Mededeling

Collapse
No announcement yet.

F1 Grote Prijs van Australië 2014

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

  • #61
    Oorspronkelijk geplaatst door Septentrio Bekijk Berichten
    Trouwens aan al die dikke zagen hier: sit back and enjoy hé, je moet niet kijken, f1 was ook niet onmisbaar in de jaren 80 hoor.
    In de jaren 80 hadden de ingenieurs veel vrijheid in wat ze deden. Remember de krankzinnige kwalificatie blokken van +1300pk en etc... .

    Niet te vergelijken! De jaren 80 waren de max met Turbo!

    Ik ga wel zien dat ik dit jaar ergens naar een F1 revival wedstrijd kan gaan. Waar je nog V12's, V10', V8's aan dik +15k RPM tot 18800 rpm kan horen en daarnaast krankzinnige Turbo blokken van bij de 800pk en meer.
    U hoeft dit niet te lezen.

    Comment


    • #62
      Turbo in de jaren 80. Turbo met ballen!!! en veel haar op!

      U hoeft dit niet te lezen.

      Comment


      • #63
        U hoeft dit niet te lezen.

        Comment


        • #64
          De majestueuze V12 en geblazen V6 van de gouden jaren!

          U hoeft dit niet te lezen.

          Comment


          • #65
            Dat majestueuze gejank is voor mij ook dé sound van F1.
            Ik had de race opgenomen (BBC) en eigenlijk na ronde 25 of zo heb ik het afgezet.

            M'n liefde voor F1 was al maar lauw en nu vrees ik dat het bij het checken van het raceverloop nadien zal blijven.

            Tenzij Button plots weer op titelkoers zou liggen
            Idleness is not doing nothing, idleness is being free to do anything...

            Comment


            • #67
              Het is naar de botten mensen...
              Lees de radiogesprekken eens tussen ingenieurs en piloten...
              Die mannen zijn meer met allerlei knoppen gedraai/softwarezooi bezig dan wat anders, om toch maar hun hybride 6-pistonklopper elektrisch mormel. vooruit te kunnen branden..
              De F1 is naar de ...
              http://www.f1fanatic.co.uk/2014/03/1...io-transcript/
              Zelfs den Bernie heeft het door...
              http://www.nusport.nl/formule-1/3727991/leiding-grand-prix-australie-hekelt-saai-geluid-motoren.html


              Last edited by krikke5150; 19/03/2014, 23:06.

              Comment


              • #68
                Die "belachelijke" zuinigheidsregel er uit dat ze die motoren terug naar het max toegelaten rpm kunnen laten gaan en t geluid zal al wel beteren, heb ergens gelezen dat ze nu maar tot een 9000-10000rpm gaan om brandstof te besparen. (dat was bij aankondiging van de 1.6 V6 ook de verdediging van de fia, bij 15000rpm klinkt da heel anders)

                Comment


                • #69
                  Geluid is echt belachelijk. Het leuke is dat de wagens iets meer wiebelen door het koppel.

                  Comment


                  • #70
                    Ben al F1 fan sinds ik euhm....TV kan kijken zonder dat mijn ouders bepalen naar wat er gekeken wordt (al aardig lang dus) en hoewel het niet meer de F1 is van de jaren '70, '80 blijf ik het trouw volgen op TV. 't is dit seizoen weer effe wennen aan de nieuwe regels en ja...de motoren zijn me iets te stil maar ik vond de openingsrace best wel OK, beetje spijtig dat Hamilton vroeg uitviel anders hadden we nog wel close racing gezien tussen beide Mercedesrijders. Ook knap gereden van rookie Magnussen en Redbull heeft al een aardige inhaalbeweging gemaakt en 't zal een kwestie van enkele race's zijn vooraleer ook zij weer meedoen in de strijd voor het kampioenschap. Ook Williams lijkt zijn zaakjes goed op orde te hebben. Kijk al reikhalzend uit naar de volgende race!

                    Comment


                    • #71
                      Ik zit momenteel in Melbourne en ben vant weekend gaan kijken naar de speed comparison (F1 vs V8 touring car vs C63 AMG, de grand prix zelf was mij iets te duur) en ti's niet dat die nieuwe F1 motor te stil is, integendeel uw oren vliegen er nog steeds af, maar het is vervallen in een monotoon hoogfrequent gejank.. Der zit geen diepgang meer in. Die V8 touring cars en uiteraard zeker de fabrieks-C63 zijn nog altijd een pak stiller, maar veel dramatischer en aangenamer, met hun grote inhoud en aantal cilinders

                      Comment

                      Working...
                      X