMW 728i 1999 > sold
VW Polo 1.4 1999 & BMW 318is coupé 1995 & BMW 525d touring 2001, BMW 525da touring 2003 & BMW 320d coupe 2008 -> sold
-
Staat inderdaad op veel kranten sites, maar of je dat allemaal wel mag geloven?
HLN - Het Laatste Nieuws - Volg het nieuws op de nr1 nieuwssite in België, HLN.be brengt je het allerlaatste nieuws 24/24 en 7/7, uit binnen - en buitenland, evenals dichtbij met nieuws uit je eigen regio.
Michael Schumacher, precies een maand geleden het slachtoffer van een zwaar ski-ongeval in het Franse Méribel, zou positief gereageerd hebben op een ontwakingsprocedure die begin deze week in gang is gezet. Dat meldt de Franse sportkrant L'Équipe woensdag. De Duitser ligt sinds 29 december in een kunstmatige coma in een ziekenhuis in Grenoble. Sabine Kehm, de woordvoerster van de F1-legende, doet het bericht van L'Équipe echter af als pure speculatie.
2012 Abarth 500 'esseesse'
Comment
-
MSC halen ze dus uit zijn coma.
er wordt bijzonder weinig nieuws of informatie vrijgegeven. zijn familie wil blijkbaar dat zij en het hospitaal zoveel mogelijk met rust gelaten worden.
wordt gewoon afwachten. als er geen nieuws komt, is dat dus niet noodzakelijk een slecht signaal.
Michael Schumacher's sedation is being reduced by the doctors treating him to allow "the waking up process" to begin, his long-time manager, Sabine Kehm, confirmed in a statement issued on Thursday.
The seven-time Formula 1 World Champion has been in a medically-induced coma since late December, when he suffered a serious head injury in a skiing accident at the Meribel resort, situated in the French Alps.
"Michael's sedation is being reduced in order to allow the start of the waking up process which may take long time," said Kehm, who on Wednesday reiterated that speculative media reports should be ignored.
She added: "For the protection of the family, it was originally agreed by the interested parties to communicate this information only once this process was consolidated. Please note that no further updates will be given."
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door jiri Bekijk BerichtenGisteren zat er even in de molen dat Schumacher overleden was,
wat nadien sterk de kop werd ingedrukt.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Mathiasvf Bekijk BerichtenZe blijven ook heel karig met de informatie. Eigenlijk weet je niets. Ze proberen hem langzaam te laten ontwaken. Dat is het laatste wat ze hebben vrij gegeven
Comment
-
En nu dan weer de geruchten over een longontsteking. Ik vind het raar dat dergelijke info uitlekt... En telkens via Bild de roddelgazet waar meestal maar weinig waarheid achter zit... Maar toch maak ik me zorgen . De familie heeft echter gevraagd om hen met rust te laten. Als het een positieve wending neemt, zullen ze ons wel informeren.The shark is BACK! BMW 635csi
BMW E24 635csi 1985
BMW F10 520da 2012
MINI Clubman Cooper 2017
VW Polo 1.4 1999 & BMW 318is coupé 1995 & BMW 525d touring 2001, BMW 525da touring 2003 & BMW 320d coupe 2008 -> sold
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door jiri Bekijk BerichtenWat blijft het lang stil rond Schumacher.
Beetje te lang misschien??
Diep in mijn hart hoop ik dan wel dat hij de oude word want ik heb zeer veel respect voor hem.
Comment
-
1999 Alfa Romeo 156 1.9 JTD
2006 Ford Focus 1.8 TDCi Sport Clipper
2010 Opel Astra 1.3 CDTI Sports Tourer
Comment
-
Dat is hoernalistiek op z'n smalst. Een "journalist" (of wat daar voor door moet gaan) belt een rondje "experts" en publiceert uitspraken van de twee allerminst bij de zaak betrokken chirurgen die stom genoeg zijn een heel algemene uitspraak te doen. Dat is geen nieuws. Bedenk daarbij dat juist in Nederland het sentiment na het ongeval van Z.K.H. prins Frysio erg zwartgallig is, men biedt zwartkijkers er al snel een podium. Ongefundeerde speculatie is het, niet meer en niet minder.
Laten we wachten totdat de familie en/of de behandelend artsen een uitspraak doen, het is al ernstig genoeg zo.
Comment
-
Ik ben blij dat er toch nog iemand is die nieuws zo bekijkt.
Wegens gebrek aan iets anders toch gepost, had beter moeten weten, zeker van nu.nl.1999 Alfa Romeo 156 1.9 JTD
2006 Ford Focus 1.8 TDCi Sport Clipper
2010 Opel Astra 1.3 CDTI Sports Tourer
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door jev Bekijk BerichtenDat is hoernalistiek op z'n smalst. Een "journalist" (of wat daar voor door moet gaan) belt een rondje "experts" en publiceert uitspraken van de twee allerminst bij de zaak betrokken chirurgen die stom genoeg zijn een heel algemene uitspraak te doen. Dat is geen nieuws. Bedenk daarbij dat juist in Nederland het sentiment na het ongeval van Z.K.H. prins Frysio erg zwartgallig is, men biedt zwartkijkers er al snel een podium. Ongefundeerde speculatie is het, niet meer en niet minder.
