Op motorsportTV geven ze reportages over alle europese en engelse RC-wedstrijden! echt de moeite!
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Europees Kampioenschap Rallycross
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door beltar Bekijk BerichtenOp motorsportTV geven ze reportages over alle europese en engelse RC-wedstrijden! echt de moeite!
Comment
-
Uitzending europese manche Zweden
Oorspronkelijk geplaatst door beltar Bekijk BerichtenOp motorsportTV geven ze reportages over alle europese en engelse RC-wedstrijden! echt de moeite!
Voor het Europees Kampioenschap geldt alvast hetvolgende:
na een ERC manche (zaterdag + zondag) exact 1 week later op MAANDAG is er voor de allereerste keer een uitzending.
Dus voor ERC Zweden: eerste uitzending op maandag 13-07 om 20u05!
Mijn timer voor opname is ingesteld.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Stevy Bekijk BerichtenWas er weer graag bij geweest in Zweden maar kben op reis naar Cannes
Tis daar echt de max! Circuit is top, streek is prachtig, publiek is zot, de baantjes naar ons huizeke ter plaatse zijn er zalig! Holjes
Ook ik kan dit jaar niet (professionele verplichtingen).
Dit jaar blijft voor mij bij 5 Europese wedstrijden:
1) Groot-Brittanië (ik zat in de buurt van die foto waar ze Eriksson wegtakelen)
2) Frankrijk
3) België
4) Duitsland (Ditmaal zonder regen?)
5) Tjechië (hopelijk is het kampioenschap dan nog niet beslist in elke divisie)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door A.Oranjesson Bekijk BerichtenHier kan ik al 5x bevestiging op geven.
Ook ik kan dit jaar niet (professionele verplichtingen).
Dit jaar blijft voor mij bij 5 Europese wedstrijden:
1) Groot-Brittanië (ik zat in de buurt van die foto waar ze Eriksson wegtakelen)
2) Frankrijk
3) België
4) Duitsland (Ditmaal zonder regen?)
5) Tjechië (hopelijk is het kampioenschap dan nog niet beslist in elke divisie)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Stevy Bekijk BerichtenBij mij zullen het er iets meer worden. Tot nu toe al naar elke wedstrijd geweest dit seizoen en normaal gezien ga ik naar alle resterende, buiten Zweden dan.
Ga je dan telkens met een piloot mee?
Of louter supporteren? (want zo ken ik niet veel supporters die gans het Europees seizoen afhandelen)
Comment
-
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door A.Oranjesson Bekijk BerichtenGa je dan telkens met een piloot mee?
Of louter supporteren? (want zo ken ik niet veel supporters die gans het Europees seizoen afhandelen)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Vanni Bekijk BerichtenNee, filmen zodat ik de wedstrijden kan zien in Pitstop
En alles helpen opbouwen en afbreken en doen!
Geestig werk
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door A.Oranjesson Bekijk BerichtenGa je dan telkens met een piloot mee?
Comment
-
Wie gaat nog naar Maasmechelen?
Comment
-
-
Me too (mocht je 't nog nie doorhebben ).
Wel enkel zondag.
Ik heb gezien dat Marc Duez ook es komt proeven van RallyX. Hij start met een Fabia in Div1.
Comment
-
Ik ben der op zondag en mss op zaterdag. Als ge nen kerel met micro ziet rondlopen met cameraman derachter in de buurt waar de auto's vant circuit rijden dan ben ik het normaal gezien
Trouwens dernet op site van autonews gelezen dat Duval mss ook start met een 2e focus van Pauwels..
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Stevy Bekijk BerichtenIk ben der op zondag en mss op zaterdag. Als ge nen kerel met micro ziet rondlopen met cameraman derachter in de buurt waar de auto's vant circuit rijden dan ben ik het normaal gezien
Trouwens dernet op site van autonews gelezen dat Duval mss ook start met een 2e focus van Pauwels..
Daar had ik ook al iets van vernomen, maar nergens vind ik daar bevestiging van.
Hij staat zeker nog niet op de inschrijvingslijst, terwijl we nog maar een goeie halve week van HET weekend verwijderd zijn. Mocht je meer weten, laat het weten want dat zou een spectaculaire publiekstrekker zijn. Nog wat mooi weer erop en ...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Vanni Bekijk BerichtenWie gaat nog naar Maasmechelen?
Ik vertrek vrijdagavond en kom niet meer thuis voor zondagavond!
Kijk er nu al naar uit.
Weekend erop zit ik in Buxtehude!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door A.Oranjesson Bekijk BerichtenEr is definitieve bevestiging dat Francois Duval zal deelnemen aan het ERC in Maasmechelen! Hij zal plaatsnemen in een Ford Focus van het team Koen Pauwels Motorsport.
Comment
Comment