Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
No. 303, SAINZ/PERIN - VOLKSWAGEN, SUPER PRODUCTION
Spaniard Carlos Sainz has taken the lead after 65 km, 20" ahead of Hiroshi Masuoka and 26" in front of Giniel De Villiers.
mss is die 11u het tijdstip dat ze er voorbij gereden zijn
Dacht ik ook, en kan mss wel kloppen. Ge moet ook een uur bijrekenen voor onze tijd.
Het enige dat dan niet klopt is de tijd aan km 34 en 66 van auto's :s
km 33 11:38
km 64 11:34 ...
Dacht ik ook, en kan mss wel kloppen. Ge moet ook een uur bijrekenen voor onze tijd.
Het enige dat dan niet klopt is de tijd aan km 34 en 66 van auto's :s
km 33 11:38
km 64 11:34 ...
Henrard plots de vijfde ofwa? En wie zijn al die andere?
Ik snap er ook niets van. De tracking op de Dakar site vind ik dit jaar stukken minder dan vorig jaar. Verleden jaar kon je tenminste goed zien hoeveel kilometer iemand al had afgelegd en hoeveel hij er nog te gaan had.
De Villiers zou trouwens de etappe van vandaag gewonnen hebben met 25 seconden voorsprong op Sainz. Peterhansel was derde op 3:18
Loix is voorlopig 25ste.
derjuist stond er ook Loix bij, en nu staan der weer al ander namen.
de cp tijden werken nu wel als ge bepaalde rijders wilt volgen, dat deed ie nog niet vanmiddag
Moest iemand AD-sport nog volgen, Vanierschot heeft volgens de AD-site zijn turbo kapot gereden.
Ik had eigenlijk toch verwacht dat ze na 4 jaar knoeien toch een met deftige wagens aan de start zouden komen, of toch tenminste iets betere tijden zouden rijden.
Dakar rit 3: De Villiers wint, Sainz neemt leiding, top 3 voor VW
Giniel de Villiers heeft bij de auto’s de derde rit van de Dakar 2007 gewonnen. De Zuid-Afrikaan zorgt daarmee voor de derde opeenvolgende dagzege van VW in de 29ste editie van de Dakar. Carlos Sainz nam met de tweede tijd de leiding over van Carlos Sousa, die vandaag als zesde aantikte. Freddy Loix was veruit de snelste Belgische rijder.
Het hele podium is voorlopig voor VW. Sainz neemt de kop met de Villiers op 1:02 en Sousa op 4:26. Peterhansel is de eerste Mitsu-rijder op de vierde plaats op 6:03. Titelverdediger Luc Alphand, vandaag vierde, is opgerukt naar de achtste plaats op 11:59.
Kwou vanmiddag fkes via 3G naar de samenvatting op eurosport kijken. Tbeeld was geen enkel probleem, het geluid kwam van een of andere franse radiozender
Gisteren was het ook al zo
Juist verslag van de dag bezien.
Zag er dus geen gemakkelijke etappe uit, een beetje in het stof rijden van andere
doordat er niet veel wind is in Marokko.
Anyway, Henrard heeft chance gehad ze! Da kon hem meer gekost hebben
dan een platte band.
Juist verslag van de dag bezien.
Zag er dus geen gemakkelijke etappe uit, een beetje in het stof rijden van andere
doordat er niet veel wind is in Marokko.
Anyway, Henrard heeft chance gehad ze! Da kon hem meer gekost hebben
dan een platte band.
49cent voor een uur te kijken naar gelijk welke post. Tzijn ook andere tarieven, maar die ken ik niet vanbuiten. Dat zijn dan meer abonnementen voor een maand enzo.
Comment