![](http://www.mitsubishi-motors.com/motorsports/e/07dakar/photo/2101_h01.jpg)
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Dakar 2007
Collapse
X
-
Jaja... het avontuur is over.
We kunnen misschien stellen dat de winnaars zowel bij de motoren als bij de auto's een beetje geluk hebben gekend. Eerst kreeg Mitsu de leiding in de schoot geworpen door de technische problemen van De Villiers en eergisteren kwam Coma ten val waardoor Desprez de leiding nam.
Al bij al een mooie Dakar... al hoor je het bij de toppers vaak terugkomen: deze Dakar was zeker niet de zwaarste en mag gerust weer iets intenser worden volgend jaar.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Maxime Soete Bekijk BerichtenJaja... het avontuur is over.
We kunnen misschien stellen dat de winnaars zowel bij de motoren als bij de auto's een beetje geluk hebben gekend. Eerst kreeg Mitsu de leiding in de schoot geworpen door de technische problemen van De Villiers en eergisteren kwam Coma ten val waardoor Desprez de leiding nam.
Al bij al een mooie Dakar... al hoor je het bij de toppers vaak terugkomen: deze Dakar was zeker niet de zwaarste en mag gerust weer iets intenser worden volgend jaar.
Daarjuist Koen Wauters gezien: "Er waren veel te weinig duinen dit jaar"
En ooit ga ik meedoen, is het niet met een auto dan is het bij de quads
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door X5 Bekijk BerichtenDaarjuist Koen Wauters gezien: "Er waren veel te weinig duinen dit jaar"
En ooit ga ik meedoen, is het niet met een auto dan is het bij de quads
En ja hoor... ooit doe ik ook mee!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Maxime Soete Bekijk BerichtenMijn deelneming aan de familie.
Op het VRT radionieuws werd het natuurlijk weer als race ongeval beschilderd... typisch!
De motorrijder is immers omgekomen bij een verkeersongeval in Dakar
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Reedsh Bekijk BerichtenNooit gezien hoe Chaguin er bij de trucks eigenlijk is uitgegaan...
Dit was alvast het resultaat van zijn avontuur..
Comment
-
Update over de motorijder die gestorven is aan een beroerte.
Dat blijkt dus niet waar te zijn. De deelnemer is overleden door de gevolgen van een ongeval. Dit meldt Algemeen Directeur van de Dakar Gilbert Ysern:
“We beschikken over nieuwe elementen die laten uitschijnen dat Eric het slachtoffer is geworden van een botsing. Volgens medische testen zouden breuken zijn vastgesteld en de locale politie beschikt over getuigenverklaringen die wijzen op een ongeval. Toen we het in ons eerste communiqué hadden over een hartaanval, baseerden we ons op de medische informatie waarover we op dat moment beschikten. Het was nooit onze bedoeling om iets te verbergen.”
Bron: www.pitstop.tv + volledig artikel
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door driver_to_be Bekijk BerichtenIk vraag me af hoe ge met zo'n gevaarte overkop kunt gaan. Op uw zij, ok, maar overkop?
Dat wrak blijft daar nu wel staan. Niemand die dat gaat opruimen en zo zullen er nog wel meer wrakken in de woestijn liggen.
Kan ook verkeerd zijn, maar dacht niet dat alles daar zomaar achtergelaten wordt...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Reedsh Bekijk Berichtenzie die gasten van hun moeizame/pijnlijke herstel (genieten)...
Ik zeg ook al jaren dat ik ooit Dakar zal rijden, maar de kans en goesting wordt alleen maar kleiner.A Twist of the Wrist
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ewout_e Bekijk BerichtenDie middelste mag zijn hand wel van onder zijn laken halen als er een foto getrokken wordt.A Twist of the Wrist
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door 911turbo Bekijk BerichtenLigt die zijn arm niet op het laken met een gipsverband.
Comment
Comment