Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Europees Kampioenschap Rallycross

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Vanni Bekijk Berichten
    Zoek me niet morgen want ik heb noodgedwongen moeten afmelden! !
    Zoals je weet ga ik dinsdag naar de UK om mijn stukken voor de Evo.
    En daar de bankbediende me zei dat ik vrijdag om de nodige £'n mocht...
    Dit paasweekend geen enkele bank open sedert vrijdag... dus ik in troubles.
    Gebeld met de bankdirecteur dat ik per sé mijn Engels geld nodig heb tegen dinsdagochtend 6h45. Met het nodige gezaag komt hij me persoonlijk de £'n overhandigen. Maar,mijn madam mag ze niet aannemen , en het moet morgenavond tss 17 & 18h, met als gevolg geen rallyx voor mij.

2 dagen op rij naar UK hé.

Comment

• Iemand pics?? Icefarmer??Stevy??
      R.I.P. Murphy 16/06/2003 - 08/07/09
      Mitsubishi Lancer Evo6 RS
      Mercedes-Benz ML 320 CDi

Comment

Iemand pics?? Icefarmer??Stevy??
        Het zal niet meer voor vandaag zijn,allé toch al een paar om goesting te krijgen.
        Speciaal voor jou allemaal van jou merk.

Mooie boodschap op de Mitsu,helaas met weinig baat vrees ik.

Deze komt uit de publieksparking.Prachtige velgen.

Last edited by ; 17/04/2009, 23:20.

Comment

• Foto vd hele auto (die laatste)?
          R.I.P. Murphy 16/06/2003 - 08/07/09
          Mitsubishi Lancer Evo6 RS
          Mercedes-Benz ML 320 CDi

Comment

Foto vd hele auto (die laatste)?

FQ360

Voor de rest van de foto´s : http://nl.tinypic.com/useralbum.php?...cVSh1f7Q%3D%3D
            Last edited by ; 14/11/2010, 23:55.

Comment

• Kheb ook een paar foto's genomen met m'n gsm:

Op den boot

Comment

• Onze cameramannen toch

En nog, ik zat er voor niets tussen dat ze die aant filmen waren

Comment

• Binnen twee weken ga'k ook naar Portugal, kga de interviews weer doen!
                  En de week erna zit ik ook in Frankrijk op de rallycross.

Tzullen weer paar drukke weekends worden de komende maand!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Stevy Bekijk Berichten
                    Binnen twee weken ga'k ook naar Portugal, kga de interviews weer doen!
                    En de week erna zit ik ook in Frankrijk op de rallycross.

Tzullen weer paar drukke weekends worden de komende maand!
                    Gelukzak,genen extra chauffeur of medewerker nodig.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ICEFARMER Bekijk Berichten
                      Gelukzak,genen extra chauffeur of medewerker nodig.
                      Naar Portugal ist mee tvliegmachien zonder de camionettes.
                      Voor Frankrijk mss maar denk het niet maar kzal het keer vragen

Comment

• Morgenvroeg vertrekken we naar Portugal voor de 2e koers van het EK. Volgens m'n pa zou het een van de mooiere circuits zijn, ben keer benieuwd!

Comment

• 2e heat net gedaan. Super circuit hier. Isachsen is heel snel bezig.
                          Erikson was ook goed bezig maar vanmorgen bij de vrije training motor opgeblazen en klein brandje gehad..
                          Binnen 20min start volgende heat!

Comment

• Mooie finale gezien daarnet met Erikson als verdiende winnaar!

Comment

• Nog mensen die dit weekend naar Frankrijk gaan?
                              Ik vertrek zondagochtend want kmoet eerst m'n pa oppikken in charles de gaulle en daarna rijden we door tot Essay.

Comment

• Nieuw

Beste,

Dit is mijn eerste post hier.
                                Ik heb me hier ingeschreven omwille van de mega-nostalgische foto's in het begin van de lijst!

Ook ik ging toen als kleine uk al naar de Rallycross.
                                Op mijn 2 en een half stond ik al te supporteren. Ik spreek dan van de begin jaren 80.
                                De groep B-wagens heb ik mogen meemaken toen ik in de lagere school zat. Er is geen betere leeftijd die je kan bedenken om een positief trauma op te lopen.

Rallycross is my vitamin B! (thx to group B!)
                                I Need more Vitamins!

Comment

• ERC Zweden

Nu het ERC in Höljes in zicht is, vroeg ik me wel af of deze site nog leeft.

Iets voor Frankrijk is dit forum precies stilgevallen. En dit terwijl in Oostenrijk toch voldoende 'stof' tot spreken gaf!

Höljes is op zich al de meest spraakmakende wedstrijd in het ganse kampioenschap.
                                  Ik had hier toch zeker al een aantal sfeerbeelden verwacht!

Comment

• Was er weer graag bij geweest in Zweden maar kben op reis naar Cannes

Tis daar echt de max! Circuit is top, streek is prachtig, publiek is zot, de baantjes naar ons huizeke ter plaatse zijn er zalig! Holjes

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door A.Oranjesson Bekijk Berichten
                                      Nu het ERC in Höljes in zicht is, vroeg ik me wel af of deze site nog leeft.

Iets voor Frankrijk is dit forum precies stilgevallen. En dit terwijl in Oostenrijk toch voldoende 'stof' tot spreken gaf!

Höljes is op zich al de meest spraakmakende wedstrijd in het ganse kampioenschap.
                                      Ik had hier toch zeker al een aantal sfeerbeelden verwacht!
                                      Stevy of ikzelf gaan er weer een wat werk moeten van maken.
                                      Er komt hier ook zo weinig reactie hé.

Wat de grB wagens betreft,bezoekers van het Festival of Speed,hou op zaterdag eens goed deze wagen in het oog.

Comment

• Ik parkeer m'n kont sowieso een dagje aan de rallystage, zo geil

Comment

Working...
                                        X