Laten we wachten totdat de familie en/of de behandelend artsen een uitspraak doen, het is al ernstig genoeg zo.
Als de artsen van Schumacher geen prognoses geven is dat door een samenspel van allerlei redenen. Omdat de familie vindt dat het niet hoort om nu al op te geven. Omdat uitspraken gevolgen hebben. Omdat statistiek geen garanties geeft. Omdat het nieuws vanuit de familie moet komen.
Comment
-
Er lijkt beterschap te komen,
Michael Schumacher is soms even bij bewustzijn. Dat meldde zijn manager Sabine Kehm vrijdag. ’Michael gaat vooruit. Hij toont momenten van bewustzijn en ontwaken'', verklaarde ze.
De racelegende, die zeven keer de wereldtitel veroverde in de Formule 1, werd eind december vorig jaar kunstmatig in coma gebracht in de universiteitskliniek van Grenoble, nadat hij zwaar hersenletsel had opgelopen door een ski-ongeval in de Franse Alpen.
De mededeling van Kehm volgde op uitlatingen van donderdag, toen ze in de Duitse krant Bild repte over hoopgevende signalen bij de voormalig autocoureur.
Nadere tekst en uitleg gaf ze vrijdag niet. ,,Wij staan Michael in zijn lange en zware strijd terzijde, samen met het team van het ziekenhuis in Grenoble, en blijven optimistisch. We vragen ook om begrip dat we geen nadere details geven omwille van de privacy van Michael en zijn familie. Ook moeten de artsen hun werk in alle rust kunnen doen.''
In ieder geval is er sprake van een verbetering in de gezondheidstoestand van Schumacher, voor wiens leven de eerste dagen na zijn ongeval werd gevreesd. Ook de weken erna spraken de artsen over een weliswaar stabiele, maar kritieke toestand. Eind januari was de situatie van de wereldberoemde Duitser zodanig, dat het ziekenhuis het proces in gang zette om hem uit zijn kunstmatige coma te halen.
Bron: AutoweekEen "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver
Comment
-
Nog goed nieuws volgens roddelblad Bild en Gazetta dello sport
Vorige week meldde Schumi’s manager Sabine Kehm dat de Duitser momenten kende van bewustzijn. Vandaag schrijven de kranten Bild en La Gazetta Dello Sport dat de zevenvoudige wereldkampioen zelfs zou reageren op stemmen, en oogcontact zou maken.
Jean Alesi, een goede vriend van de familie Schumacher, bezocht hem al meerdere malen in het ziekenhuis in Grenoble, en ziet de toekomst positief in. “Eerst reageerde Michael enkel op pijn, bijvoorbeeld bij prikken. Dat kan ook een onbewuste reactie zijn van het lichaam.” verklaarde de Fransman in Speed Week.
“Tijdens mijn laatste bezoek kwam ik echter tot het besef dat de zaken in positieve richting beginnen te evolueren. Ik zag opluchting bij de familie over de recentste ontwikkelingen. Dat was echt ongelooflijk, al is de weg naar herstel nog erg lang.”
Ook Felipe Massa leek afgelopen weekend in Bahrein te bevestigen dat Schumacher op stemmen zou reageren. “Ik kan echt niet verwoorden hoe blij ik daarmee ben. Elke dag heb ik voor Michael gebeden, en nu wordt dat beantwoord. Ik hoop nu dat er goed nieuws blijft komen uit Grenoble.”The shark is BACK! BMW 635csi
BMW E24 635csi 1985
BMW F10 520da 2012
MINI Clubman Cooper 2017
Comment
-
Ik kan best begrijpen dat ge meeleeft met iemand als M. Schumacher, maar hou wel in uw achterhoofd dat alle informatie die ze vrijgeven eigenlijk privé is hé. Ik vind het (als verpleegkundige) al vrij gedetailleerde informatie die ze vrijgeven. OK, weliswaar mits goedkeuring van de familie, maar dan nog.
Ik heb der ook al horen 'eisen' dat ze meer *recht* hadden op meer informatie, maar daar gaan mijn haren van rechtstaan.
Dat hebt ge niét ! In coma liggen is geen verkoudheid of een griepke, en feitelijk heeft daar niemand buiten directe familie affairen mee, dus zijt content met de info die ge krijgt.
Meer dan hopen op een spoedig en zo volledig mogelijk herstel kunt ge toch niet.
Comment
-
Er is inderdaad al misbruik gemaakt van mensen die zaken verteld hebben die privé zijn. Dat is uiteraard not done. Maar onder andere daarom heeft de familie beslist om op de x tijd informatie vrij te geven voor de vele fans. De laatste berichten zijn telkens gepubliceerd via de woordvoerder of het ziekenhuis.The shark is BACK! BMW 635csi
BMW E24 635csi 1985
BMW F10 520da 2012
MINI Clubman Cooper 2017
Comment
Comment