Mededeling

Collapse
No announcement yet.

CIRCUIT SPA FRANCHORCHAMPS

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

Oorspronkelijk geplaatst door F40fan Bekijk Berichten
    Btw wat verandert er aan de busstop?
    ipv links-rechts wordt het nu rechts-links, én het recht stuk wordt ietsje langer, en dus la source wordt enkele tientallen meters verplaatst...

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door sink Bekijk Berichten
      ipv links-rechts wordt het nu rechts-links, én het recht stuk wordt ietsje langer, en dus la source wordt enkele tientallen meters verplaatst...
      la source verplaatst? kzal 't eerst moeten zien om er echt een idee van te krijgen maar als fotograaf vond ik de busstop en la source momenteel eigenlijk perfect... ben alleszins eens benieuwd

Comment

Ziet er wel leuk uit. Was ook wel dringend nodig imo.

Comment

Als ze La SOurce langer zouden maken impliceert dat dat de uitloopstrook ook korter wordt. Dat is géén goed plan denkik. Komt daar nog eens bij dat de draaicirkel nu al zo lang is. Willen ze er soms een 2de Loews van maken?
          En de Busstop wéér veranderen? De oude was goed, de nieuwe was na serieuze gewenning ook eindelijk goedgekeurd, en dan gaan ze hem wéér veranderen.

Soit, het pitsgebouw ziet er goed uit, maar toch saai. Hadden die corrupte walen niet wat meer geld bijeen kunnen sprokkelen? Voor een iets mooier pitsgebouw?

Tjah....

Comment

heb ergens een foto gezien en nu zal de bus stop chicane naar rechts gaan en dan naar link om zo bij start/finish uit te komen ipv eerst links dan rechts.

Wat een mens al niet moet doen om het f1 circus over te laten komen.

Comment

Bij mijn weten blijft La Source zoals ie nu is. Enkel de Bus Stop wordt aangepast. Vroeger was dit een korte links/rechts-rechts/links-combinatie waarbij je over de curbstones moest donderen. Enkele jaren geleden werd die dan weer grondig aangepast: veel vloeiender, maar nog altijd links/rechts-rechts/links.

Nu is 't - zoals eerder al aangehaald - gewoon rechts-links, en dan de grid op.

Comment

ben benieuwd. Eerst komende duez day eens gaan zien. (en wie weet rijden, wel kostelijk grapje)

Comment

Dat is op Zolder niet minder, schandalig wat ze vragen.

Uitgezonderd van de Eran Days.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Sinister Bekijk Berichten
                    heb ergens een foto gezien en nu zal de bus stop chicane naar rechts gaan en dan naar link om zo bij start/finish uit te komen ipv eerst links dan rechts.

Wat een mens al niet moet doen om het f1 circus over te laten komen.
                    waar heb je die foto gezien? zou 't wel eens willen zien

Comment

Comment

thx!

Ik ben bang dat 't de foto's niet ten goede zal komen... busstop was echt zalig zoals ie was... nuja eerst afwachten en dan ter plekke zien

Comment

Deze wijziging is des te beter. Het korte remstukje voor de Busstop is altijd al te klein geweest om inhaalmanoeuvres van de bovenste plank te geven. Die visueel kleine - maar in IRL behoorlijke linksknik als je van Blanchimont komt verstoort veel slipstream gevechten en mogelijk knappe inhaalmanoeuvres.

Deze nieuwe chicane maakt daar komaf mee door het rechte stukje net dat langer te maken. Dat heeft de Busstop altijd al nodig gehad.

Comment

nice, kan niet wachten om het resultaat eens te zien ...
                            1963 Land Rover Series IIa
                            1994 Mercedes SL320
                            2015 Land Rover Discovery SDV6
                            2016 Porsche Cayenne GTS

Comment

Ik ben dus ook alweer enorm benieuwd. Denk dat dit vanuit fotografisch standpunt nog niet eens zo slecht hoeft te zijn, als ze de hekken wat meer naar de busstop toe verplaatsen, zodat de toeuschouwers én fotografen niet té ver van de busstop staan.

Ik ga dit jaar wel denkik.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door alex69alex Bekijk Berichten
                                nice, kan niet wachten om het resultaat eens te zien ...
                                Laat staan om er zelf op te rijden met een Duez days

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Nemus Jaguar Bekijk Berichten
                                  Ik ben dus ook alweer enorm benieuwd. Denk dat dit vanuit fotografisch standpunt nog niet eens zo slecht hoeft te zijn, als ze de hekken wat meer naar de busstop toe verplaatsen, zodat de toeuschouwers én fotografen niet té ver van de busstop staan.

Ik ga dit jaar wel denkik.
                                  mja kan zijn hoor, ik zou 't eerst eens moeten zien...

maar dit zal ik zoiezo wel missen:

Comment

Komt er een tribune aan de nieuwe busstop?
                                    Zo ja, wel interessant, want er zullen wel wat inhaalmaneuvers gebeuren.
                                    Dan wordt dat een grote kanshebber voor mij in 2007!

Leuke link
                                    Last edited by lele; 30/12/2006, 11:59.
                                    Opel Corsa 1.7 cdti (sold)

Opel Astra ST Sport (sold)

Opel Zafira Tourer Cosmo 2.0 cdti 165 pk start/stop

Comment

Hij zit daar precies weer met een zatte kop

Comment

Wat een zootje ongeregeld .

Ook al is het offtopic , ik kan het even niet laten
                                        Grote boot

Kleine boot

Dagelijks brood

Comment

Comment

Working...
                                          X