Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Dakar 2007

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

Bekijk je favoriete video's, luister naar de muziek die je leuk vindt, upload originele content en deel alles met vrienden, familie en anderen op YouTube.

Zie de Freddy gaan op de proloog in Valkenswaard
    Terrein lijkt me nie geschikt voor de buggy.
    En deze dingen zijn gewoon nie normaal.

Nog 3 daagjes
    Last edited by ; 03/01/2007, 01:04.

Comment

Zalig maat!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door www.pitstoptv.be
        Dakar - De Belgen voor de 29ste editie
        Peter Baert op 4/1/2007 om 14:46
        Nog tot morgenavond hebben in Lissabon de administratieve en technische controles plaats voor de Dakar 2007. De rallyraid kan dit jaar weer rekenen op een record-opkomst met 245 moto’s, 185 auto’s en 85 trucks in competitie. Ook de kolonne van assistentievoertuigen wordt aan de scherpe controles onderworpen. Als alles goed verloopt, dan komen zaterdagmorgen 49 Belgen aan de start van de competitie.

Meer dan 1500 personen en 750 voertuigen worden gecontroleerd in het cultureel centrum van Belem in Lissabon, waar de Dakar overmorgen van start gaat. Blikvangers onder de Belgen zijn opnieuw Stéphane Henrard (VW Buggy), Freddy Loix (Honda Buggy) en Koen Wauters (RAV4 proto).

Hier vind je de lijst met de Belgen in competitie.

Voorts is het debuut vermeldenswaard van het team Overdrive Racing van Grégoire de Mévius en Jean-Marc Fortin. Overdrive zet twee Nissans in voor de Pool Krzysztof Holowczyc en voor de Fransman Benoît Rousselot.

Tussen 6 en 21 januari staan 7915 km op het programma, waarvan 3606 tegen de tijd.
        Dakar - Elke dag rechtstreeks om 22u00 op Eurosport
        Peter Baert op 3/1/2007 om 21:21

Eurosport brengt de komende Dakar dagelijks rechtstreeks op het scherm. In de live uitzendingen zitten de hoogtepunten van de rit van de dag en unieke flitsen uit het bruisende Dakar-bivak.

Na de doortocht in Europa op 5, 6 en 7 januari, met elke dag een verslag van 26 minuten, gaat Eurosport vanaf maandag 8 januari elke avond om 22 uur stipt live de ether in voor een programma van 45 minuten. De Eurosport-camera’s gaan dan in het Dakar-bivak op zoek naar het laatste nieuws en naar de heroïsche verhalen van profs en amateurs. Het reusachtige Dakar-bivak staat letterlijk in de schijnwerpers. Tussen de rechtstreekse flitsen door worden de ritverslagen bij de auto’s, moto’s en trucks getoond.

Eurosport biedt vanaf vrijdag 5 januari de meest complete Dakar-verslaggeving, met live beelden en clips met alle hoogtepunten. Afspraak elke dag van 5 tot en met 21 januari om 22 uur stipt.

Vanaf morgen gaat ook deze site uitgebreid aandacht besteden aan de Dakar 2007.
        en nog een bericht over een sponsor van Fast Freddy:
        Dakar - Loix met F1-sponsor rhino’s naar de woestijn
        Peter Baert op 2/1/2007 om 10:08
        Freddy Loix heeft op de valreep nog een belangrijke sponsor kunnen aantrekken voor de Dakar, die nu zaterdag van start gaat in Lissabon. Loix gaat op pad met de steun van energiedrank-producent en F1-sponsor rhino’s.

Aan energie zal het Loix niet ontbreken, nu rhino’s een van zijn partners is voor zijn tweede Dakar.

Loix: “De deal is op de valreep tot standgekomen dankzij een Belgische tussenpersoon. Ik ben er toch wel trots op dat een grote F1-sponsor als rhino’s mij het vertrouwen schenkt. Ik zal er alles aan doen om dat vertrouwen niet te beschamen en met een goed resultaat huiswaarts te keren.”

Rhino’s is in de Formule 1 actief als sponsor van Spyker.
        BMW = Freude Am Fahren

Comment

't Komt dichter en dichter!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Maxime Soete Bekijk Berichten
            't Komt dichter en dichter!
            Nog 2 keer slapen
            Ik kan niet wachten tot ze beginnen.

Comment

Nog 2 daagjes idd!!

Kheb al de programma's dat ik kan zien in de tv-gids al geprogrammeerd om op te nemen op die Digibox.
              Thank god dat Eurosport terug is met die Telenet Digitaal

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Reedsh Bekijk Berichten
                Nog 2 daagjes idd!!

Kheb al de programma's dat ik kan zien in de tv-gids al geprogrammeerd om op te nemen op die Digibox.
                Thank god dat Eurosport terug is met die Telenet Digitaal
                zwijg...

