Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Europees Kampioenschap Rallycross
Collapse
X
-
Iemand pics?? Icefarmer??Stevy??
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Vanni Bekijk BerichtenIemand pics?? Icefarmer??Stevy??
Speciaal voor jou allemaal van jou merk.
Mooie boodschap op de Mitsu,helaas met weinig baat vrees ik.
Deze komt uit de publieksparking.Prachtige velgen.
Comment
-
Foto vd hele auto (die laatste)?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Vanni Bekijk BerichtenFoto vd hele auto (die laatste)?
FQ360
Voor de rest van de foto´s : http://nl.tinypic.com/useralbum.php?...cVSh1f7Q%3D%3D
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Stevy Bekijk BerichtenBinnen twee weken ga'k ook naar Portugal, kga de interviews weer doen!
En de week erna zit ik ook in Frankrijk op de rallycross.
Tzullen weer paar drukke weekends worden de komende maand!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ICEFARMER Bekijk BerichtenGelukzak,genen extra chauffeur of medewerker nodig.
Voor Frankrijk mss maar denk het niet maar kzal het keer vragen
Comment
-
De beelden van Lydden Hill nu al op het www.
Comment
-
Nieuw
Beste,
Dit is mijn eerste post hier.
Ik heb me hier ingeschreven omwille van de mega-nostalgische foto's in het begin van de lijst!
Ook ik ging toen als kleine uk al naar de Rallycross.
Op mijn 2 en een half stond ik al te supporteren. Ik spreek dan van de begin jaren 80.
De groep B-wagens heb ik mogen meemaken toen ik in de lagere school zat. Er is geen betere leeftijd die je kan bedenken om een positief trauma op te lopen.
Rallycross is my vitamin B! (thx to group B!)
I Need more Vitamins!
Comment
-
ERC Zweden
Nu het ERC in Höljes in zicht is, vroeg ik me wel af of deze site nog leeft.
Iets voor Frankrijk is dit forum precies stilgevallen. En dit terwijl in Oostenrijk toch voldoende 'stof' tot spreken gaf!
Höljes is op zich al de meest spraakmakende wedstrijd in het ganse kampioenschap.
Ik had hier toch zeker al een aantal sfeerbeelden verwacht!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door A.Oranjesson Bekijk BerichtenNu het ERC in Höljes in zicht is, vroeg ik me wel af of deze site nog leeft.
Iets voor Frankrijk is dit forum precies stilgevallen. En dit terwijl in Oostenrijk toch voldoende 'stof' tot spreken gaf!
Höljes is op zich al de meest spraakmakende wedstrijd in het ganse kampioenschap.
Ik had hier toch zeker al een aantal sfeerbeelden verwacht!
Er komt hier ook zo weinig reactie hé.
Wat de grB wagens betreft,bezoekers van het Festival of Speed,hou op zaterdag eens goed deze wagen in het oog.
Comment
Comment