Oorspronkelijk geplaatst door F40fan
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
CIRCUIT SPA FRANCHORCHAMPS
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door sink Bekijk Berichtenipv links-rechts wordt het nu rechts-links, én het recht stuk wordt ietsje langer, en dus la source wordt enkele tientallen meters verplaatst...
Comment
-
Als ze La SOurce langer zouden maken impliceert dat dat de uitloopstrook ook korter wordt. Dat is géén goed plan denkik. Komt daar nog eens bij dat de draaicirkel nu al zo lang is. Willen ze er soms een 2de Loews van maken?
En de Busstop wéér veranderen? De oude was goed, de nieuwe was na serieuze gewenning ook eindelijk goedgekeurd, en dan gaan ze hem wéér veranderen.
Soit, het pitsgebouw ziet er goed uit, maar toch saai. Hadden die corrupte walen niet wat meer geld bijeen kunnen sprokkelen? Voor een iets mooier pitsgebouw?
Tjah....
Comment
-
Bij mijn weten blijft La Source zoals ie nu is. Enkel de Bus Stop wordt aangepast. Vroeger was dit een korte links/rechts-rechts/links-combinatie waarbij je over de curbstones moest donderen. Enkele jaren geleden werd die dan weer grondig aangepast: veel vloeiender, maar nog altijd links/rechts-rechts/links.
Nu is 't - zoals eerder al aangehaald - gewoon rechts-links, en dan de grid op.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Sinister Bekijk Berichtenheb ergens een foto gezien en nu zal de bus stop chicane naar rechts gaan en dan naar link om zo bij start/finish uit te komen ipv eerst links dan rechts.
Wat een mens al niet moet doen om het f1 circus over te laten komen.
Comment
-
Deze wijziging is des te beter. Het korte remstukje voor de Busstop is altijd al te klein geweest om inhaalmanoeuvres van de bovenste plank te geven. Die visueel kleine - maar in IRL behoorlijke linksknik als je van Blanchimont komt verstoort veel slipstream gevechten en mogelijk knappe inhaalmanoeuvres.
Deze nieuwe chicane maakt daar komaf mee door het rechte stukje net dat langer te maken. Dat heeft de Busstop altijd al nodig gehad.
Comment
-
Ik ben dus ook alweer enorm benieuwd. Denk dat dit vanuit fotografisch standpunt nog niet eens zo slecht hoeft te zijn, als ze de hekken wat meer naar de busstop toe verplaatsen, zodat de toeuschouwers én fotografen niet té ver van de busstop staan.
Ik ga dit jaar wel denkik.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door alex69alex Bekijk Berichtennice, kan niet wachten om het resultaat eens te zien ...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Nemus Jaguar Bekijk BerichtenIk ben dus ook alweer enorm benieuwd. Denk dat dit vanuit fotografisch standpunt nog niet eens zo slecht hoeft te zijn, als ze de hekken wat meer naar de busstop toe verplaatsen, zodat de toeuschouwers én fotografen niet té ver van de busstop staan.
Ik ga dit jaar wel denkik.
maar dit zal ik zoiezo wel missen:
Comment
-
Komt er een tribune aan de nieuwe busstop?
Zo ja, wel interessant, want er zullen wel wat inhaalmaneuvers gebeuren.
Dan wordt dat een grote kanshebber voor mij in 2007!
Leuke linkLast edited by lele; 30/12/2006, 11:59.Opel Corsa 1.7 cdti (sold)
Opel Astra ST Sport (sold)
Opel Zafira Tourer Cosmo 2.0 cdti 165 pk start/stop
Comment
Comment