Mededeling

Collapse
No announcement yet.

CIRCUIT SPA FRANCHORCHAMPS

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• CIRCUIT SPA FRANCHORCHAMPS

Het is daar momenteel 1 grote werf.
    Zijn serieuze werken en te weten dat alles moet klaar zijn uiterlijk op 15 mei 2007!
    Hopelijk hebben ze daar een goede coördinator ...

Voor foto's:

Mooi! Zeer mooi

Comment

Tiens, dan moet ik eens gaan zien.
      Why so sporty if it isn't a racing car? Because ... it's a BMW!
      • 4 cilinderboxer 1.4 100 pk @ 5800RPM, topspeed: 300 km/u
      • 2 x turbofan 26.500lb @ 8500 RPM, topspeed: 900 km/u
      • 4 cilinder 2.0d 122 pk @ 4000RPM, topspeed: 210 km/u

Comment

Wow, zalig!

ik had nog geen foto's gezien van hoe het er zou gaan uitzien.

Comment

Ow zeker, dat ga ik ook eens gaan zien

Comment

Als ik het goed begrijp wordt er dus voor de Source gestart voor iedereen .

Hopelijk blijven de tickets betaalbaar .
            Grote boot

Kleine boot

Dagelijks brood

Comment

Pits gaan mooi worden, maar de (weer eens) vernieuwde busstopchicane...

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door SPIDERVELOCE1750 Bekijk Berichten
                Als ik het goed begrijp wordt er dus voor de Source gestart voor iedereen .

Hopelijk blijven de tickets betaalbaar .
                blijven....?

Maar het ziet er wel in orde uit.
                Tijdens eerste Marc Duez dag es gaan zien denk ik.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Subaru555 Bekijk Berichten
                  blijven....?
                  Jij doelt waarschijnlijk op de Formule1 tickets . Mij krijgen ze daar in dat weekend niet naartoe . Zoals ik hier al zei : Ik ben geen festivalmens .

Niet dat F1 mij niet interesseert hoor . Vorig jaar heb ik voor de grap aans gekeken wat een VIP ticket mij zou kosten ... Ik blijf wel TV kijken of koop me nog een Alfa bij .

Bij Historic races heb ik nog nooit meer dan 10 euro inkom betaald en dat is het mij wel waard . Plopsaland is veel duurder hoor .
                  Grote boot

Kleine boot

Dagelijks brood

Comment

Jij doelt waarschijnlijk op de Formule1 tickets . Mij krijgen ze daar in dat weekend niet naartoe . Zoals ik hier al zei : Ik ben geen festivalmens .

Niet dat F1 mij niet interesseert hoor . Vorig jaar heb ik voor de grap aans gekeken wat een VIP ticket mij zou kosten ... Ik blijf wel TV kijken of koop me nog een Alfa bij .

Bij Historic races heb ik nog nooit meer dan 10 euro inkom betaald en dat is het mij wel waard . Plopsaland is veel duurder hoor .
                    Hmja, ben niet zo goed thuis in Historic wereldje.
                    Maar toestanden zoals Duez vind ik nu al behoorlijk duur (en ik rijd zelf dan nog niet) en het kan zijn dat die verbouwingen doorgerekend worden.

Comment

Hmja, ben niet zo goed thuis in Historic wereldje.
                      Maar toestanden zoals Duez vind ik nu al behoorlijk duur (en ik rijd zelf dan nog niet) en het kan zijn dat die verbouwingen doorgerekend worden.
                      Dat vrees ik dus ook ...

En nog meer dingen hoor . In oktober zijn we nog even langs geweest bij de Historic 6 hours en we hebben zalige foto's kunnen nemen zonder " persfraksken " omdat er nu eenmaal heel wat mogelijkheden op het circuit waren ( we hebben het helemaal afgewandeld ) om toch zonder die vervloekte draad te fotograferen . Ik heb zelfs nog eens hartelijk gezwaaid naar de Marchals aan de overkant .

Ik vrees dus ook dat het Waalse Je-m'-en-foutisme stilaan zal verdwijnen ...
                      Grote boot

Kleine boot

Dagelijks brood

Comment

Hebben ook nog gans het circuit afgewandeld
                        En af en toe had je nog eens leuke plekjes voor een gewone bezoeker zonder privileges.

Tegenwoordig eisen ze veel geld en krijg je weinig terug (veelal onder het mom van de veiligheid.)

Comment

Hebben ook nog gans het circuit afgewandeld
                          En af en toe had je nog eens leuke plekjes voor een gewone bezoeker zonder privileges.

Tegenwoordig eisen ze veel geld en krijg je weinig terug (veelal onder het mom van de veiligheid.)
                          Ik heb er helemaal geen probleem mee dat ze de veiligheid willen verzekeren , maar inderdaad zoals jij laat uitschijnen : Alles voor de veiligheid is net zo min een goede zaak als " Alles fur die Kunst " ... Laten we hopen dat ze daar in Wallonie nog even lekker gezellig stil blijven staan in de tijd . Me love it ...

En anders heb ik altijd wel een NOG korter rokske .
                          Grote boot

Kleine boot

Dagelijks brood

Comment

Ik vond 't eigenlijk erg goed zoals 't was ma bon kan wel verstaan dat er veranderingen moeten gebeuren... zolang de foto's er maar niet teveel onder lijden...
                            Btw wat verandert er aan de busstop?

Comment

Dat vrees ik dus ook ...

En nog meer dingen hoor . In oktober zijn we nog even langs geweest bij de Historic 6 hours en we hebben zalige foto's kunnen nemen zonder " persfraksken " omdat er nu eenmaal heel wat mogelijkheden op het circuit waren ( we hebben het helemaal afgewandeld ) om toch zonder die vervloekte draad te fotograferen . Ik heb zelfs nog eens hartelijk gezwaaid naar de Marchals aan de overkant .

Ik vrees dus ook dat het Waalse Je-m'-en-foutisme stilaan zal verdwijnen ...
                              Spa is zalig om zonder persaccreditatie toch leuke shots te schieten (mét accreditatie is natuurlijk nog veel zaliger ma bon )

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door F40fan Bekijk Berichten
                                Spa is zalig om zonder persaccreditatie toch leuke shots te schieten (mét accreditatie is natuurlijk nog veel zaliger ma bon )
                                Zwijg nu even over die frakskes pestkop .

Maar je hebt gelijk . Even een vooorbeeld :

Lekker de Raidillon op ...
                                Van de Sacramentsheuvel in Zolder heb ik nog nooit zo'n foto's kunnen maken hoor .
                                Grote boot

Kleine boot

Dagelijks brood

Comment

Goeie tip, vanaf nu zalk ook korter rokske aandoen

Comment

Goeie tip, vanaf nu zalk ook korter rokske aandoen
                                    Allright . Vergeet vooral geen foto te nemen . Het is niet voor mij hoor , maar voor mijn eenzaamheid .
                                    Grote boot

Kleine boot

Dagelijks brood

Comment

Bwa, nog die benen scheren enz...
                                      Toch maar een broek

Comment

Zwijg nu even over die frakskes pestkop .

m'n eerste keer circuitfotografie toen ik m'n eos net had uiteraard zonder frakske:

Zolder ben ik nog nooit geweest en als ik de verhalen zo hoor ben ik niet van plan daar zonder accreditatie te gaan... dus nog ff wachten voor zolder

Comment

Working...
                                        X