Ik heb het nog niet gechecked maar La Deux zal wel weer dagelijks verslag uitbrengen zeker?

Comment

zwijg...

Ik heb het nog niet gechecked maar La Deux zal wel weer dagelijks verslag uitbrengen zeker?
                  Elke dag om 18u20 dacht ik. kweet het niet zeker..

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Jeltovic Bekijk Berichten
                    Elke dag om 18u20 dacht ik. kweet het niet zeker..
                    Ah, das redelijk vroeg.

Andere jaren was dat altijd rond 20u

Comment

Ah, das redelijk vroeg.

Andere jaren was dat altijd rond 20u
                      Kijk hier eens op http://www.ladeux.be/rtbf_2000/bin/v....fr%2fhomepage
                      Kdenk dat je toch gelijk hebt.

Comment

18u20 Lijkt me gewoon vroeg om hun reportage al af te hebben
                        La Deux volg ik zeker ook nog, en natuurlijk de website met iritrack ofzo

Comment

18u20 Lijkt me gewoon vroeg om hun reportage al af te hebben
                          La Deux volg ik zeker ook nog, en natuurlijk de website met iritrack ofzo
                          Uiteraaaaaard!

Comment

Ik zeg dat de Touaregs zullen winnen, vorig jaar (jammer genoeg) niet.
                            Maar dit jaar zeker!

Het wordt eens tijd dat de Mitsubishi's hun alleenheerschappij verliezen!

Dé site voor alle Audi Sport/S/RS/R liefhebbers, eigenaars en fanaten!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Spillies Bekijk Berichten
                              Ik zeg dat de Touaregs zullen winnen, vorig jaar (jammer genoeg) niet.
                              Maar dit jaar zeker!

Het wordt eens tijd dat de Mitsubishi's hun alleenheerschappij verliezen!
                              Ik hoop dat het niet zo zal zijn! Ik ben Mitsu-fan!

Comment

Zalige kerel die Gordon! http://www.youtube.com/watch?v=hjuJ2yhCzRU

Comment

Eerste etappe en de eerste uitslagen

1 313 SOUSA (POR)
                                  SCHULZ (ALL) VOLKSWAGEN 01:20:38 00:00:00
                                  2 301 DE VILLIERS (AFS)
                                  VON ZITZEWITZ (ALL) VOLKSWAGEN 01:23:09 00:02:31
                                  3 303 SAINZ (ESP)
                                  PERIN (FRA) VOLKSWAGEN 01:23:16 00:02:38
                                  4 308 VATANEN (FIN)
                                  PONS (ITA) VOLKSWAGEN 01:23:16 00:02:38
                                  5 305 MILLER (USA)
                                  PITCHFORD (AFS) VOLKSWAGEN 01:24:34 00:03:56
                                  6 312 CHICHERIT (FRA)
                                  BAUMEL (FRA) BMW 01:25:30 00:04:52
                                  7 304 ROMA (ESP)
                                  CRUZ SENRA (ESP) MITSUBISHI 01:25:31 00:04:53
                                  8 302 PETERHANSEL (FRA)
                                  COTTRET (FRA) MITSUBISHI 01:25:55 00:05:17
                                  9 309 AL ATTIYAH (QAT)
                                  GUEHENNEC (FRA) BMW 01:26:38 00:06:00
                                  10 306 MASUOKA (JAP)
                                  MAIMON (FRA) MITSUBISHI 01:27:54 00:07:16
                                  Alhoewel het de eerste etappe is, toch vrij grote verschillen vind ik...

Comment

Gohja... dit stelt eigenlijk niet veel voor hé.

BTW... eerste resultaten en jij bent de eerste om ze te posten Proficiat!

Comment

Doet Mcrea in feite opnieuw mee? Zo ja, bizar dat ie niet bij de top 10 staat want de eerste etappes leunen over het algemeen nauw aan bij gewone rally specials dus daarop zouden de voormalige rallypiloten logischer wijze goed op moeten zijn

Comment

Gene McRae dit jaar naar mijn weten.
                                        Vatanen, Sainz, Loix zijn de eerste rallypiloten die bij mij opkomen.

En ja eerste uitslagen zijn voor mij, da komt wrs doordat dit vak onmenselijk saai is en ik bijgevolg nog meer tijd verpruts....

Comment

Gene McRae dit jaar naar mijn weten.
                                          Vatanen, Sainz, Loix zijn de eerste rallypiloten die bij mij opkomen.

En ja eerste uitslagen zijn voor mij, da komt wrs doordat dit vak onmenselijk saai is en ik bijgevolg nog meer tijd verpruts....
                                          Simon Jean-Joseph neemt ook deel.

Meer zelfs: zit die niet in't zelfde team als Freddy Loix?

Comment

Working...
                                          X