Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Europees Kampioenschap Rallycross

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Op motorsportTV geven ze reportages over alle europese en engelse RC-wedstrijden! echt de moeite!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door beltar Bekijk Berichten
      Op motorsportTV geven ze reportages over alle europese en engelse RC-wedstrijden! echt de moeite!
      Tnx

Comment

• Uitzending europese manche Zweden

Oorspronkelijk geplaatst door beltar Bekijk Berichten
        Op motorsportTV geven ze reportages over alle europese en engelse RC-wedstrijden! echt de moeite!
        Idd.
        Voor het Europees Kampioenschap geldt alvast hetvolgende:
        na een ERC manche (zaterdag + zondag) exact 1 week later op MAANDAG is er voor de allereerste keer een uitzending.

Dus voor ERC Zweden: eerste uitzending op maandag 13-07 om 20u05!
        Mijn timer voor opname is ingesteld.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Stevy Bekijk Berichten
          Was er weer graag bij geweest in Zweden maar kben op reis naar Cannes

Tis daar echt de max! Circuit is top, streek is prachtig, publiek is zot, de baantjes naar ons huizeke ter plaatse zijn er zalig! Holjes
          Hier kan ik al 5x bevestiging op geven.
          Ook ik kan dit jaar niet (professionele verplichtingen).

Dit jaar blijft voor mij bij 5 Europese wedstrijden:
          1) Groot-Brittanië (ik zat in de buurt van die foto waar ze Eriksson wegtakelen)
          2) Frankrijk
          3) België
          4) Duitsland (Ditmaal zonder regen?)
          5) Tjechië (hopelijk is het kampioenschap dan nog niet beslist in elke divisie)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door A.Oranjesson Bekijk Berichten
            Hier kan ik al 5x bevestiging op geven.
            Ook ik kan dit jaar niet (professionele verplichtingen).

Dit jaar blijft voor mij bij 5 Europese wedstrijden:
            1) Groot-Brittanië (ik zat in de buurt van die foto waar ze Eriksson wegtakelen)
            2) Frankrijk
            3) België
            4) Duitsland (Ditmaal zonder regen?)
            5) Tjechië (hopelijk is het kampioenschap dan nog niet beslist in elke divisie)
            Bij mij zullen het er iets meer worden. Tot nu toe al naar elke wedstrijd geweest dit seizoen en normaal gezien ga ik naar alle resterende, buiten Zweden dan.

Comment

Bij mij zullen het er iets meer worden. Tot nu toe al naar elke wedstrijd geweest dit seizoen en normaal gezien ga ik naar alle resterende, buiten Zweden dan.

Ga je dan telkens met een piloot mee?
              Of louter supporteren? (want zo ken ik niet veel supporters die gans het Europees seizoen afhandelen)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door beltar Bekijk Berichten
                Op live TV ook iedere keer. In Pitstop!
                R.I.P. Murphy 16/06/2003 - 08/07/09
                Mitsubishi Lancer Evo6 RS
                Mercedes-Benz ML 320 CDi

Comment

Of louter supporteren? (want zo ken ik niet veel supporters die gans het Europees seizoen afhandelen)
                  Nee, filmen zodat ik de wedstrijden kan zien in Pitstop
                  Mercedes-Benz ML 320 CDi

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Vanni Bekijk Berichten
                    Nee, filmen zodat ik de wedstrijden kan zien in Pitstop
                    Neje ik maak meestal de interviews voor de live uitzendingen in zweden enzo..

En alles helpen opbouwen en afbreken en doen!

Geestig werk

Comment

Neenee, tis m'n pa die verantwoordelijk is voor de hele tv productie van het ek rallycross en ik probeer zoveel mogelijk mee te gaan om te helpen.

Comment

• ERC België

Het weekend van 8 en 9 augustus komt dichterbij!
                        Ik kijk er naar uit, want als ik de inschrijvingslijst zie dan belooft het een mooie en spannende wedstrijd te worden!
                        check de site van duivelsbergcircuit - entrylist en geniet van de vele namen.

Comment

• Wie gaat nog naar Maasmechelen?
                          Mercedes-Benz ML 320 CDi

Comment

• Ik normaal wel
                            Oorspronkelijk geplaatst door Kaiser Chief
                            Bestelt
                            1995 Mazda MX-5 1.8

Comment

• Me too (mocht je 't nog nie doorhebben ).
                              Wel enkel zondag.

Ik heb gezien dat Marc Duez ook es komt proeven van RallyX. Hij start met een Fabia in Div1.
                              Mercedes-Benz ML 320 CDi

Comment

• Ik ben der op zondag en mss op zaterdag. Als ge nen kerel met micro ziet rondlopen met cameraman derachter in de buurt waar de auto's vant circuit rijden dan ben ik het normaal gezien

Trouwens dernet op site van autonews gelezen dat Duval mss ook start met een 2e focus van Pauwels..

Comment

Ik ben der op zondag en mss op zaterdag. Als ge nen kerel met micro ziet rondlopen met cameraman derachter in de buurt waar de auto's vant circuit rijden dan ben ik het normaal gezien

Trouwens dernet op site van autonews gelezen dat Duval mss ook start met een 2e focus van Pauwels..

Daar had ik ook al iets van vernomen, maar nergens vind ik daar bevestiging van.
                                  Hij staat zeker nog niet op de inschrijvingslijst, terwijl we nog maar een goeie halve week van HET weekend verwijderd zijn. Mocht je meer weten, laat het weten want dat zou een spectaculaire publiekstrekker zijn. Nog wat mooi weer erop en ...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Vanni Bekijk Berichten
                                    Wie gaat nog naar Maasmechelen?

Ik vertrek vrijdagavond en kom niet meer thuis voor zondagavond!
                                    Kijk er nu al naar uit.
                                    Weekend erop zit ik in Buxtehude!

Comment

• Big Name on the list!

Er is definitieve bevestiging dat Francois Duval zal deelnemen aan het ERC in Maasmechelen! Hij zal plaatsnemen in een Ford Focus van het team Koen Pauwels Motorsport.

Comment

Er is definitieve bevestiging dat Francois Duval zal deelnemen aan het ERC in Maasmechelen! Hij zal plaatsnemen in een Ford Focus van het team Koen Pauwels Motorsport.
                                        Idd! Super nieuws, hopelijk doet ie het wat goed!

Comment

• Stevy live

Comment

Working...
                                          X