Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
HLN - Het Laatste Nieuws - Volg het nieuws op de nr1 nieuwssite in België, HLN.be brengt je het allerlaatste nieuws 24/24 en 7/7, uit binnen - en buitenland, evenals dichtbij met nieuws uit je eigen regio.
2006-2010 '97 VW Golf III TDI
2010-2012 '98 Mercedes-Benz C250 Turbodiesel Sport
2012-... '07 BMW 118d
Mijn deelneming aan de familie.
Op het VRT radionieuws werd het natuurlijk weer als race ongeval beschilderd... typisch!
Idd typisch aangezien het een beroerte was. Kon hij ook gehad hebben thuis in de zetel...
Feit is wel dat er de laatste 3 edities 5 motards gestorven zijn. Dat ze daar eens over beginnen nadenken. Meer rustdagen voor motards bvb, of kortere ritten voor de moto's (tot cp2, rest verbinding...).
Mijn deelneming aan de familie.
Op het VRT radionieuws werd het natuurlijk weer als race ongeval beschilderd... typisch!
Idd typisch aangezien het een beroerte was. Kon hij ook gehad hebben thuis in de zetel...
Feit is wel dat er de laatste 3 edities 5 motards gestorven zijn. Dat ze daar eens over beginnen nadenken. Meer rustdagen voor motards bvb, of kortere ritten voor de moto's (tot cp2, rest verbinding...).
Feit is wel: indien hij dit in zijn zetel in Frankerijk had gehad hij misschien nog zou kunnen gered worden...
Schat die kans daarop nog kleiner eerlijk gezegd...
Als hij nu iets voorheeft wordt onmiddellijk Parijs gecontacteerd die in enkele minuten de helico ter plaatse sturen.
Als hij thuis iets krijgt in zen zetel, schat ik de tijd tot de ambulance ter plaatse is nog langer in.
En dannog, was hij gaan skiën voor zen plezier en had hij het op de skipiste gehad, wat dan?
Anyway, dit 'ongeval' heeft imho niets met Dakar te zien...
Schat die kans daarop nog kleiner eerlijk gezegd...
Als hij nu iets voorheeft wordt onmiddellijk Parijs gecontacteerd die in enkele minuten de helico ter plaatse sturen.
Als hij thuis iets krijgt in zen zetel, schat ik de tijd tot de ambulance ter plaatse is nog langer in.
En dannog, was hij gaan skiën voor zen plezier en had hij het op de skipiste gehad, wat dan?
Anyway, dit 'ongeval' heeft imho niets met Dakar te zien...
Dat betwijfel ik toch. Die mannen slapen 2 weken niet, elke dag een 500-1000km rijden. Met de auto sava, maar met de moto is dat toch echt super zwaar....
Dat betwijfel ik toch. Die mannen slapen 2 weken niet, elke dag een 500-1000km rijden. Met de auto sava, maar met de moto is dat toch echt super zwaar....
Inderdaad, het tempo van de wagens gaat steeds omhoog, die moto's kunnen dat tempo niet meer volgen. (halvelings ook door de snelheidsbeperkingen moto's en vrachtwagens)
Comment